Szia Reho!
Üdv közöttünk!
Gratulálok a motorodhoz! Nagyon hasonlít az enyémhez!
Én is kezdő vagyok és nekem is ez az első motorom, szerintem nagyon jó választás volt! Nekem már sikerült az idén 2000 km-t beletenni, amire nagyon büszke vagyok. Még ismerkedünk egymással és ez nagyon jó dolog!
Sok sikert hozzá és persze gumifákat!
Ma voltam bent Pécsen a Red Baronnál tükröt nézni, készleten nem volt semmi a Divihez hasonló hosszú szárral csak röviddel. Jövő hétre hozatnak a gyárihoz hasonló utángyártottat, 4 ezer / pár lesz az ára.
Hali!
Igazából megoldódott, mert a festő intézte, nem én.
Színre fújattam a tükröket, valamint a kormánysújokat. Ezek + az idom 18.000
Az sok volt érte?
De feszültségszabályozó ügyben még nem jutottam semmire. 15 ért adnának használtat bontóban, kipróbálási lehetőség nélkül.
Örülök, hogy jó kezekbe került
Még pár dolog, ami eszembe jutott:
- ha nem mindennap használod, (mondjuk kb. csak kéthetente) akkor először fordítsd 1-2 percre PRI állásba a benzincsapot, és csak utána indítsd szívató mellett. Így kíméled az akksit is.
- mint minden motorra, így rá is érvényes, hogy nem indulás előtt mossuk le, hanem érkezés után
Egyébként semmi baj nincs vele az égvilágon, felülsz és mész vele
Karbiszinkron, szelephézag állítás nemrég volt rajta. Egy lapka mérete súrolja az alsó határértéket, annak hallatszik néha a csattogása. De az gondot nem okoz.
Egyébként megöl a kíváncsiság, hogy mennyit adtál érte
Én anno 320-ért vettem. Nálam kapott új akksit (13), gyertyákat (10), láncot (12), karbiszinkront(ajándék ), na meg a két dobot (60).
Szóval rosszul nem jártál, az már tuti.
Bevallom lányosan, kicsit meg is könnyeztem az elválást
Mivel környékbéli vagy, így remélem, néha összefutunk. Ha máskor nem is, az xj talikon
Apropó, Berber,
Szerveződik az idén valami? Tavaly kettő (ill. három) alkalommal is voltam, nehogy már az idén ne menjek
Ma megvolt a műszaki vizsga a motorra 4360 kemény forintért a pécsi Közlekedési Felügyelőségnél. Fékpadon mérték, ellenőrizték a világítást, meg amit "még kell". A hangja nagyon tetszett a vizsgabiztosnak! Csont nélkül átment nagyon kevés idő alatt. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket.
Köszi szépen a sok infót a motorról, eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. Vigyázni fogok rá :)
A hangja iszonyat jó valóban, a kipuffba való folytást meg természetesen elfelejtettük... De ha arra járok bemegyek érte vagy megkérem, hogy küldje el nekem postán.
Szia! Valóban megér annyit, viszont így karbisorral szerintem nem kell, mert ha a másik kettőt is csak azzal kapom meg, akkor drágábbra jövök ki, és mit csinálok 2 plussz karbival? Azért ha úgy alakul szólok, vagy ha te eladod külön őket, akkor szólj te is! Köszi
Igaza van Berbernek, ezzel a kis járgánnyal nem lesz semmi gondod
Gratulálok hozzá, jó választás volt!
Elnézést, ha kissé elfogult vagyok
Pár hasznos tudnivaló:
gyertyák kb. 3000km-esek
olaj: Motul 3000 4T 20W-50, km nem sok van benne, inkább "rég" volt cserélve. Enni nem eszi
Lánc: max. 1500km van benne, kenni Motul Chain Lube road-al kentem, 300-500km-enként.
Akksija 2 éves, a kipuk pedig tavaly tavasszal kerültek rá, és szerintem brutál jó hangja lett
(Apropó, remélem a TÜV-ösítőket is odaadta Karcsi)
Széles utat és gumi fákat kívánok Neked!
Én is ezzel kezdtem, hálás jószág, vigyázz Rája!
Ma megvettem életem első motorját egy 1991es XJ400 Diversion formájában.
Mivel abszolute kezdő vagyok a motoros témákban tudnátok nekem tanácsokat adni úgymint karbantartás, olajcsere és egyéb tippek trükkök. Láncot mivel kenjem és milyen időközönként? Mást kell még esetleg ápolni?
Sziasztok!Van egy xj600 yamahához kettő darab dobom eladó.Nem gyáriak,de szépek és jól szólnak,de ez még morcosítható!Valamennyit javul a teljesítmény is. Telefonon érdeklődj 06704173042
Szia! Javítás szerintem nem olcsó, de a hang az sajnos tipus hang el kell fogadni, még ha idegesítő is. Itt a forumon már sokszor ki lett vesézve, volt aki nagyon sok időt eltöltött azzal, hogy ezt hanghatást megszüntesse. Nem sikerült neki.
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
2,5 év után sajnos meg kell válnom a vastól.
Volt ma egy érdeklődő akinek tetszett a motor, de a kuplung hangjától kicsit megijedt. Behúzatlan állapotban enyhe morgó hangot adott, mikor behúzta, akkor megszűnt ez a hang. Nem csúszik, nem szaggat, nem rángat tehát semmi más hibajelenséget nem produkál.
Mondtam, hogy ez egy régi léghűtéses konstrukció, amely hangosabb a mostanában megszokottnál, de ennek ellenére kételkedett.
Érdeklődnék a véleményetek iránt. Megszokott hang lehet, vagy szükséges lehet-e javítás és ha igen, akkor ez mennyibe kerülne?
