Halihó.Látjátok a képen az erősitést én is csak a felső részen csináltam hogy az alja és széle tudjon hajolni,a felső kereszttartót is felteszem majd képen,az azért kell hogy ha mégis bukta van ne billenjen át a motor a kormány felé.üdv .
Nekem két pontos bukócső van a GS-en, és teljesen jó, teszteltem már sajnos. Az a lényeg hogy el van gyengítve egy-egy helyen mindkét oldalon, így bukáskor, a kezdeti csillapítás után hajlamos eltörni. Így biztosan nem deformálódik a váz, viszont amikor védeni kell akkor csillapít annyit, hogy ne legyen másnak baja! Az hogy utána meg kell hegeszteni ismét, az a legkevesebb!
Hali,megnéztem,pont jó,amit a kawasakimra csináltam azt újra kellett vágni dehát mindig tanul az ember még jó ha nem a saját kárán.Ezért jó egy ilyen fórum ,megoszthatjuk a tapasztalatainkat és hát ugye több szem többet lát.üdv.
Sziasztok! Kösz a segítséget olaj és szűrőügyben.
Más: tud valaki valami infot a gyöngyösi omegamotor szervízről? Megbízhatóak? Jól dolgoznak? merthogy emélre nem igen akaródzik nekik válaszolni...
Nézd meg hogy a cső, vagy a lábtartó ér-e le előbb! Ha a cső, akkor akkora perec lesz, hogy ihaj. A bukócsőnek csak akkor szabad kanyarban leérni ha elesel, soha máskor!
Ha a lábtartó ér le hamarabb, és még játék is marad benne akkor nem szóltam
Hali,hát az egyedi megoldások egyelőre csak a mentsük ami menthető cimszó alatt zajlott,az idomból fejidom lett,a bukócsövet kinyitottam 45 fokra hogy ne csak a blokkot védje, kicsit megerősitettem és majd csinálok hozzá feljebb egy szélesebb szárat.Apropó a múltkori tankkiürülés témája okán a legegyszerűbb hibaelháritás hogy egy 20-30cm-es benzincsövet dugunk a vákumpumpa kimenőoldalára és megszivjuk,utána visszatesszük a karb.felé menő csövet a helyére.üdv mindenkinek
Nekem K3 Evil bukóm van: http://shox.hu/term%C3%A9kkata...
Nagyobb sebességnél elég zavaró a szélzaj, nem tudom h ez normális vagy már sok mert előtte 1 Grex bukóm volt. Attól sokkal jobb mindenben.
Szia!
Mintahogy a régebbi xj-k nél is a váltónak nem sok köze van hozzá.
Indításkor viszi át az erőt a főtengelyre, mikor már jár a motor akkor hajtja a generátort.
A generátor házában van 1 olajzó tüske amit ki lehet venni kissebb megbontással.
Ennek az állapotáról lehet következtetni a lánc nyúlására is.
1-2 kép:
Megosztanám az eddig történteket veletek.
Tegnap levettem a karbisort,pucolás végett.Hát aki odatervezte a karbik elé a gumitütéket,annak az édes jó anyukáját!
Ma megvolt az olajcsere és a karbiszinkronizálás.
De most jön a pánik!
Ez:
Ezzel egyetértek. Hétvégén én is kifogtam egy pár széllökést, azt hittem fellök a szél!
Viszont a motorom fogyasztása nagyon jó! Eddig 4,2 l volt, most egy kicsit több (4,4 L) de most legalább kipróbáltam 160-al. Nagyon jó volt! Szépen duruzsolt alattam!
az enyémbe is ilyet tettem tavaly szezon vége fele szertem jó olaj nem is volt drága
nem igazán eszi az olajat nekem a 3 literböl ami megmarad elég szokot lenni potolni böven
Akartam még kérdezni, hogy van e valakinek véleménye, vagy tapasztalata AGV K3-as siakról?
Vennék egy rendes sisakot, és ezt ajánlották, 45 ezerért. Van ennél jobb ennyiért?
Én ma cseréltem le az olajat, castrol actevo 20w50-et kapott, és mintha csendesebb lenne a motor, de majd kiderül. A divikre jellemző, hogy csipegetik az olajat?
A primer lánc a generátor tengelyén keresztül meghajtja a váltó tengelyét, tehát nyomatékot is visz át. Igazából a cseréjéhez ki kell venni a blokkot, és le kell húzni a hengert is. Szóval nem egyszerű a történet. Én sokat foglalkoztam vele, de nem tapasztaltam, hogy az olajnak hatása van rá. Amíg megy, nem érdemes hozzányúlni.
Nekem két pontos bukócső van a GS-en, és teljesen jó, teszteltem már sajnos. Az a lényeg hogy el van gyengítve egy-egy helyen mindkét oldalon, így bukáskor, a kezdeti csillapítás után hajlamos eltörni. Így biztosan nem deformálódik a váz, viszont amikor védeni kell akkor csillapít annyit, hogy ne legyen másnak baja! Az hogy utána meg kell hegeszteni ismét, az a legkevesebb!
Más: tud valaki valami infot a gyöngyösi omegamotor szervízről? Megbízhatóak? Jól dolgoznak? merthogy emélre nem igen akaródzik nekik válaszolni...
Nézd meg hogy a cső, vagy a lábtartó ér-e le előbb! Ha a cső, akkor akkora perec lesz, hogy ihaj. A bukócsőnek csak akkor szabad kanyarban leérni ha elesel, soha máskor!
Ha a lábtartó ér le hamarabb, és még játék is marad benne akkor nem szóltam
Nagyobb sebességnél elég zavaró a szélzaj, nem tudom h ez normális vagy már sok mert előtte 1 Grex bukóm volt. Attól sokkal jobb mindenben.
Üdv!
Mintahogy a régebbi xj-k nél is a váltónak nem sok köze van hozzá.
Indításkor viszi át az erőt a főtengelyre, mikor már jár a motor akkor hajtja a generátort.
A generátor házában van 1 olajzó tüske amit ki lehet venni kissebb megbontással.
Ennek az állapotáról lehet következtetni a lánc nyúlására is.
1-2 kép:
Lehet, a héten járok arra .
Tegnap levettem a karbisort,pucolás végett.Hát aki odatervezte a karbik elé a gumitütéket,annak az édes jó anyukáját!
Ma megvolt az olajcsere és a karbiszinkronizálás.
De most jön a pánik!
Ez:
Viszont a motorom fogyasztása nagyon jó! Eddig 4,2 l volt, most egy kicsit több (4,4 L) de most legalább kipróbáltam 160-al. Nagyon jó volt! Szépen duruzsolt alattam!
nem igazán eszi az olajat nekem a 3 literböl ami megmarad elég szokot lenni potolni böven
Vennék egy rendes sisakot, és ezt ajánlották, 45 ezerért. Van ennél jobb ennyiért?
Talán nem csináltam nagy bajt azzal, hogy 20w50-et raktam bele.