Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ugyanezt eljátszottam a 900-assal anno. Szétszedtem, finoman kinyomattam, kissé megcsiszoltam a dugót aztán vissza. Ja és AKÁRMIT csinálsz vele, a következő szétszedésnél ugyanez vár rád...

Hülyeség. Szerinted mire lesz jó az a féktuskó, amibe ennyire keményen beállt/rohadt a dugattyú, hogy hidraulikával nem tudod megmozdítani? ? ?
Szia!
Nekem a 900-ason a 19év pihenő megtette hatását.Az összes fék be volt állva,még a hátsőfék főhengere is.Az elsőket ugy nyomattam ki hogy fékbetétet kivettem,és kipumpáltam ameddig/féktárcsáig/lehetett.
Féknyereg le,finoman kiforgattam a dugattyut.Asszem 1200-as polirpapirral megtisztitottam a dugót.A gumikarmantyukat óráscsavarhuzoval kipiszkáltam,a fészkét kitakaritottam.Gumi vissza,
ed öröm,ed bódottá.Ezt eljátszani 6db dugattyuval felemelő érzés
Sziasztok!
Berber köszi az infót, meglestem. Viszont halottam egy olyan lehetőséget, hogy áztassam be fékfojadékba, mert az mindent meglazít :) Hát én erre az ötletre igazábol pont ez végett nem akartam gondolni, már a fékolajra tervezett tömítést nem tudom mitől lazítaná fel. A gond, hogy csak a belső henger van megszorúlva, de annyira, hogy a friss olaj és a légtelenítés sem segített a mozdulást előidézni, pedig azt hittem ha be tudom nyomni akkor már nyertem, mert majd az olaj kitolja, de nem volt szerencsém sajna. Tehát ha valaki járt már így és valami csodás megoldásról tud amivel összehozható ez akkor ossza meg velem, mert nem nagyon van kedvem félre dobni ezt a hengert.
Köszi
Ezt nézzétek meg! FZ6 '05 22eKm karcos de nagyon megéri 400-ért A motor használt értéke 8-900 eFt occón. A javítás 100-ból meg lenne. Nekem meg ha pénzem lenne 2 gépem lenne!
Szerintem nem te voltál, mert a te hátsó doboztartód gyári.
A másik mocin, krómozott volt. Van egy erdei beton út, ami a régi bányász épületekhez vezet, a Rückner, valamint az István aknához. Engem ezen a kis úton előzött meg ez a motor, és a komlói úton kanyarodott el Komló fele.
Negyed 1 körül a komlói út elején a Szatmári üzletnél voltam vásárolni.
A motorom bordó, a hátsó dobozom Givi, a bukóm pedig szürke Shark.
De nem vettelek észre. Üdv.
Nagggggggyon kemény .
Azért a 3. helyről így kiesni .
Többször meggondolta, h odavágja-e a sisakját.
Üdv!
Közülünk találkoztam ma egy bordó Diversionnal Pécs környékén a Komlói út fele? Egy szürke Givi sisak volt rajta. Villogatam, de nem állt meg. Vajon ki volt?
Sziasztok!
Minap láttam a tesz-v -en egy divi 40-600-asra valló komplett hátsó fékrendszert, nem közülünk árulja valaki esetleg? Mert azóta nem találom a hirdetést. Kellene egy komplett működő hátsó fék, sajna az enyém megadta magát és nagyon húzós a javítása, vagy ha valakinek lenne ötlete honnan lehet olcsóbb felújító készletet beszerezni, azt örömmel fogadnám! :)
Üdv
Hűtő baja sincs, a ventilátor is beindul... Tulajdonképen semmi üzemszerü gondot nem mutat, nem is füstöl, nem látni, csak eszik.
Gondolom fékeket,csapágyakat minden ilyesmit ellenőriztél?

De ha mindegyik a kmek számával sokat kezdett fogyasztni, akkor valószínűleg valami nem ok.
Esetleg buta ötlet. Nem emlékszem már pontosan hogy ez vizes e vagy olaj levegős. De mondjuk ha szar a termosztát és sosincs üzemi hőfokon a motor?
Semmi. Hót egyszerű ráfolyásos.

A gyári állapottal kapcsolatban igazatok van. Egyszer réges rég, hol volt hol nem volt bő 6 alatt fogyasztott minden Pegaso. Most mindenki eladná mert tipus szarakodnak. Sok félszó hangzik el arról, hogy brutális mennyiséget képes benyelni. Még egy tesztben is leírták, hogy de nem, meg csukló kérdése. DE IGEN, és ha valakinek merev a csuklója az biza a tulaj maga. Mégis pusztít.
Nem emléxem pontosan, de nincs rajta valami vákumos kütyü, ami a szívócsonkban lévő vákumot használja?
Gyári a kipu. és 4T-s.
Lehet, hogy nagy ostobaságot kérdezek, de sokáig kétütemüztem, nincs a kipufogó megbuherálva?
Jönnek az első hírek, nem a légszűrő teszi. (A koszra gondoltam én is, hogy hamar tzelítődik, de nem látszik rajta)
De érted gyárilag, újonnan csak jó volt a fogyasztás, úgy hogy a légszűrő benne volt. Szerintem az nem lehet akadály. Hacsaknem el van koszolódva... Esetleg egy másik típusazonos karbival nem lehetne kiprobalni. Lehet kiadná a hibát.
Ennek NINCS is benzinpumpája, és csakis a karbi a ludas. A Fogyi kb. egyezik. Ami gyanús az a légszűrő brutális kicsinysége. Röhelyes méret. Most futtatják kivett szűrővel, pár száz km. egyben, azt meglássuk. A tűszelep fészek is slendriánul van beépítve. A CO meg felesleges, mert néha látom a füstöt, benzin szaga meg nincs. A tűszelepet meg agyon válogattam már, van egy kis marék, de mind használt. Estére meg fogom tudni, hogy mi a helyzet.
Szia.
Én olyan 9 liter körüli fogyira emlékszem. Ott is gyári volt midnen cucc a karbiban, már az összes tömítést kicseréltük, és mégis sántított valami a dologban.
Ennek vákumos vagy elektromos a benzinpumpája?
Ha van zöldkártyás ismerősöd én nézetnék egy co-t és az egyből megmutatja, hogy sok e az üzemanyag. Ha sok, akkor lehet keresgélni a karbinál, ha nem, akkor máshol illan el.
Trafót kár volt cserélni, mert 1 nek 3-nak egy a cucca. Gondolom azzal együtt a pipa,+ kábel is cserélődött....
Szelephézag mikori nézés? Mennyire hallod a hangot? Ha kihül elindul?
Ja és a képen nem én vagyok.