Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Még nem is írtad, hogy mit kellett javítanod a váltón, meg a komplett felújítás volt nálad. Abból lett valami, vagy hogy állsz most a masinával?
Az enyém 2001-es, de gyárilag bele van ragasztva a gumis anya a kormányba. Szóval nem egyszerű bele venni másikat. Én vettem egy simát (mindenképp nehéz legyen) és azt esztergáltatni kellett.
Vagy valahogyan kitéped a kormány végéből a gyári ragasztott cuccot belőle, és akkor jó bele bármilyen elvileg

Persze ez évjáratonként változó lehet!
Még egy kérdés, a jövő heti olajcsere előtt.

Ti milyen olajat használtok, ajánlotok?
20W50 ásványi való bele ajánlás szerint, ugye?
Mindenképpen párban venném.
Akkor leveszem ami megmaradt, aztán azzal megyek portyázni, hátha találok vmi hasonlót.
egyforma súlyúnak kellene lennie a két oldalnak.
Az xj-n elég nehéz van.
amik boltban vannak univerzálisak azok csak díszek(szerintem).. kicsik és könnyűek
Tegnap sikerült elhagynom az egyik kormányvég súlyt.
Ez valami univerzális dolog? Úgy értem, hogy bemegyek a legközelebbi motorosboltba aztán veszek egyet? Vagy ilyen menet, olyan menet?
Most nézem írtad, hogy 98-as bocsi
Én is a régi csavarokat tettem vissza, persze letisztítva, menetrögzítőzve.
Kicsit meglepett, de sima M8-as menetűek a gyári csavarok, pedig finom menetre számítottam

dani992!
Szép a géped, gratula hozzá! Én 93-as fejidomost vettem tőle anno hasonló áron, szerintem jól jártál a géppel!
98 előtti ugye?(ha jól rémlik utána váltottak dupla tárcsára)
köszi szépen
Itt megtalálod a választ.
http://www.manualedereparatie....
Üdv.
Végre sikerült pár képet készítenem, minőségére nem lehetek túl büszke de több mint a semmi :)
Milyen erőre kell beállítani a nyomatékkulcsot ? Nincs szerelési útmutatóm kéznél
Szerintem nyugodtan felhasználhatod a csavarokat, csak a nyomatékkulcsot és a menet rögzítőt ne feledd!
Annyi kimaradt, hogy 1 tárcsás modellről van szó.
Sziasztok!

A vasárnapi időjárás előrejelzést nézegetve vasárnapra szerelős napot terveztem be magamnak. A féktárcsámat cserélném le, mivel a Jeli túra során KriszXJ jóvoltából hozzájutottam egy kiváló darabhoz.

Kérdés csak annyi lenne, hogy a tárcsa felrakásához használhatom-e a régi csavarokat vagy ballagjak be szépen a csavar boltba és csak is új csavarokkal foglalkozzak ? Ha új csavar kell, akkor miféle (szilárdság és egyéb értékekkel együtt)?
Privatba megdumaljuk hogy jut el hozzad a cucc.
Sziasztok!
Abban mennyire van ráció, hogy egy ilyen vasba sokan a 20w50-es olajat favorizálják? Most az eladó szerint 10w40 van benne, de ugye ez elég bizonytalan infó, és nem füstöl se hidegen, se melegen. Mivel le szeretném cserélni ezért tettem fel ezen nemes kérdést.
Üdv
Valoban egy 1.401-es anyag szilardsaga kb 8.8-assal lehet azonos.
Es nem neztem pontosan a csavar hosszat , de a felhasznalo majd eldönti melyik a szinpatikusabb szamara. ha van ilyen meretü csavar boltokban es nem csak a katalogusokban, akkor atfurja, es ugyan ott van, hogy atmenö csavarral rögziti.
Masreszröl felpakolva mar par bukocsövet es gombat különbözö gepekre, a gyartok pont leszratak, hogy milyen a gyari csavar szilardsaga, es siman aruljak 8.8-as kötöelemekkel.

Egy esetben SV 650hez koppintottuk volna az LSL cuccot, de 180-200mm es csavarok kellettek volna M10x1,25 meretben...
Innen a par tapasztalat...
Nem akarok beleszólni, de szerintem a Mafeco által feltöltött gomba masszívabb és egyszerűbben/olcsóbban elkészíthető, mégpedig pont a csavar miatt, amit bármilyen normálisabb csavarboltban árulnak (vagy másnapra rendelnek).
M10x1,25x120-as (igaz ez nem 160-as) 10.9-es csavart épp múlt héten vettem 150Ft/db volt kb.
A sima rozsdamentesre vágott menet pedig soha nem lesz olyan erős mint egy mángorolt csavar
Pont az ilyen dilemmák miatt csináltam végűl inkább csövet gomba helyett. Igaz, hogy nagy/nem olyan szép, de legalább masszív
igen 8-as kell bele
sziasztok
Lenne egy kérdésem: szerintetek az miért van, hogy ha ráadom a gyujtást akkor egy bizonyos ideig egy berregő hang van? Tegnap jó pár másodpercig csinálta eddig még ilyen sokáig nem. ?
A másik gondom, hogy tegnap megnézte a motort egy szerelő és szerinte ez a kis szelephang ami nekem van az már nem kicsi. Szóval f...sza, nem tudom.
szép napot
Nézegettem az akksikat, és mindegyik 8 Amperos, amit lehet kapni a géphez. Gondolom ez a belevaló, erősítsétek meg légyszi. Az enyémben 4 amperos van, most nem tudom milyet vegyek bele.
Szia István!

Milyen kicsi a világ :) Ha gondolod és valóban a helyet foglalja csak neked, na jó ez képletes, akkor átvenném a dolgot, tudok érte adni anyukádnak 1L Repsol fuel synt 2T-t. Na milyen az ajánlatom? :) Olvasgattam itt és úgy érzem lesz mit tanulnom azért a srácoktól és tőled is a két kerék témában!

Üdv:B
Köszi, de tőle volt a 160as is korrekt volt nagyon. Mondta hogy ha nem jó vigyem vissza nyugodtan gond nélkül visszavette, ma pedig vettem tőle 1 elsőt ,normális nagyon és valóban nagy a választék.
Azért köszi még egyszer