Hogy lehet legyilkolni egy ilyen gumát 6000 km alatt? Mit csinálnál egy Dunlop 211-el amit eleve 6000-re terveznek? Persze ragad mint a sz@ros WC papír de fogy is. Mondjuk az én gumáim nem vállasodnak valami extrém ok miatt Tehát egyszerre kopik a teljes felület, és egyszerre fogy el elöl-hátul.
Kéne együtt gurulni és megérteném talán, de nem Te vagy az első aki panaszkodik. A Michelin jóval keményebb, és ettől az összesre jellemző a nagysebességű kanyarokban való bizonytalan csuszkeráló, driftelő viselkedés. (Amivel eddig találkoztam) Persze van aki ezt szereti. Azt mondják rá, hogy "pontos visszajelzés". Én azt szeretem, ha ragad és nem jelezget. Nem komunikálni akarok vele...
Akkor biztos bennem van a hiba, nekem is azon volt De pl a V-Stromon is a gyári Bridge elég fos volt főleg esőben, utána a Mich-el ég és föld a különbség. Szal azóta Mich-t használok, és nem volt még vele gondom soha
Sziasztok!Nekem is bt45 van fön elől hátul gyári méretűek ,kényszerből raktam előre is bt 45-öt ugyanis a hátsó szinte új volt mikor hozzám került a masinéria , későn keztem tavaly a szezont junius végére raktam össze .Azóta 5600km mentem vele ,kopás, szerintem nem jelentős,mentem vele +5 c fokban is .Nem vagyok nagy duhaj az utakon ,de szeretem a sebességet és a Mecseken a kanyarokat is,esőben is bármikor elindulok ha kell.Szerintem jók ezek a gumik.Előtte 1 szezont Metzeler Lasertec el nyomtam ,az is jó guma.
Látod, ez a "kicsit megcsúszik" a kompromisszumok elfogadása. Persze: ez van ezt kell szeretni. Azért tépem a számat, hogy minél kevesebben kerüljenek kényszer helyzetbe.
Ezért nem vagyok Michelin fan sem, sem Dunlop. Mindkettő szélsőségesen kompromisszumos. A BT csak közepesen.
Egyszerű.
1.: Feltettem egy nagyon magas árat, ami csk reálisan elkérhető volt ezért a gépért, és megadták. Annyiért el kellett adni.
2.: Egyszer leszorítottak egy sz@ros BMW-vel. A fiam mögöttem volt, nem esett jól.
3.: Kipróbáltam a VFR 1200-at. Rájöttem van motor az XJ-n túl.
Ha valaki használ még BT45-öt írja már meg, hogy milyen, és mennyi km-t bír. Nálam 6-e km-t ment el egy hátsó, 44LE-s motoron, gyári guminyomással. Innentől kezdve nekem ez
No látod ez az a bizonyos /-érték ami kifejezi a szélesség,magasság arányát ezáltal a gumi formáját ami alapján lemérhetnénk hogy hány mm-t használunk kanyarban és mennyit egyenesben.Csak azért irtam ezt le hogy a fiatalabb generáció is tisztában legyen vele hogy mit miért választ.Nekem most egy 130/70-18 Metzeler laesertech van hátul ami elég jónak mondható de fékezésnél elég hamar megcsúszik,de mivel még újszerű ezért inkább a vezetési stilusomon módositok egy kicsit és többet használom az első féket.üdv.
Joci igazad van. DE erre amotorra eredetileg egy kommersz gumit raktak fel, minden méretezés nélkül. A felnire felhúzva a szélesebb gumi peremei beljebb kerülnek amitől a gumi egy élesebb, parabólikusabb formát kap, amitől döntésnél nagyobb felületen fekszik fel, és jobb képet mutat. Az eredeti szélességű gumi kanyarban bedőlősen viselkedik. Ez a nagyobb serőkar miatt felálósabb, ettől a futómű befekvős hajlamát igen jól kiegyensújozza. Ez mind duma. Az a helyzet, hogy nagyon élvezetes volt vele menni, döntögetni.
