Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Bozontos!
Igen, köszönöm, és ne haragudj, hogy nem válaszoltam, akkor nem volt időm, utána pedig elfelejtettem. Sajnos egyenlőre nem találok senkit, aki hozna nekem elfogadható áron.
Szia Balázs!Multkor megkaptad az emailt?
Az élet nagy kérdései. Lenni vagy nem lenni, ez itt a kérdés...
Simsonnal kezdtem, azzal nyomtam 4 évig, utána egy 250 es cruiserbe kb 5000 km-t, majd jött az xj, kb 6000-nél tartok. Mondhatni, hogy kezdő vagyok, de rendkívül élvezem a motorozást, és nem érzem magam balfasznak sem, egész nap rajta ülnék ha lehetne, még szolgálatba is azzal járok. Elindulnék holnap akár Franciaországba, szóval nem hiszem, hogy nagy gond lenne. Csak eszembe jut , hogy lehet egy apró hibából is nagy gond, ami mondjuk autónál nem is számítana. És kíváncsi voltam, hogy vajon másnak is megfordul-e ez a fejében, vagy csak nekem.
Vajon lehetek-e még igazi motoros
Balázs, mióta motorozol ?

A lényeg hogy először mindenkiben van egy kis természetes félsz, de ha úgy érzed hogy benned több van akkor jól gondold meg hogy akarsz-é hosszú távon motorozni. Fel a fejjel, az idő majd úgy is eldönti hogy akarod vagy nem...
Néha!
Nem azt akartam mondani, hogy félek a motoron, és rettegek ráülni. De el szoktam gondolkodni, hogy mennyivel veszélyesebb mint mondjuk autózni. De abbahagyni nem akarom! Azt akartam csak kérdezni, hogy bennetek is van e félsz.
Nem voltam gépközelben de GidaTM jól írja az utat .
Ha félsz hagyd abba! Esetleg kevesebbet kockáztass, de sok év rutinnal sok balesetet ellehet kerülni, mert a másik fejével is kell gondolkodni. De én még soha nem indultam úgy el motorozni, hogy biztos elesek, vagy baleset áldozata leszek. Pedig én meglehetősen pesszimista jellem vagyok. A motorozás számomra egy kikapcsolódás , feltöltődés az egész heti hajsza után hétvégeken
Köszi,én is gondolkoztam rajta csak előbb jobb kérdezni,nem sok értelmét látom ennek a rendszernek,talán szibériában.Megpróbálok a helyére egy olajnyomásmérőt feltenni,az viszont nekem hiányzik egy kicsit.üdv.
Az csak az előfűtés miatt van, nekem már a kezdetek óta nincs bekötve, le is dugóztam a hengerfejnél.
Hali.Ha már a karburátornál vagyunk arról tudnátok irni hogy az olajnyomáscső ami az előfűtéselemen keresztül bemegy minden karbiba és utána vissza a szelepfedélbe,csak a hőhasznositás miatt van igy,vagy a nyomásnak is van szerepe?Akitől vettem a gépet azt mondta nyáron széthúzza az egyik vezetéket és nem kell karbifűtés.A hétvégén gurultunk egy jót somogyban lefele 6-61 -es út vissza a 7-en,isteni volt,a moci hibátlanul működött.
Amúgy a méretezés nem jött össze a japóknak, mert még így is a két belső gyertya a kormosabb, ezért a '95 utáni karbisoroknál már mind a 4 fúvóka teljesen ekvivalens átmérőjű.
Basszus! Elcsesztem! Tényleg.
A két külső nagyobb. A két belső henger kicsit magasabb hőmérsékleten működik, így a külső hengerek esetén nagyobb a hengerfalra lecsapódó benzinmennyiség, ennek pótlására szerelik nagyobb fúvókákkal...
A két belső henger fúvóka átmérője egy lehellettel nagyobb, e miatt több üzemanyagot kapnak. Ez így van jól. A melegedéssel van kapcsolatban.
Üdv! Engem érdekelne a membrán, a számom 06-70-4141079. Ha megcsörgetsz, megbeszéljük. Vagy ha írsz e-mailt.
Van 3db eladó membránom, a '92-'95 (műanyagfedeles) karburátorsorba való, így ha valakinek csak egy vagy kettő szakadt, akkor emiatt nem kell egy egész karbisort vennie...
Szia!
Nem nagyon vagyok képben ezzel a membrán dologgal, de majd hét végén kiderül! Vagy van valami egyszerű megoldás a megvizsgálásra, vagy hogy kiderítsem az állapotát?

Üdv
Lyukas a membrán lehetséges. Érdemes rájuk nézni.
köszi
Szia
Piliscsaba és Tinnye között :)
Ha P.Csaba felől mész Tinnye felé, akkor bal oldalon lesz :) Garancsi tó mellett.
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy nektek is a két középső hengernél feketébb a gyertya színe? Ja és a gyári ajánlás szerinti,a gyertyáknál én most 0,7-re vettem a hézagot, lehet ez miatt esetleg a feketedés, vagy valakinek tapasztalata erről a dologról? Olajat nem eszi, tehát azt kizárnám, valamiért sok anyagot kap a gép, tapasztalat, észrevétel stb minden érdekel!
Üdv
Szia!
Szerintem ez többünk fejében megfordul, az adott pillanatban, vagy legalábbis elég sokszor.
Amit legelőször meg kell tanulni szerintem az, h gyorsan menni mindenki tud, körültekintően kevesen.
Itt nálunk mindennapos eset, h nem annyira vesznek észre (néha autóval se!), pedig nem tépek ezerrel.
Elölrébb kell gondolkodni mint az "ellenfeled".
Ha huzamosabb ideig nem látod a szemét a tükrében azt nagy ívben kell kerülnöd.
Ez az oktatós hétvége is adott új infókat ezekre érdemes ellátogatni, ha van rá mód és lehetőség.
Lehet, hogy furcsálljátok a kérdést, de végülis erre való a fórum
Ma kerültem egy nagyobbat, úgy 450 km-es kört. Eközben majdnem 2x haltam meg autós miatt, úgy hogy az én tempóm 100-110 között mozgott. Persze ez nem csak velem fordul elő, de nektek nem fordul meg soha a fejetekben, hogy érdemes-e kockáztatni az életeteket azzal, hogy motorra ültök? Senkit nem akarok lebeszélni, és én sem fogom abbahagyni a motorozást, de csak nekem jár a fejemben az, hogy elmegyek egyet kerülni, és csak bénán jövök haza? Vagy ez csak a kezdőségem miatt van?