Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindössze ki kivantam javitani a pontatlansagod, mert ugyan ha minden forgo gep neked eszterga, es ha minden szerszamkeszitö, esztergalyos, akkor teljesen igazad van. De mivel mas gepelenevezesek es "szakik" is leteznek ezert tettem apro megjegyzesemet. Azt hiszem kellöene jartas vagyok , az anyagalakitasi,forgacsolasi technologiakban hogy el tudjak hinni sok minden! :) De ez nehezemre esett...
Szia Athos,

Offtopik leszek ahhoz képest amit írtál, de a profilodon láttam, hogy a túradoboz talpad csak simán fel van rögzítve a hátsó négy csavarra. Illetve látom, hogy van alatta valami krómozott csomagtartó is.

Eltudod mondani nekem, hogy hol találtál ilyet ill. mik a tapasztalatok vele? Nem akarja a szél letépni a dobozt? Elbírja az a négy csavar?

Mindenkinél ilyen oldalról jövő fém karokon látom a doboztartó trepnit, és nem értem miért jobb az, mint erre a négy csavarra felerősíteni.
Sziasztok!
Hét végén sikerült felaplikálni a bukógombát nekem is a gépre, Mafeconak köszönet a műhely rajzért!
Én a gumi témához csak annyit szolnék hozzá, hogy mint kezdő motoros,pénteken került fel előre a Contigo és finoman koptattam be a pár napban, eddig cc 600 km-t mentem vele és most már kezd szerintem rendesen tapadni is, tehát én az ár/értéket eddig elég jónak tartom. Ha valaki nem akarja végleteken használni a gépet valószínűleg megfelelő erre a vasra, és amit írt valamelyik márkatárs itt, hogy az új gumi az jó gumi, ipolyságban ismét tetszett vele a kanyargós út élvezete!
Fogyasztásom ezen a túrán 4,47 lett, kezd összekopni a lelkem a vassal és Köszi István az állítgatást, most már nem fullad bele a benzinben fordulaton a gép! :)
Üdv
Szia!
Bocs csak nem voltam gépközelben :).
Ahol a sziló van oda tudok adni tömítést, meg a csapra is felújjító készletet, meg belülre szűrőt.
Szia miki650!
Igazad van, bocs itt vannak a képek az indexbúráról és a benzincsapról!
Köszi: Ati
Sziasztok most vettem egy xj 600-ast .egy ponton akad a kis lánckerék lánc, fogaskerekek ok.Segítséget előreis köszönöm.
Sziasztok!Mltkor irtam hogy tudok akksiban segiteni.
Akkor nem irtam hogy motorolaj is van (szerintem)jó áron.
Néhány példa:
Castrol Actevo 10w40/1500Ft
.....................20w50/1500Ft
Motul5100 10w40/2000Ft
.............. 10w50/2000Ft
Van még Q8,Repsol,Valvoline.Ezeket ennyiért kapom.Ha változik az ár előtte persze közzéteszem .
Végre mentem egy kört a nagyvassal,idomok,tank nélkül.Nem birtam ki hogy ne mehessek egy kört Miota behoztam,egy métert sem mentem vele.A tank kuka lett,segitett az ebay.Most fényezde
Sziasztok.
Eladásra szánnám 2 részes Prexport márkájú bőrruhámat. A Karasna-ban vásároltam 3 éve. Az ok csupán az hogy új motor lett és nem megy a színéhez. A ruha megkímélt, nem szakadt, bőrápolóval karbantartott. 48as méret.
Minél előbb szeretném lecserélni, így az ár alá is mentem kicsit.
Együtt 35 ezer forint lenne. (esetleg nadrágot vagy kabátot is adom külön-külön)
Itt megtekinthető:
http://www.kepesmotor.hu/bor_k... ... t=prexport
Elől nekem is ContiGo volt mikor vettem, nem tapasztaltam semmi negatívumot, igaz keveset mentem vele, mert totál el volt kopva.
Most RoadAttack van elől-hátul, ez teljesen jó, viszont a 600-as méretében ebből nem hiszem, hogy gyártanak.
A 900-as szerencsére teljesen csörgésmentes, se lánc, se kuplunghang, furcsa is volt eleinte, de könnyen szokható
Mikor megvettem, pont a nővéreméknél néztem hogy mennek az XJ400-asok a trademe-n (újzéland) és ott mindenki "best commuter bike"-ként aposztrofálja. Könnyűnek könnyű (egy 600-900-hoz képest) - így talán igaz lehet rá a continental definiíciója. (persze ha bele akarja magyarázni az ember )

