Ha valakit érdekel nekem van egy eladó Xj 600 asom 84 es évjáat kicsit le van rugva a képeim között a piros az lennének vele munkák ,meg üzembe kell helyezni stb de a motorja kifogástalan és sosem volt törött :D ha valakit érdekel akk szóljon az árban bittos megtudunk eggyezni
Milyen műszerfalra gondolsz? Ha a képeimet nézegetted és az utolsó állapoton látható műszeremre gondolsz, akkor a terv mindössze annyi hogy szerzek egy fejidomot hozzá. A lámpa már úton van németországból, a fejidomot sajna nem sikerült összehozni. Majd alakul, szépen lassan. Jövő héten jön az új légszűrő ami úgy 7-8 rongy, ami még belefér a költségvetésbe.
Az évjárat 91, de ha rálesel az adatlapomra, ott is megtalálhatod. Szerintem aki regisztrál ide, annka érdemes az adatlapját kitöltenie ill. pár képet feldobnia a vasáról, mert sok minden kiderülhet.
Tudtommal, ill. nekem a kormánynyak alatti részen van és úgy néz ki mint egy utólagosan felkókányolt kacat az olajszűrőtől aplikált, erre kitalált betéten keresztül. Valószínűleg régebbi a verziód, mint az olajhűtés, vagy a Te típusodon nincs.
A légszűrő olajosodása érthetetlen! Ebben a témában birka vagyok. A porlasztó felől nem jöhet, és tudtommal nem olajos a légszűrő!? Vagy de? Valaki aki okosabb nálam, segítség!
Utána lapozok. Egy évjáratot írhatnál, vagy volt? Én itt uj vagyok, de nagyon...
Hú ezt bóknak veszem.A Kesjár még az én fiatalabb koromban napirenden volt ,nyugodjon békében. Nagyon belendűltél!Ha télen is akarod használni akkor nyílván a 15-60-as a neked való mert megőrülsz a bemelegítésnél a 20-as olajjal.Én most vettem és cseréltem 15-50 Repsol-ra és nem panaszkodom.Most a tíz fokos reggeleken is hamar életre kap.Nyáron a 20-50-es vót, de Valvoline soha többet.Nekem nem jött be.Ha az 50-es felsős olajat meghabosítod akkor szerintem egy gixert vegyél ne xj-t Ha végeztél jöhetsz hozzám is ha már így ráérsz Fékpofa csere meg hát már egy kis polír is elmenne.
További jó munkát! Oszt, ha már olyan mint ami képernyőre mehet akkor fényképet nyomjál!
Ma leszedtem a tankot és kivettem a légszűrőt, de nem vagyok elraqgadtatva a látványtól. Olajat úszott a légszűrőház alján. A légszűrő szivacsából olajat lehetett préselni és a papírlamellákon is látszik az olaj, nem tudom kitisztítani sűrített levegővel.
Ez gondolom nem normális. Mi lehet az oka ennek a jelenségnek?
Ja és egy bugyuta kérdés, de hol helyezkedik el az olajhűtő? Én nem látom sehol. Ne tessék nevetni, még csak ismerkedem a motorral műszakilag.
Jol van no ne pityeregj! Annyira tejfölnek tünsz azon a fotón, hogy egy középsulis kiscsávót el se képzeltem volna! De télleg! Nekem a motorom a kocsival együtt ment 17 évesen(!) PÁV-val kisérleti csoportban. (volt majdnem 30 éve) khmm. Azóta egyszer estem, de akkor még élt a Kesjár Csaba ha tudod kire gondolok..., és most ne kezd a kockás gumival, mert nem széles a majrécsík, csak óvatos a pilóta!
NNa fönn a fékhenger, festve, uj karal, kupllung szintén, az idom vázban is csak egy centi hiba van. Kell a mérethez a hegesztett idom. Haldok. A hátulja rendben, ami króm az csili-vili, ami gyári festés megmarad az már majdnem szép, szal kilehet menni vele majd az uccára.
Apropó okossági kérdés: 20w-50-es motorolajra gondoltam, mivel magasabb az üzemi hő, valamint a nyarak melegebbek, vagy esetleg ha látok 15w-60-asat az jobb, vagy felesleges? Nem sok az ár difi. 2-3 eFt
Na elég legyen ám mert mindjárt pityeregni kezdek! A jogsim az 89-es ember-ber vigyáztam!
és a motoron kívűl minden benne volt már 2006-ban pav I-II- vel korlátozás nélkül.Eddig pénzt kerestem
meg családot alapítottam (középiskolás a fiam is) , házat építettem. Ez volt az utolsó a sorban eddig.de nem kínlódtam a simsonnal, mz-vel, jawa 350-vel stb.
Január óta viszont amikor tehetem motorral jövök melóba, megyek túrázni, oktató napon veszek részt.
NNNNNa, ennyi a történet( röviden).Kezdő vagyok , de lelkes.Ja és van egy üzemképes vasam
A viccet félre drukkolok, hogy jó legyen!
Nagyon igazad van a telószárban! Én is sokat kínolódtam a dologgal, de most "Profi" kezekbe adtam és van ott egy "ha" is. A kanyar nem nagy, ezért mertem megkockázni. 1-2 fokról van szó! Az egyik még tesók között is elmenne, a másik a kérdéses. A simmeringnek, "hál isten semmi köze a hajlásponthoz. Nyakban kanyarodott. Egyébiránt szép... Majd meglátjuk.
Az olajos véleményt köszönöm saxerű volt! A szita dolog is. Télleg nem lehet sz@rból vártat építeni. Ettől aztán jobban igyexem pontos lenni.
