Ezek a korongok egyszer használhatóak? Hány kell belőle? Drága?
Egyáltalán mikor kell beállítani a szelepeket? Azt mondják, nem baj ha van egy kis szelephang, de vajon mi az ami már túl sok? Köszi a válaszokat.
mikrométer, hézagmérő és szelephézag állító korongok (szükség szerint)
meg elvileg van valami spec lenyomószerszám, hogy a korongot könnyebb legyen kiszedni, de valaki írta, hogy csavarhúzóval is megoldható
plusz általános szerszámok a lebontáshoz
Szeva!
Köszi!A tank elég gáz,de majd jól meg lesz javitva
Akksi holnapra lesz meg,addig bikáról indul.
Ja,hátsó fékhez főfékhenger is játékos,nem nyom semmit.
Lista készül az alkatrészekről
Sziasztok!
Egy kicsit nagyobb tesó belefér?
Tegnap sikerült beszereznem ezt a szépséget,9 év állás után 10 perc
gondoskodással,pöccre indult!
Link(nem tudom meddig lesz fent): http://www.willhaben.at/iad/ge...
400 ájróért jött el
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről az olajról, csak azért gondolkodtam benne, mert az előző tulaj is ezt használta a gépemhez és azt mondta semmi gond nem volt vele, nem ette, nem füstölt stb.
Hali. Ha kinyilt az cserés. Ha visszanyomod, ujra kinyílik, és egyre lazább lesz. Ez egyébként mérhető is. A pfák miatt jólenne mielőbb cseréln. Ja és ha cseréled, gondolkozz el azon, hogy ugyan azt a típust akarod e? A felfogó csavarokra más is felmegy esetleg, valami harapósabb. szvsz.
Szia! Szóval szerintem a fékdugattyúkat is ki kellene szedni a féknyeregből és megtisztitani a felületüket, rengeteg kosz tud az évek alatt rárakodni. Ha azok nem egyformán egyenletesen, lazán mozognak, az egyik szorul egy kicsit akkor már elképzelhető ez a hiba. Nekem is kopott félre fékbetét, mert az egyik fékdugattyú szorult egy kicsit.Valamint meg kell zsírozni azt a két csúszó stiftet amint az úszóágyazású féknyereg mozog. Sőt én nagyon enyhén még a féknyereg azon részét is megkentem amin csúszik, illetve tartja a fékbetétet.
Sziasztok!
Ma reggel sikeresen felraktam az új tárcsát valamint kapott zsír új fékpofákat is. Érzésre ezek a pofák puhábbak (durván harapnak is) és feketére festik a féktárcsát. Emiatt a "festés" miatt viszont figyelmes lettem egy hibára. A dugattyúval ellentétes oldalon levő fékpofa csak féloldalasan fog, ami szerintem azért van, mert már öreg a féknyereg és egy kicsit kinyílt a pofa tartó öntvény, ami miatt rézsútosan fogja hozzá a pofát a tárcsához. Arra lennék kíváncsi, hogy javítható-e a féknyereg (ergó vissza lehet-e hajtani a nyereg tartót azon az oldalon) vagy csak a nyereg cseréje jelentene megoldást a hibajelenségre ?
Köszönöm panyo akkor majd erre is figyelek ha esetleg alkatrészre lesz szükségem, de soha nem kelljen.
A PRI magyarázatát pedig én is köszönöm, mert épp most próbáltam kiszámolni a motozáshoz elegendő benzin mennyiséget, de akkor ezzel nem játszok
Mindenkinek nagyon nagyon köszönöm a segítséget. domi223 kollega tanácsa alapján végre beindult. De olyat durrogott hogy majdnem beszartam 20 centis lángokat köpött a dob de kb 20 mp után ez szépen megszűnt és normális hangja lett és egyenletes járása. Ezt követően ha már beindult hagytam 5 percig alapjáraton hagy járjon. Ennek örömjére csináltam egy rövid videót. domi223 kollegával nemrég beszéltük hogy mintha ennek a dobjaiból hiányozna a szűkítő mert egész morcos hangja van és elvileg ez egy halk és csendes járású motor. A videó fényképezővel készült ami sajnos nem adja vissza jól a hangot de azért a lényeg hallatszik. A motor egyébként nem az enyém hanem az öcsémé.
A videó hamarosan megtalálható lesz a "kipufogó" kategóriában "Yamaha XJ 600 N" néven
valami membrán van a benzincsapban. ha nem jár a motor a membrán zár. ha jár, akkor vákuum miatt a membrán elmozdul, engedi folyni a benzint.
pri állásban kikerüli a membránt és feltölti az esetleg kiszáradt karbikat
Sziasztok!
Köszi a bukógomba segítséget neketek, de lenne egy kérdésem a benzincsappal kapcsolatban. Olvasva a fórumot, valaki mesélje el nekem, hogy melyik állás mit is takar a csapon? Sokat olvasok a PRI állásról, mert az olyan mint egy megváltó ezek szerint, tehát érdekelne, hogy melyik mit takar valójában. Bocs a tudatlanságért, de ez az első nagy motorom amin csap van, a robin autómata volt a csap, tehát nem is láttam. Meg azért is érdekelne, ez a dolog, hogy ki tudjam cserélni a légszűrőmet, de ha nyakamba folyatom a benzint az nem buli :)
Köszi
Én is jártam így a 600-assal a Mecsekben a szerpentin közepén...
Hiába hoztak telitank benzint, indítózás, PRI állás, várakozás, semmi...
Domi223 elmélete érvényesült, minden lelevegősödött (az Ő javaslatával is beindul szerintem)
Fárasztó, de rém egyszerű megoldásként 1óra alatt kitoltam az erdei részről a főútig ami lejtős volt, PRI állás,gurulás 50-el, be 3 vagy 4-be, gáz neki, 5-10 másodperc után nekiállt durrogni, majd ment mint a rakéta
Persze ez csak akkor jó, ha van a környékeden valami hosszabb meredek utca
Alapos motorfelújítés volt és kapott egy komplett bontott váltót is. Nem írom le mennyi volt, mer ti röhögnétek, én meg sírnék :) 3ekm-t mentem azóta, minden rendben. Illetve egyvalami maradt meg, 1-ből 2-be kicsit darabosan vált, ha magas a fordulat. Ezért gondolkozom, hogy most vmi más olajat kapjon, hátha az segít.
KOMLÓI ÚT 229
7628 PÉCS , BARANYA
Telefon : 06-72-238-994
Fax : 06-72-238-994