Pontosan,én is 110-120-al közlekedek,előzésnél meghuzatom max 130-140.Autópályán nem is szeretek menni holt unalom,egyenes út meg sok bivaly autós aki mindig siet.Egyszer mentem még a kawasakival 180-at hát egyáltalán nem élveztem,marhára kellett kapaszkodni.Inkább a jó öreg országút 100-110-el kanyarogni és élvezni a szelet.Egyébként is sajna egyre több lézeres bigyó van az utakon még a végén megérjük,hogy be kell tartani a sebességkorlátokat.
Ha azt akarod ,hogy hosszú életű legyen a motorod 6000 fölé ne nagyon pörgesd, csak ha nagyon muszáj. Pl előzéskor elszámítod magad. 5500-as fordulat is 120 km/h ami szerintem itthoni út minőséget ismerve sok helyen bőven elég.
Hali.Az adrenalin persze jó dolog csak hajlamos tőle az ember elfelejtkezni a realitásokról pl.-saját képességeink,-a motorunké,-útviszonyok,-forgalom stb.Én is voltam 2 hete Sirokon jó volt de a hegyen átvezető út siralmas,tele van kátyúkkal ,foltokkal ha egy ilyet kikapsz első kerékkel mikor döngölsz keményen akkor biz repcsi van.Én biz csak 60-70 -el mentem de igy is jó volt.Beszélgettem helyiekkel Recsken a Pannónia muzeumban,mondták hogy 2-3 naponta szednek össze motorost az erdőböl.Úgyhogy mindenki csak óvatosan főleg ha még az első gurulásainál tart.Műszakilag pedig az xj 600 inkább csak 8000-ig pörgetendő felette már az a gép erőltetése szerintem és az élettartam rovására megy.Egyszer-egyszer megpörgeti az ember de hogy 10000-es fordulattal tartósan menjek az ki van zárva és a fogyasztáskülönbség is lényegesen nagyobb 1-1,5 liter lehet.Üdv.
Szia! Én is megnéztem a gumikat az 550-esemen, amit nemrég vettünk. Nos, elől Heidenau van, ami a DOT szerint 99-es. Tele van apró ráncokkal,nem csak a futófelületen, hanem az oldalfalon is. És sztem nem is ez a legnagyobb probléma, hanem
1. 10 évnél idősebb gumival nem szabad járni, főleg 2 keréken.
2. nem tudom, az előttem használó mióta járt így vele, de 3 bar volt benne a nyomás!
Úgyhogy csere lesz, Mitas H14-est veszek, 9 körül lehet kapni. Nem a legjobb minőség (sőt!), de ha autóra megveszed a barumot, azzal sem vállalsz nagyobb kockázatot.
A hátsó metzeler Dot szerint 2005-ös, még marad.
Lehet valami abban, amit írtál, többször hálaimát rebegtem mikor hazaértem és visszagondoltam a történtekre.
Azt vettem észre, hogy általában akkor csap át a motorozás esztelenségbe, ha találsz hozzá megfelelő társat, mintha egy mást vinnénk bele, és természetesen Mama nem ül mögöttem.
Száz szónak is egy a vége akkor is Ku…a jó!
Csak ugye mivel kezdőkről van szó ez egy nagyon rossz tanács. Főleg ha fáradtan gyorsabban megy be egy kanyarba, majd esetleg ki már nem jön belőle. :-( Vagy egy szembejövő autón végzi a nagy előzgetésben. Inkább mindig a saját biztonságos tempódban menj !
Vakmerő öreg motorossal még nem találkoztam
Fáradság ellen a legjobb módszer az adrenalin!
Kicsit gyorsabban bemenni a kanyarba, előzgetni az előtted tötymörgő autósokat ez tuti gyógyszer.
Hidd el a Divi szívesen pörög 6-10e között is, sőt mintha könyörögne érte!
A fogyasztása sem lesz sokkal több max. 2-3 deci.
Tegnap voltam én is kicsit élmény motorozni Bükk, Mátra, nagyon jó volt!
Nálam is hasonló helyzetek voltak! Nem merek sokat inni, mert akkor mindig meg kell állni pisilni. Így voltam az első túrán. Azt megkérdeztem magamtól, miért is ne? Hisz ott állok meg ahol akarok! És ha kevés folyadékot veszek magamhoz az se jó. Itt a meleg idő úgy hogy a folyadékra szükség van. A kaja dolog: először én is üres gyomorral vezettem, de az sem jó, mert ha leesik a vércukrom akkor nem elég hogy a kormányom remeg, de még pluszba a kezem is! Amit magamon tapasztaltam az az volt hogy enni kell indulás elött, de nem sokat, hogy ne legyen telítve a gyomrom. Aztán menet közben inkább többször kevesebbet. Egyszer jól bekajáltunk és utána még hátra volt vagy 150km hazáig. Számomra nem volt kellemes az út teli bendővel. Ezért megfogadtam, hogy inkább kevesebbet eszem, de dugig soha többé. Mivel még én is kezdő vagyok ezért írtam le neked a saját tapasztalataimat. És gratulálok az első túrádhoz!
