Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A lánc két esetben nyulaik, ha új, vagy ha öreg!
Egy jó minőségű lánc kibír 25-30 ezer kilométert állítás nélkül ez tapasztalat!
A rángatás szerintem nem a lánc miatt van, nézd meg a menesztő gumit a hátsó kerékben.
Rozsdásnak nem rozsdás, de az lehet, hogy régóta nem ment. Ha jól sejtem az előző tulaj ősszel ment vele utoljára, én meg most vettem tavasszal. Ez régóta? :)

Szóval, ne parázzak, csak állítsak utána és jó lesz?
Ha régóta nem ment a moci, vagy rozsdás volt a lánc, vagy teszem azt új a lánc akkor ez természetes.
Sziasztok,

Szombaton megvolt életem első hosszabb motorozása (na nem kell sokra gondolni, 120km), amiben egyből elkapott egy zuhé, de egy híd alatt kivártam :) - aztán mentem 1 km-t és száraz volt az aszfalt... előtte meg felhőszakadás...

Viszont amit kérdezni akartam, hogy amikor vettem a gépet, akkor egész jónak tűnt a lánc feszessége, most pedig hazafelé azt vettem észre, hogy nagyokat ránt amikor elengedem a kuplungot. Hazaértem, megnéztem és hát elég nagy lett a lógása. 240km alatt mitől lehet ez? Vettem rá ilyen láncsprayt, be is fújtam amikor hazahoztam. Most mégis úgy tűnik nekem, hogy nagyon megnyúlt a lánc. Lehet, hogy csak attól van ez, hogy 15 °C-al melegebb van?
Köszi
Üdv Bozontos!
Írtam az e-mail címedre, a donorral kapcsolatban, de szerintem nem kaptad meg. Jól jönne néhány jó tanács...
Sziasztok! XJ600-ról levett sérülésmentes Finster sportkipufogó-pár eladó
darabja 20000 ft.
Érdeklődni: attila81@vipmail.hu

Szép napot mindenkinek!
Szia!Igyekszem,csak még szét van boritva:)
Szép moci! :) Gratula hozzá!
Az akkor az sem lehet egy széthajtott motor
Gratulálok a vételhez és sok probléma mentes motorozást vele!
Szia!
A motorom 1998 évvégi kiadás.
12.000 km-el vettem meg, meg van a szervízkönyve és pont oda lett hordva a motor ahova a férjem is viszi az övét, így nagyjából ismerjük az előéletét. Szinte még bejáratos
Karbi szinkronra 6ezret mondott, 15 szelephézag munkadíjával együtt.
Most csináltattam 5000ft volt, csak ki kell menni Olaszba /falu/.
Én is 2000-es évjáratú donort vettem csak N-est, tudok tanácsot adni csak privátban . Minden jó hozzá!
Köszi a gyors választ. Kaptam én 1 teló számot ismerőstől aztán azt kérdeztük meg.
Szia!
Nekem tavaly a 600-ason az Enduro motorosboltban 20.000 volt és ebbe nem volt hézagállítás, mert jó volt csak megnézte, viszont volt benne karbipucolás meg szinkron és nagyon jó lett utána
Stiasztok!

Most cseréltem szimeringet+olajat a 900-ason az első telókban, mert a jobbos teljesen megadta magát...
Nem nagy mutatvány, de 3órám ráment, igaz ebbe benne volt a belső cső meglazításához szükséges 27-es laptávú T kulcs legyártása is
Athena szimeringről tapasztalat valakinek? (remélem sokáig bírja majd a magyar utakat) - a benne talált NOK-nál minden csak jobb lehet
900-asba gyárilag is progresszív rugó van, vagy valaki cserélhette előttem? (plusz még egy kb 50mm-es, gondolom felkoppanásgátló rugó is van a belső csövön)
Holnap kipróbálom, hogy mit sikerült alkotni
Sziasztok!

Sikerült eladnom a Cagivát.
Esedékes lenne 1 karbi szinkron meg szelephézag állítás. Valaki esetleg meg tudná tippelni, hogy mennyi pénzbe fog ez kerülni nagyjából? 15ezret mondtak így elsőre a munkadíjra plusz ami kell hozzá.
Üdv! Örömmel látom, hogy egyre többen vagyunk!
Gondolkodom, hogy veszek egy donor mocit olaszból, de nem tudom, hogy vajon az én 95 ös 1 tárcsás motoromhoz, mondjuk egy 2000 -es évjáratú xj alkatrészei jók-e. Mondjuk az első villa más, meg a fejidom is. De ezek vajon átszerelhetőek? Vagy szerintetek mindenképp azonos évjáratú motort vegyek?
Szia!
Mikori évjárat a motorod? Csak érdeklődés képen informálódom.

Köszi
Helló XJ900! Gratula a motorhoz ! Dobj fel képet róla !
Valószínűleg a bólintásgátló rendszer elemeire gondolsz. Meghúzod a fékkart, ez meg megnöveli a nyomást a telószárakban, így elvileg nem bólint akkorát a gép fékezéskor. Ha leírod hogy az XJ-d melyik változat, nyomok pár infót róla. Ezt a motorszám elején található 3 jegyből tudod levágni. Pl. 31A, 44B, 58L stb.
Hali,
A sisak belsejéből szeretnék egy kicsit kiszedni a fülhallgatók miatt. Mivel érdemes? Mivel lehet szépen mélyíteni pár mm-t a habszivacsba? Köszi!
Hali.Az xj-t nem ismerem igazán de kawasaki gpz-n is van ilyen.Az első telókat lehet állitani a levegőnyomás változtatásával 0,2-06 között ,attól függően milyen keményre szeretnéd a futóművet.A féknél pedig bólintásgátló rendszer működik ha fékezel megemeli a nyomást egy dugattyún keresztül az első telókban ezáltal nem süllyed meg az eleje annyira.A 80-as években nagy újitás volt.Öreg motorokon nem szokott működni mert minden összerohad benne,nekem 2 napig tartott mire kipucoltam.
Szisztok!Tegnap tovább massziroztam az Xj-t,és csodálkozva vettem észre a bal teleszkópszáron egy khm..szelepet.Összekötve a jobb telóval.
Ezmiez?Bocs a láma kérdésekért,de semmit nem kaptam a mocival.
Ja,és az első féknél az a szép hengeres basz?Összekötve a féknyereggel?
Köszi a válaszokat