Az úgy is jó ha benzincsapról lehúzom a csövet ami a pumpába megy és abba a csőbe beleerőszakolok sok benzint ergo ugyanazt csinálom amit írtál csak a másik végéről ?
Ezt holnap feltétlen kipróbálom. Amúgy egész nap sőt tegnap is vártalak msn-en ez ügyben akartam érdeklődni Nálad de nem voltál titkon bíztam benne hogy olvasni fogod a topicot.
Nekem egy magyarázatom van a dologra talán...
Amikor teljesen kifogyott a benzin a, a vákumos benzinpumpában lévő üzemanyag is eltűnt. Ugye abból csak úgy tudod kidolgoztatni a cuccost, ha jár a motor. Valószínűleg levegős így a rendszer, és nem tudja kidolgozni magából és így nem tud üzemanyagot szállítani a karbikhoz. Helyedben levenném a tankot, a karburátor üzemanyag csatlakozójára dugnék egy csövet és telitölteném a karbit benzinnel. Majd cső lehúz, tank vissza, és szivatóval be fog indulni. Egy karburátornyi benzin pedig elég lesz arra, hogy a pumpa kidolgozza a levegőt.
Lekapom a szűrőt még ma és kitakarítom de ma már nem tudom kipróbálni mert totál lemerült az aksi... Ma még bűvölöm a paripát holnap meg kiderül hogy használt-e neki.
Indító spray-vel probálkozz! Tank le, légszűrő ki, indítóspray-t fújni a karbik felé, és valahogy közben megoldani egy csővel az üzemanyag ellátást. Kicsit macerás, de nekem így indult el a télen.
Nem hiszem hogy dugulás baja lenne mert mielőtt kifogyott volna a benzin akkor indult amikor akartam. A csapon biztos átfolyik a benzin a karbik előtt közvetlen a csap után meg van egy nagy szűrő ami elvileg felfogja a szennyeződést.
Rike véleményében van igazság!
Írtad, hogy megtankoltad, de tele?
Csak pár litert öntöttél bele soha nem fog átfolyni, mert az úszóház magasabban van mint a tank alja!
Lehet van igazság abban amit mondasz mert lekaptam a tankot ki a légszűrőt és egy kis fecskendő benzint (~ 5ml) bespricceltem a karbikba utána kis hezitálás után beröffent. Bár ha PRI álláson lehúzom a csövet a csapról akkor folyik rendesen a benzin. Most megint elmostam csont tisztára a gyertyákat bár szikra eddig is volt légszűrőt kifújtam kompresszorral meg megint felraktam az aksit tölteni... Baromira nem értem hogy mi a tököm baja lehet attól hogy kifogyott a benzin és tankoltam bele vagy ennyire érzékeny lenne erre ? Az biztos ha egyszer beindul soha nem állítom le
Mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget remélem hamarosan életre kell a gépállat
Több mint 2 napja PRI-n van a csap... Néha majdnem bepöccen de ha sokáig csak forog forog és forog akkor megszívja magát mert utána olyat durran a kipufogó hogy majdnem lefosom a bokám. Olyan mintha nem kapna benzint mert szikra az van tuti amikor meg benzint spricceltem a hengerekbe akkor első szóra beindult 2mp-ig így meg néha éppen beindul de amilyen váratlanul beindul olyan váratlanul le is áll utána. És azóta csak annyi történt hogy kifogyott a benzin és tankoltunk bele Most töltöm másodjára az aksit mert már megint lemerült a sok indítózástól...
nálam ez állandó probléma, ha egy hónapnál többet áll a motor.
külső akksi val rábikázok.(diesel golfom van, annak az aksiját meg nehezen meríti le) időnként kis pihenő a rendszernek (önindító, relék és társai), hogy ne égjenek be/le.
van, hogy fél órát is PRI-n hagyom az indítás előtt
Végig PRI álláson van a csap de egy szatyor szaré sem akar beindulni néha mintha majdnem beindulna de aztán mégsem. Gyertyák csont tiszták mármint nem koszosak szikra van benzin is folyik legalábbis PRI álláson tehát elvileg benzint is kap. Kedden kifogyott aztán botor módon nem hagytunk benne pedig tudni való hogy nem szabad tökig kifogyasztani a tankot... Csütörtökön lett bele csurig tankolva azóta nincs az az isten aki beindítaná. Pedig ezelőtt ha erősen ránéztem már beindult most meg nem pedig azóta csak annyi történt hogy kifogyott a tank és tankoltunk bele. Biztos valami baromi 1xű hibája lehet... Baromira bosszantó az ilyen lehet oly kézenfekvő lenne a megoldás nem lövésem sincs mi lehet a baja
A vákum szivattyú miatt nagyon nehéz elindítani ilyenkor a motort. Ha a membránod jó, akkor annyi a teendő hogy PRI álllásba rakod a csapot és hagyod állni valamennyit. Ha nekem éppen nem sietős, ilyenkor el szoktam menni reggelizni egyet szépen komótosan és csak utána megyek vissza a motorhoz tovább próbálkozni.
