Szerintem amerre te laksz oda pont jo lesz addig meg összeszoktok, meg leeszi a sok kanyar.
A Yamahamon elöl 94-es gyartasu gumiabroncs van, hatul meg nem tom megfejteni a DOT szamot olyan regi.
De ha összekapja magat akar 160-at repeszt itt a nemet utakon ketszemellyel, es befogok vele sok nagyvadat a kanyarokon.
A masik motorom mar egy pöttyet nehezebb arra nem mindegy mi kerül fel...
Azt neked kell tudni, érezni, hogy csúszik-e vagy se. Az enyém biztos csúszik, már tapasztaltam. Heidenau van az én gépemen. Ezért is akarom lecserélni.
Még egy kérdést elfelejtettem. Ma az egyik szerelő aki rápillantott a gépre, azt mondta, hogy a rajta lévő Dunlop Arrovmax gumi egy nagy sz.r, mert ez a típus kemény mint a műanyag. Igazat mondott? Sajnos nem nagyon tudom összehasonlítani más gumival, de ez csúszós guminak számít?
Használ valaki a divijébe xenon fényszórót?
Vagy emelt fényerejű izzót? Érdemes valamelyikre beruházni? Az én motorom elég gyengén világít. Vagy csak az autó után furcsa
Az anyaga milyen, tehát két mosás után nem nyulik meg ilyesmi? Mert lehet kellene akkor bal fentről a második meg alatta a fehér. Az átvétel hogy történne, én nyíregyházán vagyok.
Érdemes megjegyezni a rezonáns tartományt,xj 600-nál 3500-4500 között de ez motoronként változik akár jelölheted is egy kis szigszalaggal a fordulatszámmérőn és vagy alatta vagy felette menni.Az enyém 6.-ba 3500-nál 90,4500-nál 110 ez pont jó nekem.Hamar átpörgetem ,egyébként az ideális fordulatszáma 6-7000 akkor a legszebb a hangja és teljesitménye.üdv.
Hali.Én egy magasabb túrakormányt tettem rá kb10 cm-el feljebb van,a bovdeneket pedig ki kellett vennem a két teló közül és a legrövidebb úton vezettem el őket igy mindegyik jó lett.Arra kell figyelni ha csinálod hogy a kormány két szélső állása között sehol ne feszüljön egyik se.Bár a kezed zsibbadása inkább rezonanciára utal,nekem a kawasakim volt ilyen 20 perc után kezdtek hangyák szaladgálni a tenyeremen és utána jött a zsibbadás.üdv.
Perzse hogy sikerült,de még a régi kipuffal.Az osztráktól még nem jöttek meg a dobok,akkor rakom fel a 650-esét.Ma a tankot vittem festőkhöz,sikerült rendberántani
A tankjeladónak nem érdemes nekifutni, hacsak tekercselői képességekkel nem bírsz. Az ott a gond hogy a tekercs szálai elvékonyodnak, plusz a mozgó érintkező egymásra préseli a szálakat. Az én XJ 900-asommal (ami most a Bitié ) is volt ilyen probléma. Akkor én tudtam bontottat szerezni. Nem hallottam még hogy valaki újratekercselt volna ilyet.
Cseréld ha tudod.
Használ valaki kormánymagasítót divihez?
Mintha egyszer valaki itt azt mondta volna, hogy a bovdenek, vagy a fékcső nem elég hosszú hozzá.
Ha elzsibbad a kézfejem a hosszú úton, mert nagyon előre dőlök, azt megoldhatja a magasító?
Van valakinek tapasztalata ezügyben?
sziasztok. Meg tudná valaki mondani ,hogy az xjnek a gyári dupla dobnak mi a mérete? A hossza érdekelne. Csak mert vettem két Martin dobot 28cm-esek és ,hogy mennyire nézne ki hülyén rajta. Vagy esetleg ha valkit érdekel eladom, 55.000ftért.
Így gyorsan ezt találtam, de nem ártana előbb tisztázni melyik hengerek nem mennek.
Ha egy trafóhoz tartozók akkor előbb inkább azt vennék.
Ezt tudod tesztelni, felcseréled a trafókat és ha ilyenkor mennek a hengerek ott a bibi! http://auto-motor.vatera.hu/al...
Egy kis segítséget szeretnék kérni.... apum venne egy XJ 400 ast , 93 as évjárat. Hibája hogy 2.henger időnként leáll . Ez volt a leírásba.
Mi lehet szerintetek a baja ? Gondoltunk a gyertyára , de mondták hogy lehet a gyújtás elektronikával van gond.... Tudnátok egy körülbelüli árat mondni menyiért lehetne megszerelni vagy valahol utánanézni ?
Üdv Bálint
Szerintem amerre te laksz oda pont jo lesz addig meg összeszoktok, meg leeszi a sok kanyar.
A Yamahamon elöl 94-es gyartasu gumiabroncs van, hatul meg nem tom megfejteni a DOT szamot olyan regi.
De ha összekapja magat akar 160-at repeszt itt a nemet utakon ketszemellyel, es befogok vele sok nagyvadat a kanyarokon.
A masik motorom mar egy pöttyet nehezebb arra nem mindegy mi kerül fel...