Segítség!
Hátha Valakinek valami ötlete támad:
XJ 550-es tünet a következő képpen jött elő és azóta nem múlik, illetve néha előjön tehát nem állandó a hiba, akkor túl egyszerű lenne.
Egyszer a gazdi kipörgette 9-10 ezerig.
Ebből adódott a gond.
Egyszer csak eltünik az 1-es henger, de szó szerint, mintha lehúznám menet közben a pipát, amit meg is tettem és nem változott, tehát a baj ott keresendő.
Amit emiatt már kicseréltem benne:
Elektronika, trafó, karbiba volt 2 lyukas membrán, és egy szinkront is állítottunk, ja már a gyertyán is túl vagyok.
Tehát mint írtam a tünet nem folytonos, melegebb blokknál jön elő!
Hátha Valakinek lenne valami ötlete szívesen fogadnám.
Köszi.
Ez nekem is megvolt ebben a sorrendben ahogy írod. Az Olasz valahogy nem túl sikeres... dolog.
Amúgy nem hiszem, hogy a Rotax a hibás, bár a konstrukció rémes! Viszont a Karbi az Mikuni, pl. a DR Bigről. 1 az 1 ben. Akkor meg mé rosz? A benzinért az felel nem? Elektrónikus gyujtás nem lehet szar. Vagy jó vagy nem megy. Esetleg a levegő.
Most alig indul el, annyira keveset kap, de amikor már megy, sokat.
A légszűrőt ki fogom venni lehet, egy az egyben. (bár ez barbárság vagy berberség ) Még mindíg jobb mint össze vissza vásárolgatni.
Ez rotax blokkos amugy igaz?
Nekem a rotax blokkok annyi borsot törtek az orrom alá, hogy az nem is igaz. Volt egy 125-ös pegasom, nah hat amit azzal össze kellett küzdeni, akkor ez a masik aprilia is.
Én mar eldöntöttem, hogy japo gépeket veszek csak.
Hát nincsenek jó híreid! Írják róla néha, hogy nagy kajás, néha meg hogy 4-el elmegy (ez inkább duma szagu) Ebből is látszik, hogy mennyire be lehet feküdni egy szarul tervezett dologgal! Az az érzésem, ránézésre, hogy nagyon allul tervezték a légszűrőjét! Egy BMW F650-es ismerősöm arra panaszkodik, hogy felszívja az olajat... pl.
Nekem egyik ismerősömnek volt egy pont ugyan ilyen gépe, amivel küszködsz. Rengeteget küzdöttünk a fogyasztásával, de sose jöttünk rá, hogy mi okzza. Így rövid időn belül elment a háztól. Remélem, hogy Te több sikerrel fogsz járni.
Szia ! Én megyek valószínű egyedül, tartok, mert dolgozni is kell valakinek, természetesen Veled tartok! hogy hány napra azt még nem tudom , mert nekem is kellene melózni !
Én is jönnék másodmagammal, hely, időpont megfelelő
Ha tudok addig sátrat keríteni és marad a nyaralási pénzből is akkor jövünk! 3nap és indulunk Olaszországba a divivel, már alig várom
Hátha Valakinek valami ötlete támad:
XJ 550-es tünet a következő képpen jött elő és azóta nem múlik, illetve néha előjön tehát nem állandó a hiba, akkor túl egyszerű lenne.
Egyszer a gazdi kipörgette 9-10 ezerig.
Ebből adódott a gond.
Egyszer csak eltünik az 1-es henger, de szó szerint, mintha lehúznám menet közben a pipát, amit meg is tettem és nem változott, tehát a baj ott keresendő.
Amit emiatt már kicseréltem benne:
Elektronika, trafó, karbiba volt 2 lyukas membrán, és egy szinkront is állítottunk, ja már a gyertyán is túl vagyok.
Tehát mint írtam a tünet nem folytonos, melegebb blokknál jön elő!
Hátha Valakinek lenne valami ötlete szívesen fogadnám.
Köszi.
'84-es Xj-hez való.
Leltári szám alapján a police-é, de látod sokmindenbe jó
Amúgy nem hiszem, hogy a Rotax a hibás, bár a konstrukció rémes! Viszont a Karbi az Mikuni, pl. a DR Bigről. 1 az 1 ben. Akkor meg mé rosz? A benzinért az felel nem? Elektrónikus gyujtás nem lehet szar. Vagy jó vagy nem megy. Esetleg a levegő.
Most alig indul el, annyira keveset kap, de amikor már megy, sokat.
A légszűrőt ki fogom venni lehet, egy az egyben. (bár ez barbárság vagy berberség ) Még mindíg jobb mint össze vissza vásárolgatni.
Nekem a rotax blokkok annyi borsot törtek az orrom alá, hogy az nem is igaz. Volt egy 125-ös pegasom, nah hat amit azzal össze kellett küzdeni, akkor ez a masik aprilia is.
Én mar eldöntöttem, hogy japo gépeket veszek csak.
Ha nem, marad a levél.
Ugye nem baj ha nem szűkítem XJ-re? Annyi más típust be lehetne venni nem?
Milyen színű a tank, és mennyiért adod?
Ha tudok addig sátrat keríteni és marad a nyaralási pénzből is akkor jövünk! 3nap és indulunk Olaszországba a divivel, már alig várom