Ez olyan mint a HD fesz lett volna nem? Fazert már nem is vesz észre. Legalább 3db XJ900-at láttam. 600-ast nem is tudom mennyit. Aztán a végén mi is elcsühögtünk.
A sz@ros Pegaso 650-es 9-10 litert fogyaszt! El nem tudom képzelni hova lesz benlőle a benya! Mondjuk rosszak a tűszelepek, és az egyik membrán is, de ennyire nem. Ha valakinek van valami kicsit is jó szoljon lécci. Egy csomó gépben azonos cucc. (DR BIG, YZFR, BMW F650, Mikuni BST033 dupla 31,5mm)
Vili Te most cinkelsz? Most megsértődjek, vagy ne sértődjek?Disznó politikusokkal , kutyaütőkkel, csalókkal, akasztófa virágokkal, tolvajokkal, zsarnokokkal, dilettánsokkal, hazudozókkal, nyomorítókkal vesz egy lapra? Azt én nem tehetem, hogy felelőtlenül beszéljek bele a nagyvilágba...
Szia Balázs ! Sárhát és Mohács között velem találkoztál fél nyolc körül. Én mindjárt Rád gondoltam a tankodról, csak kicsit sötétkéknek láttam menet közben.
Szia tomkraft! Épségben hazaértünk 8 órára . Igaz Mohács után egyik forum társammal Vitarijjal egy órácskát beszélgettünk egy falusi kocsma teraszán, ezért értünk nyolc körül haza. Hát ha legközelebb arrajárok felétek akkor összefuthatunk egy motorozás kedviért.
Hali!
Ki jött ma velem szembe Sárhát és Mohács közt egy zöld divivel fél 8 után? Mintha azt láttam volna.
Pécs fele voltam ma, és a pihenőben álltam, amikor egy piros diversion is elment mellettem, úgy 4 körül.
Remélem mindenki épségben hazaért.
Gezasz!
Nagyon örülök, hogy összefutottunk a mohácsi kompnál, még ha teljesen véletlen is volt Remélem rendben hazaértetek!
Ha legközelebb Pécs felé jársz szólj, gurulhatunk egyet a Mecseken közösen is!
Láttam még egy zöld Divit is Pécs felé menni az 57-esen, üdv neked is, esetleg innen volt valaki?
Mit szarakodtok itt? A bennlévő lapka vastagsága csökkenthető. Egy egyszerű szalagos csiszolóval és egy készített spec. mágneses pozicionáló kerettel magam is csináltam. Időre és századra megy a csiszolás DE CSAK AZ EGYIK OLDAL, ami nem dolgozik. A 7,8 mm-es lapka meg nem edzett, mert csak betét és különben is 380,- Ft Azt már csiszoltam 0,9 vastagra is, mert a kapható legvékonyabb 1,2 ! (Milyen lehet a hengerfej? )
A Vastagból is van olcsóbb, de azt még nem cserkésztem. Nem kellett. De a nagy lapkát 100x konnyebb csiszolni, síkra is, méretre is
Sziasztok!
Mivel új vagyok a fórumon, nem akartam vitába szállni senkivel, tehát akkor tegyük tisztába ezt a lapka megmunkálás kérdését!Sajna a szakmámból kifolyólag volt szerencsém ilyennel szívattatni magamat, tehát a vastagság korrekció megoldható, de az átmérő ilyen kicsi méretnél nem, ha egy átm 25-ből kell átm 7-et csinálni az lehetséges, de az eszterga ehhez sajna nagyon is kevés (aki megmutatja, hogyan kell van rá két söröm), egy speciális gép kell ami nem terem minden műhelyben, sőt sokan a mai napig azt sem tudják, hogy létezik ilyen! De hangsúlyozom, Istvánnak teljesen igaza van, mert a köszörülés sem egyszerű művelet egy cc 63 Hrc-re hőkezelt acél esetében, ráadásul ilyen kicsi átm-nél!
Üdv
Ez így van, köszörülni simán lehet a lapka vastagságát, bármilyen kemény is legyen!
Esztergálni szerintem sem lehet, legalábbis a hagyományos keményfém kés nekem elcsöppent a több mint 60HRC kemény anyagtól...
Viszont palástköszörűvel az átmérőt is gyorsan le lehet köszörűlni
Van olyan szerkezet, hogy síkköszörű. Igaz én még látni nem láttam ilyen gépet de eltudom képzelni, hogy a lapka vastagságát ezzel a géppel lehet csökkenteni .
Pedig hidd el, le tudnak venni a hézagolólapkából.
Az átmérőjéből és a vastagságából is.
Nem írtam volna, ha nem csináltattam volna ilyet. (persze ettől még nem kell nekem elhinned :-)
Több helyen érdeklődtem, mire sikerült egy műhelyt találnom, de ott egyből megcsinálták, ezek szerint nem lehet akkora nagy varázslat.
Az XJ 600 méretében (25mm) nem találtam olcsóbbat a gyárinál, ezért vettem a hozzá közel álló Toyota Corolla-ét, ami viszont 28mm átmérőjű, és kb. 600 Ft darabja.
A kisebb átmérőjű, ami a Fazer-hez is kell, az pl. a nagyvas.hu-n 380Ft/db. áron is lehet kapni, azért nem semmi az árkülönbség
En nem hinnem hogy abbol az üvegkemenyre edzett par milimeter vastag anyagbol barmilyen esztergalyos is le tudna venni akarmelyik iranybol is...
Hogy fognad be a tokmanyba, es milyen kessel valasztanad le azt az anyagot ami valszeg kemenyebb mint maga a kes anyaga... de ha egy kemenyfemlapka vinné is, meg mindig nem latom hogy munkalod meg...
Meg a vastagsagabol köszörülni lehet.
Amugy nem tudom hogy letezik e, de a suzukikba 7mm atmeröjünek van utangyartott verzioja, kb 500 HUF/db. A Fazer 1000-ben is ez a meret van, mert ilyeneket cserelgettem benne. Szerintem ebben a 25 mm meretben is van utangyartott vezio. A Bandit forumon egy kerdes erejeig Zöldit kell zaklatni ezzel.
A kepek alapjan nem egyezik a "hajtaslanc" ezekben a tipusokban. A 600-as szervizmanualban lathatoan , es mint masok irtak, a primer hajtast a ( fötengeyltöl a valtoig) a primer lanc vegzi.
Az altalad bevagott kepen a primer hajtas : fogakerekparral törtenik a fötengely es kuplungkosar között. Itt a masik lanc szerepe tenyleg csak a generator hajtasara, es egy szabadonfuton keresztül a önidito "bekapcsolasara" a hajtaslancba.
Vagy te is ezt irtad, csak felreertelmeztem?
A szezon három hónapja kezdődött :)
Az elején vigyázz a gumival, mert a felületén van valami csúszos akármi, ami miatt könnyen kijön az öntőformából. Azt szépen óvatosan koptasd le, aztán utána gyí!
A sz@ros Pegaso 650-es 9-10 litert fogyaszt! El nem tudom képzelni hova lesz benlőle a benya! Mondjuk rosszak a tűszelepek, és az egyik membrán is, de ennyire nem. Ha valakinek van valami kicsit is jó szoljon lécci. Egy csomó gépben azonos cucc. (DR BIG, YZFR, BMW F650, Mikuni BST033 dupla 31,5mm)