Gumitéma,egyetértek veled a BT45-ről,inkább fizikai jellegű a hozzászólásom,a szélesebb gumi nem a kanyarstabilitást javitja hanem a fék hatásosságát és az egyenesfutás stabilitását.Kanyarodás közben a gumi oldalfelületét hasznaljuk aminek a nagysága és formája függ a / -értéktől és a gumi tipusától de a szélességtől nem.üdv.
Hali,eredeti csak az enyém 4HK2 jelölés és ez a motorkód is,amit vettem az 4DG1 de ugyanúgy néz ki.Na majd meglátom ,megpróbálom az újat kicsit lefojtani pont van ilyen méretű rézperselyem.Az alapjárattal van egy kis gondom ,olyan zakatolós,hangos,1800-2000-től van igazi szép hangja.üdv.
Brigeston BT45: Lehet belőle 140-eset feltenni. Jó eső menő, hosszú élettartam, olcsó. Nagyon megjavítja a szélesebb gumi a kanyarstabilitást.
IRC: Van 150-is belőle Leg olcsóbb. Állítólag nagyon jó.
Pirelli Sport Demon: Jóféle de csak alapméret, és közepes ár
Metzeler Lasertech: Alapméret, jó esőmenő, zajos, drága.
Hali,Berber kérdeznék egy kis műszakit ,nemrég vettem az xj-t kicsit össze volt törve 93-as 600-as.Szerencsére találtam a neten balos kipufogót 92-es 600-ról vették le.Nagy öröm ,felszerelem nem túl karcos jól megy a gép,jó a hangja kicsit mintha öblösebb lenne a hangja. A napokban nézem és feltünt hogy nem egyforma a lyukméret a végén,lemérem, az eredeti 18 mm,amit vettem az 23 mm.Felmerült bennem hogy ha nem egyforma a fojtás a két-két henger között az okozhat-e hosszabb távon problémát,vagy inkább szűkitsem le egy persellyel az eredeti méretre a nagyobbat,szerinted ?üdv.
Kéne együtt gurulni és megérteném talán, de nem Te vagy az első aki panaszkodik. A Michelin jóval keményebb, és ettől az összesre jellemző a nagysebességű kanyarokban való bizonytalan csuszkeráló, driftelő viselkedés. (Amivel eddig találkoztam) Persze van aki ezt szereti. Azt mondják rá, hogy "pontos visszajelzés". Én azt szeretem, ha ragad és nem jelezget. Nem komunikálni akarok vele...
Bőrgatya? Ebben a melegben?
Ráismersz még?
Holnap ki jön Veszprémbe a vezetéstechnikai okításra?
Találkozok innen valakivel?
Üdv.:XJ750
Ezért nem vagyok Michelin fan sem, sem Dunlop. Mindkettő szélsőségesen kompromisszumos. A BT csak közepesen.
1.: Feltettem egy nagyon magas árat, ami csk reálisan elkérhető volt ezért a gépért, és megadták. Annyiért el kellett adni.
2.: Egyszer leszorítottak egy sz@ros BMW-vel. A fiam mögöttem volt, nem esett jól.
3.: Kipróbáltam a VFR 1200-at. Rájöttem van motor az XJ-n túl.
holnap megmérem a lukját, ha nem felejtem el...
IRC: Van 150-is belőle Leg olcsóbb. Állítólag nagyon jó.
Pirelli Sport Demon: Jóféle de csak alapméret, és közepes ár
Metzeler Lasertech: Alapméret, jó esőmenő, zajos, drága.
kétszer voltam az Alpokba,ebből egyszer 5 órán keresztül
esőben húztam,jól teljesített!
bt 45 van nekem elöl-hátul. (itteni tapasztalatok alapján vettem ezeket)
a régiekhez képest nem érzek változást a kormányszitálás megszűnése és az egyenletes dönthetőségen kívül (a hátsó kicsit szögletes volt már)