Mikor nálam ilyen volt, tologatta még a szomszéd is. Önindítózás, tologatás, felváltva. Még benyát is fecskendeztem a hengerbe. Már majdnem feladtam, mikor egy gombnyomásra beindult.
Kérlek Titeket segítsetek. A probléma a következő. Adott egy Yamaha XJ 600 N 1995 évjáratú motor és hétfő délután kifogyott a benzin csütörtökön tankoltam és utána az istenért sem akar beindulni akárhogy játszok vele akkor sem. Bár elkövettem azt a hibát hogy hagytam hogy teljesen kifogyjon a benzin. Eddig annyit csináltam hogy kitakarítottam a gyertyákat és feltöltöttem az aksit mert a sok indítózástól sikerült lemeríteni. Amíg nem fogyott ki a benzin addig pöcc röff ahogy a nagy könyvben meg van írva. Biztos vagyok benne hogy valami nagyon bagatel hiba lehet csak már "nem látom a fától az erdőt".
Sziasztok, ha csavart veszel akkor figyelj a fej magasságára mert különben nem fog tudni elforogni,de legjobb ha az eredetiket rakod vissza,csavarrögzőtövel ha csak bele nem törik a felnibe.Sajnos én igy jártam nem volt kis játék mire kibányásztam csak a kobalt fúró vitte.
Köszi mindenkinek.
Én is furának tartom a évjáratot, mert 98-tól elvileg 2 tárcsás jól tudod. Szerintem 97-es csak 98-ban lett forgalomba helyezve és a forgalmiban is ez szerepel. Tárcsán kívül nem tudom h van-e más különbség
Amikor teljesen kifogyott a benzin a, a vákumos benzinpumpában lévő üzemanyag is eltűnt. Ugye abból csak úgy tudod kidolgoztatni a cuccost, ha jár a motor. Valószínűleg levegős így a rendszer, és nem tudja kidolgozni magából és így nem tud üzemanyagot szállítani a karbikhoz. Helyedben levenném a tankot, a karburátor üzemanyag csatlakozójára dugnék egy csövet és telitölteném a karbit benzinnel. Majd cső lehúz, tank vissza, és szivatóval be fog indulni. Egy karburátornyi benzin pedig elég lesz arra, hogy a pumpa kidolgozza a levegőt.
Ismét köszönöm mindenkinek a segítséget
Próbáld meg kikerülni, hátha úgy indul ... lehet, hogy az van eltömődve
Ha igen, akkor csere, és újra pöcc-röff
Írtad, hogy megtankoltad, de tele?
Csak pár litert öntöttél bele soha nem fog átfolyni, mert az úszóház magasabban van mint a tank alja!
Mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget remélem hamarosan életre kell a gépállat
Csak egy lányos gondolat...
Nem lehet, hogy a tankod aljáról az összes "trutyi" bejutott a benzincsőbe, és ott kisebb dugulást okozott?
Lehet, hogy ezért nem kap benyát szegényke...
külső akksi val rábikázok.(diesel golfom van, annak az aksiját meg nehezen meríti le) időnként kis pihenő a rendszernek (önindító, relék és társai), hogy ne égjenek be/le.
van, hogy fél órát is PRI-n hagyom az indítás előtt
remélem csak elindul a motorod
Kérlek Titeket segítsetek. A probléma a következő. Adott egy Yamaha XJ 600 N 1995 évjáratú motor és hétfő délután kifogyott a benzin csütörtökön tankoltam és utána az istenért sem akar beindulni akárhogy játszok vele akkor sem. Bár elkövettem azt a hibát hogy hagytam hogy teljesen kifogyjon a benzin. Eddig annyit csináltam hogy kitakarítottam a gyertyákat és feltöltöttem az aksit mert a sok indítózástól sikerült lemeríteni. Amíg nem fogyott ki a benzin addig pöcc röff ahogy a nagy könyvben meg van írva. Biztos vagyok benne hogy valami nagyon bagatel hiba lehet csak már "nem látom a fától az erdőt".
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Én is furának tartom a évjáratot, mert 98-tól elvileg 2 tárcsás jól tudod. Szerintem 97-es csak 98-ban lett forgalomba helyezve és a forgalmiban is ez szerepel. Tárcsán kívül nem tudom h van-e más különbség