Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elöl 2
hátul 2,25/2,5 1/2 személy
Lehet, hogy ezt nem 10e km után kéne megkérdeznem, de mi az előírt keréknyomás az XJ-nél?
'97-es Diversion, gyári méretű kerekekkel.
Kidobod, és beleraksz egy saját/hozzáértő álltal készítettet... ahyogy Gábor is írta. A tok legalább profi. link
Köszi Mafeco a típusokat!
De hogy lehet javítani a bélésén?
Nagyon meggondolnám, hogy egy alapjaiban hibás és bizonyítottan romlékony gyári kütyüt, modernebbre cseréljek. Persze minden péz kérdés. Mondjuk a ház már megvan, csak a bélésen kéne javítani.
Stimt! Jöttél le a hegyről. Még fel is kaptam a bukóm, hogy nem ismerem a fehérvári 900-ast. Azt elütöttem, hogy bizti csak látogattál.
Köszönjük
Akkor ma találkoztunk!?
Fiskálison
Ezekkel a típusokkal kompatibilis az biztos!
Yamaha TDM 850 1991 (3VD)
Yamaha TDM 850 1992 (3VD)
Yamaha TDR 125 1993-1996 (4GW)
Yamaha TDR 125 1997 (5AN)
Yamaha TDR 125 1998 (5AN)
Yamaha TDR 125 1999 (5AN)
Yamaha TDR 125 2000 (5AN)
Yamaha TDR 125 2001-2002 (5AN)
Yamaha TT 600R 1997-1998 (DJ011)
Yamaha TT 600R 1999 (DJ011)
Yamaha TT 600R 2000 (DJ011)
Yamaha TT 600R 2001-2003 (DJ011)
Yamaha TT 600RE 2003-2004 (DJ012)
Yamaha TW 125 1999 (DE01)
Yamaha TW 125 2000 (DE01)
Yamaha TW 125 2001 (DE01)
Yamaha TW 125 2002 (DE05)
Yamaha TW 125 2003 (DE05)
Yamaha XJ 600N 1994 (4BR)
Yamaha XJ 600N 1995 (4BR)
Yamaha XJ 600S Diversion 1992 (4BR)
Yamaha XJ 600S Diversion 1993 (4BR)
Yamaha XJ 600S Diversion 1994 (4BR)
Yamaha XJ 600S Diversion 1995 (4BR)
Yamaha XT 600E 1995 (3TB)
Yamaha XT 600E 1996 (3TB)
Yamaha XT 600E 1997 (3TB)
Yamaha XT 600E 1998 (3TB)
Yamaha XT 600E 1999 (DJ021)
Yamaha XT 600E 2000 (DJ021)
Yamaha XT 600E 2001-2003 (DJ021)
Ha a lábkiosztás, és a méret egyezik, és kapok mondjuk 5000 ért, nem pedig 15.ért, de robogóét, akkor sem érdemes megvennem?
Nagyon Szépen köszönöm a gyors válaszod!
Ha véletlen hallasz valakit, aki gyárt ilyesmiket, megköszönném ha szólnál. Javíthatóak ezek egyébként?
A rövid válaszom az hogy NEM.

Képzeld el, hogy azért egy robogó generátora mennyivel kisebb villamos teljesítményt kell hogy szolgáltasson, mint az XJ generátora. Ráadásul a csatlakozó kiosztása és formája is eltérő lehet, így összekapcsolni sem tudod a kettőt, a blankolós, összekötözős módszert pedig végképp nem ajánlom.

Sajnos ezek a "feszültségszabályozók" egy nagyon rossz elektronikai konstrukciók, alulméretezett és működésükben is kifogásolható alkatrészek.
Nem tartom jó megoldásnak a feleslegesen termelt elektromos teljesítmény eldisszipáltatását saját házán keresztül, ráadásul ez plusz terhelést jelent a generátor számára is.

Ezt csak azért írtam le, mert elképzelhető, hogy a következő feszültségszabályzó sem lesz hosszú életű. Ráadásul valami felfoghatatlan módon olyan árakat kérnek el értük, hogy az hihetetlen, drágábbak mint egy mikroprocesszor, pedig abban több mint 1 MILLIÁRD tranzisztor van, ebben pedig csalók 3 nyomorult trióda meg 6 dióda, illetve egy-két kiegészítő diszkrét alkatrész.

Esetleg érdemes körülnézni az interneten, találtam olyat, aki típusfüggetlen feszültségszabályozót tud gyártani. Érdemes lehet árajánlatot kérni tőle, illetve korábbi vásárlókat megkérdezni a tapasztalatokról.
Elképzelhető!

Csak az áramfejlesztő működési elvének kell azonosnak lennie, persze nem árt ismerni a lábkiosztást.
Az ETZ-men LADA fesz szab van!
Tisztelt TG XJ 600 S!
Segítségre lenne szükségem, feszültségszabályozóval kapcsolatban.
Lehet egy 600-as divire egy robogó szabályozóját is felrakni?
Ha valakinek van esetleg eladó feszültségszabályozója, akkor érdekelne. Köszi addig is.
Jeli Cooltúra III.

Kérésetek szent!
Húsvétkor nagyon sok a gyalogos, biciklis, autós turista a Mátrában. Csak óvatosan!
Tegnap egy kicsit túl lőttünk a célon, kicsit sok volt. Reggel nyolctól este kilencig, Budapest, Tihany, Tapolca, Devecser, Veszprém, Csesznek, Budapest, 500 km. Este már hüsi volt kicsit!
A szombatok problémások egy kicsit, Mérnök suliba járok és szombatonként van jelenés.
Valamelyik húsvéti napon azért lesz gurulás, feltehetően a Mátra irányába.
Azóta gondolkodtam és nem mennék velük, sokan vannak .
Viszont néztem egy ilyet.
Autópálya nélkül, ha valaki csatlakozna ne fogja vissza magát .
Fecó!
23.-ára is van valami terv?
Csatlakoznék, ha igen.
Még erre gondoltam, csak szép nagy a csapat: link
Hát tényleg gratulálok hozzá .
Nem volt egyszerű, mert sokat rohangáltak a fiuk utána, de sikerült. Renszdámmal, vizsgával. Az első ami itthon készült a Yamaha Wild Star-ra. Most van a külső festés alatt. Már láttam az előkészületeket, hát nem lesz csúnya az biztos. Ettől egyedibb már nem is lehetne.
Naggyon faja kis kerekes doboz .
Ezt itthon sikerült összepapírozni is?
Nem, nem sérült, hanem a férjem csináltatott egy utánfutót és azt szeretnék olyan alapszínre festeni mint a motor. Ha sikerül akkor felteszek képet róla.