Szia!
A lánc két esetben nyulaik, ha új, vagy ha öreg!
Egy jó minőségű lánc kibír 25-30 ezer kilométert állítás nélkül ez tapasztalat!
A rángatás szerintem nem a lánc miatt van, nézd meg a menesztő gumit a hátsó kerékben.
Rozsdásnak nem rozsdás, de az lehet, hogy régóta nem ment. Ha jól sejtem az előző tulaj ősszel ment vele utoljára, én meg most vettem tavasszal. Ez régóta? :)
Szóval, ne parázzak, csak állítsak utána és jó lesz?
Szombaton megvolt életem első hosszabb motorozása (na nem kell sokra gondolni, 120km), amiben egyből elkapott egy zuhé, de egy híd alatt kivártam :) - aztán mentem 1 km-t és száraz volt az aszfalt... előtte meg felhőszakadás...
Viszont amit kérdezni akartam, hogy amikor vettem a gépet, akkor egész jónak tűnt a lánc feszessége, most pedig hazafelé azt vettem észre, hogy nagyokat ránt amikor elengedem a kuplungot. Hazaértem, megnéztem és hát elég nagy lett a lógása. 240km alatt mitől lehet ez? Vettem rá ilyen láncsprayt, be is fújtam amikor hazahoztam. Most mégis úgy tűnik nekem, hogy nagyon megnyúlt a lánc. Lehet, hogy csak attól van ez, hogy 15 °C-al melegebb van?
Szia!
A motorom 1998 évvégi kiadás.
12.000 km-el vettem meg, meg van a szervízkönyve és pont oda lett hordva a motor ahova a férjem is viszi az övét, így nagyjából ismerjük az előéletét. Szinte még bejáratos
Szia!
Nekem tavaly a 600-ason az Enduro motorosboltban 20.000 volt és ebbe nem volt hézagállítás, mert jó volt csak megnézte, viszont volt benne karbipucolás meg szinkron és nagyon jó lett utána
Most cseréltem szimeringet+olajat a 900-ason az első telókban, mert a jobbos teljesen megadta magát...
Nem nagy mutatvány, de 3órám ráment, igaz ebbe benne volt a belső cső meglazításához szükséges 27-es laptávú T kulcs legyártása is
Athena szimeringről tapasztalat valakinek? (remélem sokáig bírja majd a magyar utakat) - a benne talált NOK-nál minden csak jobb lehet
900-asba gyárilag is progresszív rugó van, vagy valaki cserélhette előttem? (plusz még egy kb 50mm-es, gondolom felkoppanásgátló rugó is van a belső csövön)
Holnap kipróbálom, hogy mit sikerült alkotni
Sikerült eladnom a Cagivát.
Esedékes lenne 1 karbi szinkron meg szelephézag állítás. Valaki esetleg meg tudná tippelni, hogy mennyi pénzbe fog ez kerülni nagyjából? 15ezret mondtak így elsőre a munkadíjra plusz ami kell hozzá.
Üdv! Örömmel látom, hogy egyre többen vagyunk!
Gondolkodom, hogy veszek egy donor mocit olaszból, de nem tudom, hogy vajon az én 95 ös 1 tárcsás motoromhoz, mondjuk egy 2000 -es évjáratú xj alkatrészei jók-e. Mondjuk az első villa más, meg a fejidom is. De ezek vajon átszerelhetőek? Vagy szerintetek mindenképp azonos évjáratú motort vegyek?
Valószínűleg a bólintásgátló rendszer elemeire gondolsz. Meghúzod a fékkart, ez meg megnöveli a nyomást a telószárakban, így elvileg nem bólint akkorát a gép fékezéskor. Ha leírod hogy az XJ-d melyik változat, nyomok pár infót róla. Ezt a motorszám elején található 3 jegyből tudod levágni. Pl. 31A, 44B, 58L stb.
Hali,
A sisak belsejéből szeretnék egy kicsit kiszedni a fülhallgatók miatt. Mivel érdemes? Mivel lehet szépen mélyíteni pár mm-t a habszivacsba? Köszi!
Hali.Az xj-t nem ismerem igazán de kawasaki gpz-n is van ilyen.Az első telókat lehet állitani a levegőnyomás változtatásával 0,2-06 között ,attól függően milyen keményre szeretnéd a futóművet.A féknél pedig bólintásgátló rendszer működik ha fékezel megemeli a nyomást egy dugattyún keresztül az első telókban ezáltal nem süllyed meg az eleje annyira.A 80-as években nagy újitás volt.Öreg motorokon nem szokott működni mert minden összerohad benne,nekem 2 napig tartott mire kipucoltam.
Szisztok!Tegnap tovább massziroztam az Xj-t,és csodálkozva vettem észre a bal teleszkópszáron egy khm..szelepet.Összekötve a jobb telóval.
Ezmiez?Bocs a láma kérdésekért,de semmit nem kaptam a mocival.
Ja,és az első féknél az a szép hengeres basz?Összekötve a féknyereggel?
Köszi a válaszokat
A lánc két esetben nyulaik, ha új, vagy ha öreg!
Egy jó minőségű lánc kibír 25-30 ezer kilométert állítás nélkül ez tapasztalat!
A rángatás szerintem nem a lánc miatt van, nézd meg a menesztő gumit a hátsó kerékben.