Most nem bírom ki, és benyomom a képet a kíműtött csaviról. A menet egy kisméretű gyufásdobozon látható, amint a magfurat végighalad a tengely mentén kb. 0.5 mm-es falat hagyva és a menetet. Ezt az acél csavart kézzel fúrtam ki, alumíniumházból. De tényleg!
Már akksim is van. Tiszta hülye vagyok, hogy ilyenekre költök, amikor a holdban van még az egész. Csak röffögtetni kéne...
Erről a szitálásról is megvan a véleményem de lehet, hogy most sokan megkiabálnak. Én egy 600-as
divivel tanúltam a tanfolyamon(képen) és semmi szitálása nem volt.Véleményem szerint a szitálós divik mind töröttek voltak elöl és egyengették a szárakat.Szitáláshoz elég az 0.5-1 mm ferdefutás és a centírozás sem éri el az eredményt.Apropó centír! Hát azt sem véletlenül találták ki.Ha meg a csapágyak kopottak és még a centír sem jó és a kerék mm-ben mérhetően ferdén fut akkor garantált a szita, rázás.Tehát szerintem, ha minden szakszerű akkor nem szitálhat!Egy ilyen gyári hibát nem szoktak elkövetni szó nélkül a gyártók, főleg egy ilyen kiforrott típusnál.
Teszek ide egy köpőcsészét amibe lehet kritizálni engem a hozzászólásomért.
Hát a fékolajat is kb két évesen cserésre kéne venni De most talán jó kezekbe került !
Szerintem a sűrű olaj nem megoldás a lágyságára, mert azzal csak a visszacsillapítását keményíted és nem a lágyságán segítesz.Igazából a progreszívrugó erősebbre való cseréje ennek a megoldása kb 24 ezerért.http://www.biker-world.hu/kate... itt nézelődhetsz egy kicsit.jó árak és jó minőségben.A sűrűbb olaj szerintem csak a komfortosságán ront.Az enyémen elöl volt olaj meg szimering cserélve . ég és föld a különbség.Sokan elfelejtik, hogy az olajat két-három évente lekéne cserélni.A telószár egyengetés egy kicsit rázósabb dolog."olcsó" megoldásnak tűnhet, de van hátránya jócskán, mivel nem emlékező fém.Ha magadnak csinálod akkor lehet, hogy a festék árából kellene spórolni, mint a telónál.A szar teló rázhat, megeszi a szimeringet, a gumit, csapágyakat így lehet, hogy az olcsó nem igazán jó jelző az egyengetésre .Nekem úgy rémlik, hogy 900-as van hasidomos Na jól van ennyi az okoskodásomból elég is.Nem kioktatás, csak a szemléleteim és érveim sora.Nem kp.
Jó szervizelést és várom a végeredményt!
A hasast fel tudnék rakni bármit ami felfér, csak pofára menne e a divire?
Az a szita dolog kicsit viszket nekem. Ha 20-ért tudok felrakni rá szitagátlót az "vajh megéri? Nem mintha orrba-szájba elengedett kormánnyal közlekednék, (mer akkor ugye ki húzza gázt? ) de mé"ne ha lehet? Jobb lenne e? Kell e, vagy kicsit tul- dolog?
Azért most agyalok rajta, és nem kipróba után mert most van atomos állapotban, tudom heggeszteni ha kell, és festés előtt... stb. Az idom alatt gyönyörűen elférne...
Érdemes e erre pénzt dobni? Ti tudjátok milyen a gép originálisan!?
Öcsém a főfékehenger fedélcsavart meg le kellet fúrnom! Teletalálatos kört nyomtam neki! De hogy mi volt afedél alatt! 8 év túró! Anyám!
Sztem a kanyarodással semmi gond nincs nagyon jól dönthető nem dobál a kanyarban elég stabil azzal nincs gond. (persze ez nem egy R1 ) Ami viszont igaz az a kormány szitálás amikor elengeded a kormányt eddig a legtöbb XJ s pajti ezt mondta h neki is szitál.Sajna nem lehet túl sokat tenni nekem mondjuk így is megfelel...lehetne próbálkozni különböző kormény sújokkal stabival stb de sztem ez igy is jó :D POntosan a hasidomos témára h gondoltál?Mert pl. az enyém hasidomos de nem diversion azt nemm tudom hogy diversionbe gyártottak e hasidomosat sry srácok tudatlan vok
Arra gondoltam, hogy már nem cserélgetem, megtartom erre a "kis" időre.
Tehát nézzen már ki valahogy....
Ereje nincs extrém, ezért értelmetlen a sportosságot hangsúlyozni. Retrónak túl jó. Nem is tudom melyik stílusnak felel így meg?
Apropó, olvastam mert látatlanban nem vásárolok, hogy nem szeretik a kanyarokat, vagy hogy esetleg beszitál a kormány... Ajánlották a 20W telóolajat, de egyáltalán igaz ez a duplatárcsás 41-es telószárú verzióra is? Erőlködjek sűrű olajjal, vagy esetleg lengéscsillapítóval?
Van valakinek okossága?
Mégegy, nekem nagyon tetszenek a hasidomos gépek. (Az Apriliám is olyan...) Látott már olyat valaki? Hogy menne hozzá? Nem rettenet osszeg ha használtból szerzem. Talán egy 20-asért lenne.
Nem te leszel az egyetlen téli "barom" motoros mert már ketten vagyunk.Én idén január 10-én gurultam a vasmadárral haza Martfűről. Nem lesz csúnya kis jószág a tervek szerint.
Hol szerezted a műszerfalat?