Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

YAKOMOTO BT.


KOMLÓI ÚT 229
7628 PÉCS , BARANYA

Telefon : 06-72-238-994
Fax : 06-72-238-994
Nincs valaki pécs- baja szekszárd környékén aki ért a hézagok beállításához?
Ezek a korongok egyszer használhatóak? Hány kell belőle? Drága?
Egyáltalán mikor kell beállítani a szelepeket? Azt mondják, nem baj ha van egy kis szelephang, de vajon mi az ami már túl sok? Köszi a válaszokat.
mikrométer, hézagmérő és szelephézag állító korongok (szükség szerint)
meg elvileg van valami spec lenyomószerszám, hogy a korongot könnyebb legyen kiszedni, de valaki írta, hogy csavarhúzóval is megoldható
plusz általános szerszámok a lebontáshoz
Üdv! Naqgy munka egy 600-as divin beállítani a szelephézagokat? Mik kellenek hozzá?
Még semmit,vizsgára szépen összerakom,NKH-nak dupla vizsgadijat befizetem,regadó,és utána jöhet a bizti.
Biztosítást kötöttél már?
Ha nem , beszéljünk róla, évi 1200 .
Szeva!
Köszi!A tank elég gáz,de majd jól meg lesz javitva
Akksi holnapra lesz meg,addig bikáról indul.
Ja,hátsó fékhez főfékhenger is játékos,nem nyom semmit.
Lista készül az alkatrészekről
Hali!
Elöbb beszéltünk .
Céép a géép.
üdv itt!
Sziasztok!
Egy kicsit nagyobb tesó belefér?
Tegnap sikerült beszereznem ezt a szépséget,9 év állás után 10 perc
gondoskodással,pöccre indult!
Link(nem tudom meddig lesz fent):
http://www.willhaben.at/iad/ge...
400 ájróért jött el
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről az olajról, csak azért gondolkodtam benne, mert az előző tulaj is ezt használta a gépemhez és azt mondta semmi gond nem volt vele, nem ette, nem füstölt stb.

http://www.olajwebshop.hu/term...
sziasztok

Ma kivettem a tompitót a pufiból (leovince sbk) hát elégjó hangja lett. Bár szerintem vissza fogom tenni. nehogy baszogasson a hatóság :-) szép napot
Hali. Ha kinyilt az cserés. Ha visszanyomod, ujra kinyílik, és egyre lazább lesz. Ez egyébként mérhető is. A pfák miatt jólenne mielőbb cseréln. Ja és ha cseréled, gondolkozz el azon, hogy ugyan azt a típust akarod e? A felfogó csavarokra más is felmegy esetleg, valami harapósabb. szvsz.
Szia! Szóval szerintem a fékdugattyúkat is ki kellene szedni a féknyeregből és megtisztitani a felületüket, rengeteg kosz tud az évek alatt rárakodni. Ha azok nem egyformán egyenletesen, lazán mozognak, az egyik szorul egy kicsit akkor már elképzelhető ez a hiba. Nekem is kopott félre fékbetét, mert az egyik fékdugattyú szorult egy kicsit.Valamint meg kell zsírozni azt a két csúszó stiftet amint az úszóágyazású féknyereg mozog. Sőt én nagyon enyhén még a féknyereg azon részét is megkentem amin csúszik, illetve tartja a fékbetétet.
Sziasztok!
Ma reggel sikeresen felraktam az új tárcsát valamint kapott zsír új fékpofákat is. Érzésre ezek a pofák puhábbak (durván harapnak is) és feketére festik a féktárcsát. Emiatt a "festés" miatt viszont figyelmes lettem egy hibára. A dugattyúval ellentétes oldalon levő fékpofa csak féloldalasan fog, ami szerintem azért van, mert már öreg a féknyereg és egy kicsit kinyílt a pofa tartó öntvény, ami miatt rézsútosan fogja hozzá a pofát a tárcsához. Arra lennék kíváncsi, hogy javítható-e a féknyereg (ergó vissza lehet-e hajtani a nyereg tartót azon az oldalon) vagy csak a nyereg cseréje jelentene megoldást a hibajelenségre ?
Köszönöm panyo akkor majd erre is figyelek ha esetleg alkatrészre lesz szükségem, de soha nem kelljen.
A PRI magyarázatát pedig én is köszönöm, mert épp most próbáltam kiszámolni a motozáshoz elegendő benzin mennyiséget, de akkor ezzel nem játszok
Mindenkinek nagyon nagyon köszönöm a segítséget. domi223 kollega tanácsa alapján végre beindult. De olyat durrogott hogy majdnem beszartam 20 centis lángokat köpött a dob de kb 20 mp után ez szépen megszűnt és normális hangja lett és egyenletes járása. Ezt követően ha már beindult hagytam 5 percig alapjáraton hagy járjon. Ennek örömjére csináltam egy rövid videót. domi223 kollegával nemrég beszéltük hogy mintha ennek a dobjaiból hiányozna a szűkítő mert egész morcos hangja van és elvileg ez egy halk és csendes járású motor. A videó fényképezővel készült ami sajnos nem adja vissza jól a hangot de azért a lényeg hallatszik. A motor egyébként nem az enyém hanem az öcsémé.

