Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó.Látjátok a képen az erősitést én is csak a felső részen csináltam hogy az alja és széle tudjon hajolni,a felső kereszttartót is felteszem majd képen,az azért kell hogy ha mégis bukta van ne billenjen át a motor a kormány felé.üdv .
Jobb előre izgulni, mint utólag okosnak lenni!

Nekem két pontos bukócső van a GS-en, és teljesen jó, teszteltem már sajnos. Az a lényeg hogy el van gyengítve egy-egy helyen mindkét oldalon, így bukáskor, a kezdeti csillapítás után hajlamos eltörni. Így biztosan nem deformálódik a váz, viszont amikor védeni kell akkor csillapít annyit, hogy ne legyen másnak baja! Az hogy utána meg kell hegeszteni ismét, az a legkevesebb!
Szerintem a két ponton felfogatott bukócső eleve nem nagyon jó. Valószínűleg az első perecnél ráhajlana a blokkra Nekem is ilyen van ám
Hali,megnéztem,pont jó,amit a kawasakimra csináltam azt újra kellett vágni dehát mindig tanul az ember még jó ha nem a saját kárán.Ezért jó egy ilyen fórum ,megoszthatjuk a tapasztalatainkat és hát ugye több szem többet lát.üdv.
Sziasztok! Kösz a segítséget olaj és szűrőügyben.
Más: tud valaki valami infot a gyöngyösi omegamotor szervízről? Megbízhatóak? Jól dolgoznak? merthogy emélre nem igen akaródzik nekik válaszolni...
Kép alapján nem lesz így jó az a bukócső!

Nézd meg hogy a cső, vagy a lábtartó ér-e le előbb! Ha a cső, akkor akkora perec lesz, hogy ihaj. A bukócsőnek csak akkor szabad kanyarban leérni ha elesel, soha máskor!

Ha a lábtartó ér le hamarabb, és még játék is marad benne akkor nem szóltam
Hali,hát az egyedi megoldások egyelőre csak a mentsük ami menthető cimszó alatt zajlott,az idomból fejidom lett,a bukócsövet kinyitottam 45 fokra hogy ne csak a blokkot védje, kicsit megerősitettem és majd csinálok hozzá feljebb egy szélesebb szárat.Apropó a múltkori tankkiürülés témája okán a legegyszerűbb hibaelháritás hogy egy 20-30cm-es benzincsövet dugunk a vákumpumpa kimenőoldalára és megszivjuk,utána visszatesszük a karb.felé menő csövet a helyére.üdv mindenkinek
Nekem K3 Evil bukóm van: http://shox.hu/term%C3%A9kkata...
Nagyobb sebességnél elég zavaró a szélzaj, nem tudom h ez normális vagy már sok mert előtte 1 Grex bukóm volt. Attól sokkal jobb mindenben.
Köszi a válaszokat, és a képet is! Úgy hallottam, h szakadásra nem nagyon hajlamos?
Üdv!
Jó reggelt! Köszi!Délelőtt hivlak!
Szia!
Mintahogy a régebbi xj-k nél is a váltónak nem sok köze van hozzá.
Indításkor viszi át az erőt a főtengelyre, mikor már jár a motor akkor hajtja a generátort.
A generátor házában van 1 olajzó tüske amit ki lehet venni kissebb megbontással.
Ennek az állapotáról lehet következtetni a lánc nyúlására is.
1-2 kép:
Látogass + érte, vagy kivigyem?
Lehet, a héten járok arra .
Akinek lenne ilyen rusnyasága vagy méretezéshez kölcsönadná,ne kiméljen!Köszi!
Megosztanám az eddig történteket veletek.
Tegnap levettem a karbisort,pucolás végett.Hát aki odatervezte a karbik elé a gumitütéket,annak az édes jó anyukáját!
Ma megvolt az olajcsere és a karbiszinkronizálás.
De most jön a pánik!
Ez:
Én ma a 900-asba 10w-st töltöttem,Actevo-t.Majd kiderül....
talán nem csináltál bajt a 20W50-nel, tekintve, hogy az a gyári előírás. Enyémbe is Actevo kerül holnap.
Ezzel egyetértek. Hétvégén én is kifogtam egy pár széllökést, azt hittem fellök a szél!
Viszont a motorom fogyasztása nagyon jó! Eddig 4,2 l volt, most egy kicsit több (4,4 L) de most legalább kipróbáltam 160-al. Nagyon jó volt! Szépen duruzsolt alattam!
az enyémbe is ilyet tettem tavaly szezon vége fele szertem jó olaj nem is volt drága
nem igazán eszi az olajat nekem a 3 literböl ami megmarad elég szokot lenni potolni böven
Akartam még kérdezni, hogy van e valakinek véleménye, vagy tapasztalata AGV K3-as siakról?
Vennék egy rendes sisakot, és ezt ajánlották, 45 ezerért. Van ennél jobb ennyiért?
Remélem az enyém sem fogja fogyasztani.
Talán nem csináltam nagy bajt azzal, hogy 20w50-et raktam bele.
Nekem sincs olaj fogyasztásom, 10w 40 van benne. 100 ezren bőven túl vagyok.
Üdv. a fórumon ! Örülök, h gyarapodunk ! Szívesen látnám az egyedi megoldásokat, biztosan tanulhatnák belőle.
Magam is meglepődök, de 62000 km után sincs olaj fogyasztásom. Még egy pici se.
Én ma cseréltem le az olajat, castrol actevo 20w50-et kapott, és mintha csendesebb lenne a motor, de majd kiderül. A divikre jellemző, hogy csipegetik az olajat?
A primer lánc a generátor tengelyén keresztül meghajtja a váltó tengelyét, tehát nyomatékot is visz át. Igazából a cseréjéhez ki kell venni a blokkot, és le kell húzni a hengert is. Szóval nem egyszerű a történet. Én sokat foglalkoztam vele, de nem tapasztaltam, hogy az olajnak hatása van rá. Amíg megy, nem érdemes hozzányúlni.