Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Pistám!
Náluk jártam ma, ez volt a legalsó ajánlata, 24 szereléssel, akkor bele vágok fizukor, sajna muszáj mert repedezett már a lelkem :(
http://www.szalvanogumiszerviz...
Nem mindig olcso, de altalaban mindig van akcios gumi, csak mint a többi gumisnal...
Es srac aki gumizza a motort, szakszerü, es megfizethetö
Multkor lusta voltam elmenni, es masnal csinaltattam... a piros pötty gumi oldalan nem került a szelepel köszönö viszonyba, es annyi sulyt basztak ra, hogy fullad töle az 1400-es blokk..
Az R17 nél is ennyi
Hali.megnéztem az oldalt innen a Bridgeston Bt 45 a legjobb vétel,140/70-18 méretben ,23000 ft-ért kinálják.
Hali.A 140 biztos jó lesz,sokat javit a fék hatásosságán és nem rontja a kanyarstabilitást.A per értékeknél figyelembe kell venni hogy minél kissebb-/50-annál szélesebb és alacsonyabb,jobb a gyorsulás de emelkedik a fordulatszám,/80-nagyobb átmérő,keskenyebb gumi-nagyobb végsebesség,jobb-gyárihoz közeli áttétel.Túrázáshoz inkább ez ajánlott és szemre is jobban kinéz.Szerintem xj 600-ra hátsó keréknek a 140/80-18 az ideális,esetleg 140/70-18 .Üdv.
Sok! Megrendeled neten, kihozzák 19000-ért 1500 - 2000 Ft-t felrakják.
http://www.kekhold.hu/?mtype=2...
Nekem ők szerelték múlthéten. De ez Budapesti cég. Esetleg az ár miatt megtudod nézni.
Ja bocs, első gumiról beszélek most 110/80-as méretben!
Köszönöm Mafeco! Ez a régebbi éned! Ezért szeretem ezt az XJ fórumot!
A gyorsaságról, reflexekről meg csak annyit, hogy kellenek, de a saját motor ismerete nélkül nehéz boldogulni. Amikor tanultam akkor 50 km/h volt szinte a max. Amikor megvettük az én kis drágámat akkor 70 km/h-val hoztam haza és boldog voltam, hogy én egyedül ennyivel. Aztán mikor itthon leszálltam a motorról a férjem megkérdezte, hogy hogy gondoltam ezt hogy ilyen csiga tempóban jövök utána! A mosoly rögtön lefagyott az arcomról. Én csiga hisz eddig 50 volt a maximumom. Ez még egy pár alkalommal így ment köztünk, de én úgy gondoltam, hogy annyi mindenre kell figyelni (ami a kocsinál automatikus az itt nem) Aztán csak jöttek a kilométerek és egyre jobban éreztem a motort. Míg egyszer a férjem előttem előzött kb 120-130 as tempóval én utána (persze amikor beláttam a távot hogy lehet-e ) és amikor visszaálltam volna mögé ő integetett nekem oldalra én meg azzal a tempóval amivel vissza álltam mögé : ki az index megmarkoltam a kormány húztam neki egyet és megindultam előre, 160-ig tudtam nézni az órát utána már csak az utat figyeltem. De akkor ez nagyon jól esett. Azóta ritkábban hallom tőle hogy mi lesz már veled? Van amikor lassabban megyek mint a többiek, de még így érzem magam biztonságban. Azóta az átlag sebességem 100-120 között van. De még csak 3000 km-t tudhatok magam mögött. Meg persze nőből vagyok! Na még egyszer bocsi ha tegnap neked estem, vagy esetleg úgy érezted az írásomból. A kezdőket támogatni, segíteni kell és szerintem ez a csapat ami itt van arra tökéletes, hogy egy YAMAHA XJ vagy bármilyen kezdő ötleteket kapjon. Na ez annyira hosszúra sikeredett hogy megígérem 1 hétig nem írok.