Na megtörtént életem első mocis túrája a hétvégén. Első alkalom cc 410Km-t gurultam rokonokkal ( 3 moci volt) és most már kezdem én is érezni a mocit mint technikai dolgot életemben. Mint minden motoros első komolyabb túra előtt én is elkövettem a farkas hibákat, kevés folyadék és az is inkább kávé formályában, és evés nélküli útrakelés. Na ennyit a kezdőségemről, de most a vas, ez egy 93-as Diversion, óra szerint 47e Km-el. Az első 100-130 km maga a menyország volt, élveztem, imádom, gyönyörködtem saját tempómat mentem, majd jöttek a rokonok és a folyton változó tempó miatt el kezdett fogyasztani a vasam, egyszer 65 majd 110-es tempó folyamatos változtatgatása mellett ez nem is volt nehéz :) A hazafelé tartó utam alatt, már ismét magányosan gurultam csak a saját kényelmes tempómban (85-100), de addigra a fáradtság erőt vett rajtam keményen és az íveket egyre nehézkesebben bírtam tartani. A fogyasztás számomra elfogadható 4,55-re jött ki, bár ha állandó tempóban mentünk volna akkor ez némileg lejebb ment volna szerintem. A 3500-4500-as fordulat nálam is jellemző volt a remegés, és valóban fárasztó tud lenni, amit a zsibbadás nálam is előre jelzett is!
Végszó: Ha most mondanák, hogy induljak egy ugyan ilyen túrára minden gond nélkül ismét bele vágnék, mert amikor ma felültem rá, nem volt az a "feltört a szamár" jellegű élmény :)
Széles utat minden kétkerekünek!
Hát az én vezetési stílusom nyugodtnak mondható, és így, hogy nem vagytok túl rossz véleménnyel a gumiról, nem is cserélem le. 120-as utazóval szoktam túrázni, ha ez nem lényegesen keményebb a többi túraguminál, akkor nincs gond.
hali.A Dunlop gumikkal semmi baj nincs én a kawasakimon használom és jó.Azt viszont jó tudni hogy elindulás után az időjárás függvénye hogy mennyi idő alatt éri el az üzemi hőfokot a gumi ez ált. 2-4 km.Az esővel sem csak az a baj hogy vizes hanem hogy lehül a levegő és az aszfalt.A gumik különböző keverékből állnak,ez elsősorban a használat jellegéből következnek.Aki pályázni akar a ringen az puha keveréket válasszon,aki túrázik az keményebbet,és nem mindegy hol lakunk Oslóban vagy Marokkóban.üdv.
ha jól értem, akkor a fekete sixsixone, és alatta a fehér - kék alpinestars mintájúból kellene?
mekkora méret?
címet tudunk egyeztetni a polok@citromail.hu email címen v. a 06205879882 számon.
Tegnap bemotoroztam a Motorradba, megvan mostmár a kipuffogóhoz a folytás is!
Mostmár figyeltem a szürke Astrákat, de nem integetett senki
Aztán át kellett vágnom az egész városon budára a Pasaréti útra - hát ez így a pénteki csúcsforgalomban nem volt egyszerű túra... Azért alapvetően meg kell, hogy állapítsam, hogy a autósok jórésze szereti a motorosokat, de van egy kis csapat aki egyszerűen féltékeny rá, hogy mi előregurulhatunk a pirosnál és direkt nem enged el
Sziasztok Tegnap kikevertettem a festéket a mocihoz.Kasszánál sokkot kaptam.A nem egész 1 liter festékért,lakk nélkül 19e ft-ot fizettem.Aztakurva De legalább szééééééép lesz
fruit of the loom pólók, nagyon jó minőségűek, nem fakulnak, nem nyúlnak, és a minta sem jön le két mosás után, nekünk van egy csomó és semmi bajuk, van amelyik már 2 éves.
postán tudom elküldeni utánvéttel, mivel én kaposvári vagyok.
Kriszxj gépén ilyen volt, nem panaszkodott rá, hogy szar lenne. Régebben én is használtam ilyet hátul, szerintem nem volt rosszabb mint az itt sokat reklámozott gyári BT45-ös ;-)
Gondolom örültél a meglepetéseknek
Előfordult már, hogy azon kaptam magam, hogy nagyon szorítom a kormányt, lehet h attól zsibbad el a kézfejem.
De ha felraktátok a magasítót, mindenképp írj, hogy kényelmesebb-e.
Milyen gumikat kaptál?
Szia!
Én ma vettem meg a kormány magasítót. A fiuk ajánlották itt a fórumon! Jövőhéten teszik fel nekem, már én is kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz vele! És ma kaptam a férjemtől (meglepi volt) új gumikat is és már fel is rakattuk! De a szerelő fiuk mondták, hogy még ne száguldozzak vele, meg óvatosan menjek a kanyarokba. Ezek után nem is mertem megmondani, hogy még szinte kezdő vagyok, hisz még csak 2700 km-t mentem. Ha sikerül felteszek képet a kormány magasítóról. Ja és ez dönt is. A kéz zsibbadás nem lehet attól, hogy túl erősen fogod a markolatot?