Mindegyis, mert BT45 lett, holnap hozzák is, és fel is rakatom ha lesz rá vállalkozó szellem valamelyik gumisnál...
A ContiGo nem az XJ-re van kitalálva. A Continental oldalán is ez fogad:

ContiGo!
New City tire for light motor bike

illetve:

New City tire for small commuter bikes

Hát ez valahogy nem az XJ...
Az a baj, hogy ezen olyan méretű gumi van, amit már nem fejlesztenek, illetve nagyobb motoron nem is használnak, nemhogy a hátsó, 18 collos méret, ami meg ritkaságszámba megy.
Na közben kiderült, hogy nincs is nekik raktáron continental, így rendeltem BT45-öst, azt úgylátom itt többen megelégedettséggel használják.
Hétvégén megvolt a szelepállítás + karbiszinkron, de ettől a hangja cseppet se lett szebb hidegen Valószínűleg ebben is a primerlánc csörög.

A 900-as is ilyen csörömpölős, vagy ez csak a 600-ok kiváltsága?
Nekem a hátulja se csúszkál vele, de nem is vagyok egy Rossi típus
Igen, erre időközben rájöttem én is, hogy ez a gumi kuka, egy métert se megyek vele már (talán a gumisig elgurulok vele óvatosan). Közben találtam japán karakteres manualt az XJ400-hoz és abból kiokumláltam, hogy 110/80R17 a gyári méret.

Itt a szomszéd faluban van készleten a gumisnál Continental ContiGo H. Mit gondoltok ez megfelelő lesz?
Elég bátor vagy, ha ezzel a gumival tovább közlekedsz. És nem csak a vágásra gondolok, hanem a gumi korára is. A repedések alapján nem mai darab. Ráadásul pont az első gumi. Ha a motor eleje csúszik meg, azt meg nem fogod, biztos az esés. Olcsó (szar) gumit ne vegyél, főleg ne előre, mert kb. 4 szezont kibír, inkább valami minőségibbet. Többen ajánlották a Bridgestone-t, nekem Michelin van, Pilot Active, a hátulja csúszkál, az eleje viszont tapad.
Sziasztok,

Ma reggel észrevettem a gumimon egy vágást, szerintetek mennyire gáz ez?

Most így megnézve a közeli képeket elég öregnek is tűnik a gumi. Elmentem ide az rmc motors-ba, de ők csak Kenda márkát forgalmaznak és nekik csak 110/80 vagy 110/70 van (100/80 helyett). Valaki rakott már fel ilyen méretet és márkát? Mi a véleményetek róla?
Két ilyen tűszelep a problémám! Ha ez nem zár, ill. nem karakterisztikusan teszi, hihetetlenül megnőhet a fogyasztás akár (~2x-re). Az alkatrész eredetileg filléres dolog, de amikor eladják már egy két gumi gyürüvel, és fészekkel 10 eFt!/db A Japó szortiment. Komolyan elgondolkodtatott! A membrán hasonló dolog. Valaki szerintem már gyárt valami verziót.
Az a baj, hogy otthon vannak Tokajban, én meg Miskolcon. De első adandó alkalommal megmérem neked.
Vágom Vili! Nem vagyok én oda való. Én betartom a szavam....
Megmérnéd a membránok méretét? Az a sejtésem, hogy max. 4 félét gyártott a Japó. Akkor pedig értelmes utángyártani. A tűszelepből is vagy 5-t találtam
sziasztok
Eladóvá vált a motorom (házfelújítás miatt), ha tudtok valakit akit érdekelhet légyszi segítsetek. 1995-ös , műszaki 2012.03-ig. 34.000km van benne. Rendszeresen szervízelt, új gyertyák , új fékbetét van elől, R1fék, dupla Martin dob, tankpad, nagy givi doboz stb. Ezekkel a dolgokkal 495.000ft lenne az ára. 70/457-0148
szép napot
Nem értetted meg Berber ! Ha ott is olyan emberek ülnének mint Te, nem lennének ilyen bajaink mint amiket most felsoroltál...

Szia, igen megvan. 6ért adom darabját, ha kell mind a kettő adok hozzá egy karbit is. Mit szolsz?