Ha hátsó, akkor jó ár.
Sziasztok!
Metzeller lezer tech 24e Huf szerelésel, szerintetek jó ár? Vagy ha valaki tud jó és olcsó gumist tatabánya környékén megköszöném ha adna egy elérhetőséget.

Üdv
Biztos jó az a szélesebb gumi?
Én amikor vettem, elöl volt rajta egyel szélesebb, és idióta formája volt, mert nagyon meredeken hajlott be az oldala.
Utána ég és föld volt a gyári méret, pedig csak Heidenau-k kerültek rá. (Legközelebb nem az lesz)
Lehet, hogy mi is Magyarok vagyunk, csak szélségekben tudunk gondolkozni?
Nem voltam, túl szakszerű belátom, történetesen a deffenziv vezetésről való áttérésre akartam célozni az offenzivre.
A ritmusváltáson van itt a hangsúly, figyelmed feléled, reflexeid, reakcióidőd felgyorsul és ez életet menthet.
A megszokás, feltételezem, nem háromkerekűről ül át az ember egy hatszázasra valamennyi rutin van már az ember mögött.
Anyai ösztön előbujt! Ezek szerint van egy XJ Mamánk.
Szerintem a neten a gumis oldalakon bőven van választék, de akár egy motorosbolt is tud segíteni. Igaz a modernebb fejlesztésű gumik azok 17 collosak.
Hali.Nemigen érdemes belebonyolódni egy kerékcserébe mert igen sok dologtól függ pl.-tengelyátmérő,kerékméretek,féktárcsaméret és helyzete ,a távtartók mérete,a féknyereg stb.Lehet hogy 2 új gumit is kapsz az áráért,van a Sportmotoron gumirovat is nézd meg azt is.A gumiméretekről már értekeztek itt többször is-gyári vagy szélesebb hátsó gumi- Nekem 130 széles van fent és kicsit hamar megcsúszik fékezésnél úgyhogy ha elkopik 140-re cserélem.A kanyarstabilitása jó és mivel kanyarban döntéskor a gumi élét-oldalát használjuk ezért nincs túl nagy jelentősége a szélességnek.A per 60,70,80 értékekre érdemes figyelni mert elég nagy különbség van a kerékátmérőben ami befolyásolja az áttételi viszonyokat.üdv.
Ne futamodj meg, mert itt nagyon rendes fiuk vannak! Csak biztos az ég beborult egy pár pillanatra!
Itt nagyon sok ötletet és tanácsot osztanak meg a fiuk amiből mi kezdők sokat tanulhatunk! Légy egy kicsit türelmesebb a fórumon is ugyan úgy mint az utakon is. Megéri! Nekem sokat segítettek! Azóta nekem is meg vannak az új gumik a motoron és a kormány magasítót tegnap tették fel (az ötletet szintén itt kaptam, meg a weblap címet is, tehát a fórum fiúinak tartozom köszönettel) Még csak 5 km-t mentem így vele, ezért nagyon magyarázni nem tudok, hogy milyen érzés. Majd remélem hétvégén már több időm lesz hogy élvezzem a kormánymagasítót. További szép estét nektek!
Elolvastad hogy kezdő? Vagy csak siettél az írással? Hány éve motorozol? Mióta van meg ez a motorod? Vagy neked nem kellett hozzá idő hogy összeszokjatok? Nem tartom magam egy beszari nőnek, de egy kezdő motorosnak ilyet írni? Amikor ide bejelentkeztem hozzátok a fórumra akkor valahogy nem ilyen stílust kaptam tőletek és ez most meglepett amit írtál. Egy kezdőt támogatni kell és ötleteket adni neki, nem pedig elijeszteni! Szinte naponta feljövök ide a fórumra, még ha nem is írok be, de elolvasom a ti bejegyzéseteket és eddig mindig jó ötleteket adtatok mint kezdő motorosnak és nagyon sok tanácsot elolvastam és amikor motorra ültem és épp olyan helyzetbe kerültem akkor átvillant, hogy mit is írtatok nekem! És boldog voltam ha sikerült egy egy ötletet hasznosítani! De ez az írás most meglepett! És bocsi de nem bántónak akartam ezt leírni de minden kezdet nehéz és hülye tanácsot nem kell adni egy kezdőnek. Inkább örüljünk, hogy ezen a fórumon van aki bejelentkezik és új élményeket oszt meg velünk! Ne riasszunk el senkit! Annyi motoros fórum van már ami egy pár napig- hétig el van aztán nincs aki beírjon. Itt legalább egy két kezdő ( többek között én is) örömmel veszünk egy pár jó tanácsot!