1. 10 évnél idősebb gumival nem szabad járni, főleg 2 keréken.
2. nem tudom, az előttem használó mióta járt így vele, de 3 bar volt benne a nyomás!
Úgyhogy csere lesz, Mitas H14-est veszek, 9 körül lehet kapni. Nem a legjobb minőség (sőt!), de ha autóra megveszed a barumot, azzal sem vállalsz nagyobb kockázatot.
A hátsó metzeler Dot szerint 2005-ös, még marad.
Mafeco, remélem viccnek szántad. Kezdőnek (másnak se) ilyet ajánlani...
Azt vettem észre, hogy általában akkor csap át a motorozás esztelenségbe, ha találsz hozzá megfelelő társat, mintha egy mást vinnénk bele, és természetesen Mama nem ül mögöttem.
Száz szónak is egy a vége akkor is Ku…a jó!
Vakmerő öreg motorossal még nem találkoztam
Kicsit gyorsabban bemenni a kanyarba, előzgetni az előtted tötymörgő autósokat ez tuti gyógyszer.
Hidd el a Divi szívesen pörög 6-10e között is, sőt mintha könyörögne érte!
A fogyasztása sem lesz sokkal több max. 2-3 deci.
Tegnap voltam én is kicsit élmény motorozni Bükk, Mátra, nagyon jó volt!
Na megtörtént életem első mocis túrája a hétvégén. Első alkalom cc 410Km-t gurultam rokonokkal ( 3 moci volt) és most már kezdem én is érezni a mocit mint technikai dolgot életemben. Mint minden motoros első komolyabb túra előtt én is elkövettem a farkas hibákat, kevés folyadék és az is inkább kávé formályában, és evés nélküli útrakelés. Na ennyit a kezdőségemről, de most a vas, ez egy 93-as Diversion, óra szerint 47e Km-el. Az első 100-130 km maga a menyország volt, élveztem, imádom, gyönyörködtem saját tempómat mentem, majd jöttek a rokonok és a folyton változó tempó miatt el kezdett fogyasztani a vasam, egyszer 65 majd 110-es tempó folyamatos változtatgatása mellett ez nem is volt nehéz :) A hazafelé tartó utam alatt, már ismét magányosan gurultam csak a saját kényelmes tempómban (85-100), de addigra a fáradtság erőt vett rajtam keményen és az íveket egyre nehézkesebben bírtam tartani. A fogyasztás számomra elfogadható 4,55-re jött ki, bár ha állandó tempóban mentünk volna akkor ez némileg lejebb ment volna szerintem. A 3500-4500-as fordulat nálam is jellemző volt a remegés, és valóban fárasztó tud lenni, amit a zsibbadás nálam is előre jelzett is!
Végszó: Ha most mondanák, hogy induljak egy ugyan ilyen túrára minden gond nélkül ismét bele vágnék, mert amikor ma felültem rá, nem volt az a "feltört a szamár" jellegű élmény :)
Széles utat minden kétkerekünek!
Állítólag ez az esős időkben is nagyon szupi. Holnap megyek és kipróbálom.
Még ha eső is lesz.
mekkora méret?
címet tudunk egyeztetni a polok@citromail.hu email címen v. a 06205879882 számon.
Akkor amit írtam abbból kellene nekem egy egy. Cimet hol tudunk egyeztetni?
Mostmár figyeltem a szürke Astrákat, de nem integetett senki
Aztán át kellett vágnom az egész városon budára a Pasaréti útra - hát ez így a pénteki csúcsforgalomban nem volt egyszerű túra... Azért alapvetően meg kell, hogy állapítsam, hogy a autósok jórésze szereti a motorosokat, de van egy kis csapat aki egyszerűen féltékeny rá, hogy mi előregurulhatunk a pirosnál és direkt nem enged el
postán tudom elküldeni utánvéttel, mivel én kaposvári vagyok.
Előfordult már, hogy azon kaptam magam, hogy nagyon szorítom a kormányt, lehet h attól zsibbad el a kézfejem.
De ha felraktátok a magasítót, mindenképp írj, hogy kényelmesebb-e.
Milyen gumikat kaptál?
Én ma vettem meg a kormány magasítót. A fiuk ajánlották itt a fórumon! Jövőhéten teszik fel nekem, már én is kiváncsi vagyok, hogy milyen lesz vele! És ma kaptam a férjemtől (meglepi volt) új gumikat is és már fel is rakattuk! De a szerelő fiuk mondták, hogy még ne száguldozzak vele, meg óvatosan menjek a kanyarokba. Ezek után nem is mertem megmondani, hogy még szinte kezdő vagyok, hisz még csak 2700 km-t mentem. Ha sikerül felteszek képet a kormány magasítóról. Ja és ez dönt is. A kéz zsibbadás nem lehet attól, hogy túl erősen fogod a markolatot?