A tapasztalatom az hogy a porvédő nem megy tönkre, ellenben a gyárban igen-igen spórolnak a gépzsírral!
A csapágy boltban több árú és minőségű csapágy közül választhatsz, de javaslom a jobb minékünt ez az egyik legfontosabb forgópont és a cseréje nem egyszerű!
Ok. Gyere, a részleteket később, leírom. Azt bevallom, hogy lehet, hogy a szállás másutt lesz, mert az olcsóbb lenne valamivel. Ezáltal az utiterv is módosul egy kicsit, de a lényeges pontok maradnak. A napi távokat is kicsit soknak tartom ezen is kell még finomítani. Junius elejére már biztos lesz minden, mert a szállást akkor le kell foglalni. Ha van kérdésed írj emailben!
Üdv közöttünk!
Gratulálok a motorodhoz! Nagyon hasonlít az enyémhez!
Én is kezdő vagyok és nekem is ez az első motorom, szerintem nagyon jó választás volt! Nekem már sikerült az idén 2000 km-t beletenni, amire nagyon büszke vagyok. Még ismerkedünk egymással és ez nagyon jó dolog!
Sok sikert hozzá és persze gumifákat!
Igazából megoldódott, mert a festő intézte, nem én.
Színre fújattam a tükröket, valamint a kormánysújokat. Ezek + az idom 18.000
Az sok volt érte?
De feszültségszabályozó ügyben még nem jutottam semmire. 15 ért adnának használtat bontóban, kipróbálási lehetőség nélkül.
Örülök, hogy jó kezekbe került
Még pár dolog, ami eszembe jutott:
- ha nem mindennap használod, (mondjuk kb. csak kéthetente) akkor először fordítsd 1-2 percre PRI állásba a benzincsapot, és csak utána indítsd szívató mellett. Így kíméled az akksit is.
- mint minden motorra, így rá is érvényes, hogy nem indulás előtt mossuk le, hanem érkezés után
Egyébként semmi baj nincs vele az égvilágon, felülsz és mész vele
Karbiszinkron, szelephézag állítás nemrég volt rajta. Egy lapka mérete súrolja az alsó határértéket, annak hallatszik néha a csattogása. De az gondot nem okoz.
Egyébként megöl a kíváncsiság, hogy mennyit adtál érte
Én anno 320-ért vettem. Nálam kapott új akksit (13), gyertyákat (10), láncot (12), karbiszinkront(ajándék ), na meg a két dobot (60).
Szóval rosszul nem jártál, az már tuti.
Bevallom lányosan, kicsit meg is könnyeztem az elválást
Mivel környékbéli vagy, így remélem, néha összefutunk. Ha máskor nem is, az xj talikon
Apropó, Berber,
Szerveződik az idén valami? Tavaly kettő (ill. három) alkalommal is voltam, nehogy már az idén ne menjek
festék ügyben jutottál valamire?
üdv itt!
enyém is..
pár évvel ezelőtt pont ez ijesztett el egy 400-as Divitől engem is.
eladó részéről meg általános duma: mindegyik ilyen
pedig itt tényleg (majd nem) igaz
Köszi szépen a sok infót a motorról, eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. Vigyázni fogok rá :)
A hangja iszonyat jó valóban, a kipuffba való folytást meg természetesen elfelejtettük... De ha arra járok bemegyek érte vagy megkérem, hogy küldje el nekem postán.
Igaza van Berbernek, ezzel a kis járgánnyal nem lesz semmi gondod
Gratulálok hozzá, jó választás volt!
Elnézést, ha kissé elfogult vagyok
Pár hasznos tudnivaló:
gyertyák kb. 3000km-esek
olaj: Motul 3000 4T 20W-50, km nem sok van benne, inkább "rég" volt cserélve. Enni nem eszi
Lánc: max. 1500km van benne, kenni Motul Chain Lube road-al kentem, 300-500km-enként.
Akksija 2 éves, a kipuk pedig tavaly tavasszal kerültek rá, és szerintem brutál jó hangja lett
(Apropó, remélem a TÜV-ösítőket is odaadta Karcsi)
Széles utat és gumi fákat kívánok Neked!
Én is ezzel kezdtem, hálás jószág, vigyázz Rája!
Egyben a komplett sorral adom. Szerintem 15 öt megér.
Engem érdekelne a 2 membrán, ha még megvan. Mennyiért adnád oda?
Ma megvettem életem első motorját egy 1991es XJ400 Diversion formájában.
Mivel abszolute kezdő vagyok a motoros témákban tudnátok nekem tanácsokat adni úgymint karbantartás, olajcsere és egyéb tippek trükkök. Láncot mivel kenjem és milyen időközönként? Mást kell még esetleg ápolni?
Tanácsot szeretnék kérni.
2,5 év után sajnos meg kell válnom a vastól.
Volt ma egy érdeklődő akinek tetszett a motor, de a kuplung hangjától kicsit megijedt. Behúzatlan állapotban enyhe morgó hangot adott, mikor behúzta, akkor megszűnt ez a hang. Nem csúszik, nem szaggat, nem rángat tehát semmi más hibajelenséget nem produkál.
Mondtam, hogy ez egy régi léghűtéses konstrukció, amely hangosabb a mostanában megszokottnál, de ennek ellenére kételkedett.
Érdeklődnék a véleményetek iránt. Megszokott hang lehet, vagy szükséges lehet-e javítás és ha igen, akkor ez mennyibe kerülne?
Előre is köszi:
Attila
A csapágy boltban több árú és minőségű csapágy közül választhatsz, de javaslom a jobb minékünt ez az egyik legfontosabb forgópont és a cseréje nem egyszerű!