Egy kiskutyám Harkányba költözött Vigyázz az utcán le ne szedje a gatyádat!
Nem hiszem, hogy egy kerékátalakítás olcsóbb lenne, mint egy zsírúj gumi, ami kb 20-25e-ből megvan. Heidenau mégolcsóbb.
Sziasztok!

Sajnos sikertelenül kutatok már jó ideje hátsó gumit, de sikertelenül. Már azon gondolkodtam, hogy hátsó kereket cserélek, esetleg valaki csinált már ilyet? Ha igen milyen kerék jó rá 1 az egyben (vagy esetleg átalakítással)?
Üdv! Nem tudtok valakit, aki foglalkozik motorok behozatalával? Egy papír nélküli, olcsó divi kéne nekem donornak.
Hali.Sose sajnáld egy kis vita még senkinek sem ártott,különben is nagyjából ugyanarról beszélünk csak ugye mindenkinek más az ingerküszöbje,mindenkinek kell egy kis adrenalin kinek több,kinek kevesebb.Viszont a legfontosabbat te irtad és erre próbáltam én is felhivni a figyelmet ,hogy a fizikát nem lehet átverni,jobb az óvatosság ha sokáig akarjuk élvezni a motorozás örömeit.üdv.
Hali.Hát én annakidején azért választottam a motort mert csak arra volt pénzem és hát cabrióra ma sem tellik de nem is hiszem hogy az élmény ugyanaz lenne.Egy jó kis túragépre vágytam amivel el tudunk motorozgatni a mamával,és persze időnként egy kis gyorsulás is jól esik és nagyon jó vele a városban közlekedni főleg itt Budapesten.Bizony ma már a takarékos üzemelés is fontos szempont legtöbbünknek,apropó holnap megint drágul a benzin.Üdv mindenkinek
Sziasztok!
Hát látom az írásommal elég parázs vitát váltottam ki egy donorjelölt és a motorosok közt! Sajnálom, nem ez volt a célom! Köszönöm a segítséget és az értékelhető hozzászólásokat, mivel jelen esetben a kezdőségem a nagyobb úr éás a gép alattam, ezért inkább én a mazsolaságot választanám az adrenalin helyett, talán ezért is vettem xj 600-at, meg azért mert amire nekem kell bőven elég ez is! Autóval cc 350e Km-el a hátam mögött már rá jöttem, hogy a fizikát és a fáradtságot nem lehet átb...ni, tehát sok sikert a szágúldó kollégának az autósok és a csodás utak gyűrűjében!

Üdv
Szerintem ugyanarról beszélünk, egy érem két oldala!
Vajon miért is vagyunk motorosok? Miért választottuk ezt a teljesen értelmetlen és veszélyes játékszert?
Talán spórolásból, kevesebbet fogyaszt, mint az autónk, élvezzük az elsuhanó fák látványát miközben a szél susog a fülünkbe? Ez mind rizsa ezt a filinget kabrióban is élvezhetnénk kevésbé veszélyes formában.
A lóerő súly aránya és az ebből fakadó gyorsulás az, amely rabul ejti érzékeinket, ezért vállaljuk az irracionálisan magas veszélyt.