A menete a következő volt leszereltem a tankot és megszabadítottam a szintjelzőtől, benzincsaptól.
Utána egy vékonyabb fajta jáncra kötöttem egy Kötegelőt ami a fogantyú szerepét töltötte be. a láncot beengedtem a tankba és nekikezdtem rázni a tankot össze meg vissza, mint a rumbatököt.Ezt a rázás menetet megismételtem három helyen beengedett lánccal ( üza betöltő, benzincsap nyílás, szintjelző likja) és hát utána feláldoztam kb két liter benzint a porszivózás után a maradék lehullott csunyaság
kijuttatására, úgy, hogy a lyukakat beragasztottam és a üzacsap résén engedtem ki a lét.
Ha ilyenre adod a fejed akkor viszont ne kövesd el azt a hibát, hogy csak egyszer mosod át a tankot, mert úgy jársz mint én.Mostmár a kimosást úgy csinálnám, hogy slaggal nyomnám át a tankot és utána száradás.A rozsdamaró ehhez az eljáráshoz képest szerintem egy light eljárás.
Én már kétszer is néztem a tankba! az első alkalommal lánccal ki is dörzsöltem amit tudtam, és mivel az üza csapomtól az üza szűrőm külön életet élt a tankban azt is visszahelyeztem.Hát nem volt kis mennyiségű dzsuva benne.Második alkalommal pedig muszály volt, mert túránál egy kicsit megállt, pedig volt benne 6-7 liter még.amikor hazaértem megint lekaptam és láss csodát ismét még annyi kosz volt benne, hogy a szűrőm alsó részét lefogta.Ezért ismét pucova volt és úszóház leürítés.Ja az első tisztításnál a karbisor is átesett a vizsgálatomon.Hát ott is volt mit kiáztatni a ház aljából .Műanyag tankot minden motora! Követelem!
Küldtel neked linket idomra nem? Nézd lejjeb, és bökj az Ide-re. Szép idom az.
Ha kell telefon a szűrökről, adok. Nekem házhoz hozták!
Egyébiránt van első kerekem, csak az nincs még kész, ami tartsa. A hiányzók nagyrésze meg alku alatt van, meglátjuk.
Ha minden rendben menne , 1 hónap alatt tényleg lábra raknám... de hát hol megy rendben..
Néztetek már a tankotokba? Nekem leesett az álam! Most rozsda oldózok...
A légszűrőt honnan vadásztad ennyiért? Nekem a héten jön kemény 8000Ft-ért.
Egyébbként első kereket nézz az ebay-en, szokott lenni. Fontos hogy olyan embertől vedd akinek szinte csak pozitív értékelése van és legyen már párszáz lebonyolított üzlete. Ha így jársz el akkor nem dobsz ki pénzt a semmiért.
Alakul a vasad. Csak így tovább. Egyszer majd az enyém is kész lesz. Csak idom kell és fullos a cucc :D
Nem látjátok a szépet! Ami össze van rakva az olyan mintha uj lenne!
Van akksim is, tükröm.. (mondtad hogy szerinted kell egy.. hát vettem) Csak olaj kéne meg egy elsőkerék oszt brrrrrr...
Ja olajszűrőt aplikáztam 900-ért . Levegőszűrő az oldalt lukas 2000-ért. Féktárcsák... már akinek a fékezés a hobbija, valmi jó áron ha kell.
Valószínű az olajszűrőt nem cserélem, csak az olajat. A szűrő állásban nem romlik, és tök új.
Csatolva kuldom a dobok kepeit,amik nagyon szep allapotban vannak.
Nezegetve az interneten ez egy nagy becsben tartott amcsi gyarto (KERKER).
A dobok darabja ugy $200-250 ujjonan.
En nekem ezek nem tulsagosan kellenek,ezert 45.000Ft-ert odaadom a 2 db-ot!
Egy biztos,allitolag ahogy nezegettem az amcsi lapokat,valami kurva jo hangja lehet,mert mindenki aradozik roluk.
Ha kell szolj.
A csatolt *.psf állománnyal nem tudok mit kezdeni. Ez van.
Tele a tököm a fehérvári Yamaha bolttal! Benzincsap tömítés ÁR(!), 2-3 nap mulva, akkor is horror, új moci árban!
Megjött németországból a lámpám és a láncvédőm. Fel is pakoltam őket. Egyből javult valamelyest az összkép, főlega kókányolt lánvédő lecserélése után. A lámpával meg végre látni is fogok és nem villantok senkit se szembe.
Csak ez a macskajaj ne lenne. Várpalotai napok....
Úgy tudom 27 lóerősre voltak fojtva egyes németországi gépek (jogsikategória miatt). Szóval vagy ~27 vagy 61 ló. Amúgy egy szerelő azt mondta, hogy a karbi torokátmérőjét szűkítették le, de nem tudom, hogy más változtatás volt-e rajta....
Sajnos nem tudom hogy mennyi a különbség a 400as és a 600as között, de talán van itt olyxan aki vágja hogy okés-e a cucc a tiedre is vagy sem.
Az ebay egy aukciós portál, így azon nem rendelsz, hanem licitálsz. Angol nyelv ismere szükséges. Én a német ebayről vettem egy lámpát, ami a héten érkezik meg. A szállytási költség 20 euro körül van + rájön a banki átutalás, ami ha minden igaz akkor 2000Ft körül van, de ezt nem tudom bizosan.
A lényeg hogy olyna bankszámlával kell rendelkezned amin tudsz valutát utalni, mert ugyebár egyx német, vagy angol nem szeretne forintot kapni, azt se tudja mi az :)
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az én gépem 50 lóerő. Ezt a változatot csak Németországba gyártották. A többi tudtommal 61 lóerő. Javítsatok ki, ha tévedek. De ha így van, hol és mi a külömbség? Hol van a fojtás?
Utána egy vékonyabb fajta jáncra kötöttem egy Kötegelőt ami a fogantyú szerepét töltötte be. a láncot beengedtem a tankba és nekikezdtem rázni a tankot össze meg vissza, mint a rumbatököt.Ezt a rázás menetet megismételtem három helyen beengedett lánccal ( üza betöltő, benzincsap nyílás, szintjelző likja) és hát utána feláldoztam kb két liter benzint a porszivózás után a maradék lehullott csunyaság
kijuttatására, úgy, hogy a lyukakat beragasztottam és a üzacsap résén engedtem ki a lét.
Ha ilyenre adod a fejed akkor viszont ne kövesd el azt a hibát, hogy csak egyszer mosod át a tankot, mert úgy jársz mint én.Mostmár a kimosást úgy csinálnám, hogy slaggal nyomnám át a tankot és utána száradás.A rozsdamaró ehhez az eljáráshoz képest szerintem egy light eljárás.