A videó hamarosan megtalálható lesz a "kipufogó" kategóriában "Yamaha XJ 600 N" néven
Köszi a gyors reakciót, akkor már ezzel is képben vagyok :)
On- értelem szerű
res- tartalék
pri- "elárasztó funkció"

valami membrán van a benzincsapban. ha nem jár a motor a membrán zár. ha jár, akkor vákuum miatt a membrán elmozdul, engedi folyni a benzint.
pri állásban kikerüli a membránt és feltölti az esetleg kiszáradt karbikat
Sziasztok!
Köszi a bukógomba segítséget neketek, de lenne egy kérdésem a benzincsappal kapcsolatban. Olvasva a fórumot, valaki mesélje el nekem, hogy melyik állás mit is takar a csapon? Sokat olvasok a PRI állásról, mert az olyan mint egy megváltó ezek szerint, tehát érdekelne, hogy melyik mit takar valójában. Bocs a tudatlanságért, de ez az első nagy motorom amin csap van, a robin autómata volt a csap, tehát nem is láttam. Meg azért is érdekelne, ez a dolog, hogy ki tudjam cserélni a légszűrőmet, de ha nyakamba folyatom a benzint az nem buli :)
Köszi
Hiába írtam, most nézem, hogy Szegedi vagy, akkor a begurulós módszer kizárva... be lehet húzni kocsival is, bár nem biztos, hogy kipróbálnám
Én is jártam így a 600-assal a Mecsekben a szerpentin közepén...
Hiába hoztak telitank benzint, indítózás, PRI állás, várakozás, semmi...
Domi223 elmélete érvényesült, minden lelevegősödött (az Ő javaslatával is beindul szerintem)
Fárasztó, de rém egyszerű megoldásként 1óra alatt kitoltam az erdei részről a főútig ami lejtős volt, PRI állás,gurulás 50-el, be 3 vagy 4-be, gáz neki, 5-10 másodperc után nekiállt durrogni, majd ment mint a rakéta
Persze ez csak akkor jó, ha van a környékeden valami hosszabb meredek utca
Nem ugyanaz a hatás, mert a pumán nem tudom, hogy tudod keresztül erőszakolni. 3 csavar a tank levétele, szerintem az a legyegyszerűbb.
Alapos motorfelújítés volt és kapott egy komplett bontott váltót is. Nem írom le mennyi volt, mer ti röhögnétek, én meg sírnék :) 3ekm-t mentem azóta, minden rendben. Illetve egyvalami maradt meg, 1-ből 2-be kicsit darabosan vált, ha magas a fordulat. Ezért gondolkozom, hogy most vmi más olajat kapjon, hátha az segít.