2 nap.... sajna az kevés.... khm. szóval 1 hónap lenne a reál , de akkor már nincs értelme. Amit még nem tudok produkálni, az a műszerház, lámpa,sárhányó. Ezek kétesek. Nyomom, bontós az van, de jobb azt látni mielőtt pénzt dob az ember. Az idom hegggesztés alatt. Talán bejön. Aztán le "piktorkodom". A szárak egyengetésen, azt sajna beszívtam mindkettőt. Kicsit borzas is a hátamon a szőr, de egyszerre csere 25 eFt/db-ért nem megy. Most az alkatrészek egyenkénti renoválása folyik, szinte csavaronként. A cél állapot ---- Szalon+2. nap najó még egy hét. A véglátványt valahova az öreguras csopper, és a turamotoros közé tevezem Metál fekete-metál szürke-króm színvilággal. Alig bírom kivárni, hogy készlegyen. Valószínű én leszek az egyetlen barom téli motoros...
Isten hozott! Te aztán nem apróztad el.Én a házunkat vettem így és most egy szép (nekünk)
kis parasztház lett belőle.Neked is lesz még a télen dolgod ahogy elnézem.Ha az eleje törött volt akkor ne felejtsd ki a szárak vizsgálatát.Hajrá!Mennyi időt tervezel a renoválásra?
Szóval megint 1-el többen vagytok. Ugyan még üzemszünet van, és a munkálatok folynak, de büszkén jelenthetem, XJ tulaj lettem. Miért XJ? Mert ez az a motor aminek megléphető ára van, minősége, eladott darabszáma, és még attól sem kell félnem, hogy azonnal kitöri a nyakamat. Alapból nem enged többet mint amennyi értelmesen lehetséges. A csoppereket nem szeretem, mert műszakilag, kényelmileg a fasorban sincsenek, a speedek meg nem alkalmasak hosszútávra. Így maradt néhány tipus a "3" motorgyártó választékából. Nyert az XJ. Hát lássátok a gyönyörűségemet:
Láttam te is kerestél yamaha xj 600-as gépkönyvet! Nem tudom azóta sikerült-e beszerezned valahonnan!? Nekem is kellene gépkönyv, vagy részletes motorleírás. Ha tudsz segíteni, kérlek jelezz!
Én a kettőt összekötöm.Motorral jövök melóba, és már jó is a nap.Bár a mai reggel egy kicsit léces volt, köszönhető egy sz"r passatosnak.Még aludt biztos .A melóhelyemen jöttem rá, hogy a kb fél méter és a normál tempó mentett meg a csattól.Meg a lélekjelenlét.
jA MÉG ANNYI! Tudom mindenkinek ajánlani a Repsol féle 15-50-es olajat.Ha valaki olajcserében gondolkodik akkor olajshop a neten, és ez a típus letesztelve.Széles utat mindenkinek!
Típusismeret híjján nem tudok pontosakat írni de kb 10 perc.1. nyereg le, 2. tankcsavar lelazít,3. üzacső
+vákumcső levesz a csapró és ha nincs üza szintjelződ akkor kész.Ha meg van akkor adja magát, hogy a csatlakozónál széthúzod.Nem kell hozzá nagy végzettség.Bátran vágjál bele!
Korábban volt fent pár motorbontó címe és telszáma. Elkezdtem keresni, de nem találtam meg. Akinek megvan az bepostolná megint? Nagyon megköszönném.
A fejidom amit az ebayen találtam azt nem kicsit túllicitálták, már nem az én pénztárcámhoz való. Fejidomot és fényszórót keresek (középstanderem már lesz az ebayről bár egy kicsit drága lesz a posta, e oda se neki, bár a komplett fejidomzatnak sokkal jobban örültem volna )
én a műszerek alá egy egyszerü vékony szivacsot tettem be és tökéletes lett a rezonanciákra.A tükreim nem rezonálnak bár én csináltattam hozzá egy közbetétet amit sziloplaszttal nyomtam tele mielött összeillesztettem.A plexivel még nem foglalkoztam mert már van rajta egy vékony repedés és ha kerül rá egy új akkor én is a gumialátétre gondoltam+ vékony gumiám a menetre az bevált a hasidomnál is.
Jó munkát!
Kicsit bűvészkedtem a gépen.
Feladat: rezonanciavadászat.
A tükör lapja mögé 2 db névjegykártyát paszíroztam be. Előtte kis csíkokra vágtam őket. A plexi hozzá ért a fejidomhoz, ezért + gumialátétet raktam alá. Meglepő volt, mennyire lazák voltak a plexi rögzítő csavarok, pedig kb. 1 hónapja húztam meg őket. Lehet azért mert a gumidugók nem gyáriak. Időnként érdemes utánahúzni, esetleg szilikon ragasztót kenni a csavarra nagyon vékonyan, mielőtt betekeri az ember.
Majd jelzem, sikeres volt-e a művelet.
kis parasztház lett belőle.Neked is lesz még a télen dolgod ahogy elnézem.Ha az eleje törött volt akkor ne felejtsd ki a szárak vizsgálatát.Hajrá!Mennyi időt tervezel a renoválásra?
Szóval megint 1-el többen vagytok. Ugyan még üzemszünet van, és a munkálatok folynak, de büszkén jelenthetem, XJ tulaj lettem. Miért XJ? Mert ez az a motor aminek megléphető ára van, minősége, eladott darabszáma, és még attól sem kell félnem, hogy azonnal kitöri a nyakamat. Alapból nem enged többet mint amennyi értelmesen lehetséges. A csoppereket nem szeretem, mert műszakilag, kényelmileg a fasorban sincsenek, a speedek meg nem alkalmasak hosszútávra. Így maradt néhány tipus a "3" motorgyártó választékából. Nyert az XJ. Hát lássátok a gyönyörűségemet:
Láttam te is kerestél yamaha xj 600-as gépkönyvet! Nem tudom azóta sikerült-e beszerezned valahonnan!? Nekem is kellene gépkönyv, vagy részletes motorleírás. Ha tudsz segíteni, kérlek jelezz!
Köszi: Ákos
87
+vákumcső levesz a csapró és ha nincs üza szintjelződ akkor kész.Ha meg van akkor adja magát, hogy a csatlakozónál széthúzod.Nem kell hozzá nagy végzettség.Bátran vágjál bele!
gepkonyv: http://cgi.ebay.co.uk/92-99-ya...
itt megveheted kemeny 7 fontert, kb 2500 huf
A fejidom amit az ebayen találtam azt nem kicsit túllicitálták, már nem az én pénztárcámhoz való. Fejidomot és fényszórót keresek (középstanderem már lesz az ebayről bár egy kicsit drága lesz a posta, e oda se neki, bár a komplett fejidomzatnak sokkal jobban örültem volna )
Vagyis a rezonancia vadászat folytatódik!
Jó munkát!
Feladat: rezonanciavadászat.
A tükör lapja mögé 2 db névjegykártyát paszíroztam be. Előtte kis csíkokra vágtam őket. A plexi hozzá ért a fejidomhoz, ezért + gumialátétet raktam alá. Meglepő volt, mennyire lazák voltak a plexi rögzítő csavarok, pedig kb. 1 hónapja húztam meg őket. Lehet azért mert a gumidugók nem gyáriak. Időnként érdemes utánahúzni, esetleg szilikon ragasztót kenni a csavarra nagyon vékonyan, mielőtt betekeri az ember.
Majd jelzem, sikeres volt-e a művelet.