Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szólhatok? Megjelölném a műszerfalig, levenném, és allulról feketével kifújnám., éles, vagy inkább szórt kontúrral. Olyan anyaggal, ami a plexit nem támadja, tehát nem Nitró. Akár még YAMAHA felirat is felkerülhetne rá előtte. Vagy ECILOP....
Szia!

Elkészült a plexi, mérni nem mértem, viszont jobb lett mint a kicsivel volt .
Már lazábban kergetem a 120-ba.
8500 pénz volt az ára, Y16 kóddal rendelhető a szatunánál.

Üdv.
Ok .
Hétfőn mérem, fényképelem, este írom.
Ma már nem jutok hozzá .
Gumis bizony! Mondom a mértéket!
Csúcstól-a nyomó lapig (kengyel nem) ~15 mm
Átmérő bordán 5,3 mm
A kúpnak simának sértetlennek kell lennie.
Tűszelepeim vannak bontva, meg újak is méregessek méreteket, hátha u.a.? A képeid alapján hasonlóak. Gumis végű.
Semmi. Azt gondolta, hogy dugulás, de hát itt szó sincs róla, hogy szegény keveréket kapna. Szerintem a tűszelep, mert az az egyetlen és utolsó mozgó tényező a torok előtt. A dűzni átmérők és minden más gyári azonos. Amúgy a benzinszint a béka feneke alatt kéne hogy legyen. Vissza is durranik néha gázelvételre, nem is füstől, szivató nélkül nem is indul, sőt akkor is nehezen kapja el, és ha elnyomom abban a pillanatban leáll hidegen. A gyertya meg fekete a koksztól. Melegen semmi rendellenesség. Se füst, se gyengeség, se akadozás, se fulladás. Ha elzárom a csapot és kiéheztetem, akkor sincs lényegi változás. Persze kicsit felpörög, vagy 200-al, de fulladásig semmi. Teljesen üzemszerűen működik, és mégis megzabálja a haját is. Mint egy igazi ZIL.
Sajnálom, egy próbát megért.
Semmi elképzelés?
Szia!
Elérhetőségeim az adatlapon, a hét elején csergess meg.
4 pénzből megáll a cucc, ha jó.
Üdv.
Igen és nem zsibbad a kezem és nem fáj annyira a derekam, mert egy kicsit változott így a testhelyzetem. Nekem bejött.
köszönöm aválaszt ennek akkor utána kel néznem
Szia!
Sokkal kényelmesebb testhelyzetet biztosít a kormánymagasító?
Szia! Tényleg nagyon szép helyeken jártunk! És nem voltak lezárva az utak. Kevés forgalom, viszont nagyon jó az út minősége! Ha jártok arra felé szívesen adok térképet hogy melyik útvonalon menjetek, mert gyönyörű! Tele szerpentinnel. És persze jó kajáldákkal.
Ha feltöltöttem a képeket akkor elküldöm neked hogy hol tudod megnézni. Vagy ha olvasod a GSR 600-at akkor meg úgy is láthatod . A motorom fantasztikus volt! Most mutogatja nekem, hogy mit tud ő és én még mi mindent nem tudok!
Szia István!
Nem néztem azóta, be vallom férfiassan, de szombatonj meló után ha hazaértem rá nézek majd. Most pihentetem kicsit, mert mazohistán számolom az órákat, hogy mennyit bírok ki nélküle :)
Köszönöm a linket és a segítséget.
üdv
Gratulálok! Jó kis túra lehetett!
Láttam Oldklu videóját szép helyeken jártatok!
http://www.sportmotor.hu/motor...
A filmben az tűnt fel, hogy szinte nincs forgalom, vagy lehet, hogy csak lezárt úton vettétek elő a kamerát?
Várjuk az élménybeszámolót!
Az én olvasatomban elég gáz, ha lötyög a láncfeszítő, mert szerintem azt jelenti, hogy nincs eléggé meghúzva a tengely!
Távtartó funkciója is van, a lengőkar vékony lemezét tehermentesíti.
Pont nemrég láttam ilyet a vaterán, itt ni!
az enyémen ezek lötyögnek de a "hozzáértök" azt monták nem bajbaj ha az lötyog?láncfeszitö?
Sziasztok! A hétvégén kipróbáltam az új gumikat és a kormánymagasítót! Mentünk vagy 1800 km-t az öt nap alatt. Türnitz-be voltunk 17 motorral. Olyan szerpentineken mentem és annyira tetszett! Azok a visszafordítós kanyarok ..........
A kormány magasítom nagyon jól bevált. Meg az új gumik is a szakadó esőben. Ha sikerül, teszek fel egy pár képet.
Szép estét mindenkinek!
Kedves márkatársak.Az elmúlt héten cseréltettem le a hátsó gumit és valószínű hogy nem megfelelő beállítás vagy nem oda figyelés következtében eltörött és sikeresen el is hagytam a bal oldali láncfeszítő alumínium alkatrész egy darabját. Komolyabb dolog szerencsére nem történt de szeretném pótolni és ez az alkatrész ép és egészséges lenne.
Ha valaki rendelkezik ilyen a fotón látható alkatrésszel és nincs rá szüksége természetesen megfelelő díjazás fejében átvenném ,vagy ha van jobb ötlet legyet szívesek és osszátok meg .
Üdv
A nagyobb motorokra ez általánosságban jellemző, hogy nehéz letéríteni az egyenes pályájáról. Nem olyan mint a bicikli, amivel viszont pont egyenesen menni nehéz. Gondolom hogy nagyságrendekkel jobban tapad, így tényleg nagyobb erő kellhet a kormány elfordításához. Én is meglepődtem az elején, de aztán majd megszokod. Elején óvatosan, mert szokott rajta ilyen konzerváló réteg lenni, ami nagyon csúszik!
Na, felkerült a Bridgestone BT45-ös előre! Hát furcsa vele menni, egy mérettel szélesebb is mint volt (de legalább mostmár a hivatalos gyári méret) egy kicsit nehezebb kormányozni - valahogy jobban egyenesbe akarja tartani magát - , de gondolom ez normális.

Megnéztem a régi papucsot: MITAS volt és a DOT számának a vége 04... Hát nem mai darab volt már az egyszer biztos...
Köszi Biti! Sajnos Ő se tudta megmondani a tutit..
Szia Biti!
Köszi, az tökéletes lenne!
A szűrő alatt a tankon belüli kis csövet értetted?
Mennyi lenne a vége?
Hogyan, hol és mikor tudnánk lebonyolítani az üzletet?
Várom a válaszod, üdv: Ati
Kibarnultak mar a gyertyak?
Közben szanom banom,de itt volt Münchenben a az a par apro "csöcs" ami szinkronhoz kellett volna! :( Megtalaltam a mühelyben. Legközelebb a szinkront is melletesszük a üveggyertyas teszthez, mert fog az meg jobban is menni. :)