Vilman hozzászólásához csak annyit tennék hozzá, hogy amerikában a 600-as Diversion-okat Seca-II néven adták el. Külsőre nagyjából csak fényezésbeli különbségek voltak, és a belsejében sem volt nagy különbség...
Nagyon sok különbség van,de ezek legfőképpen a küllemre vonatkoznak.
Motorblokkban is vannak különbségek,de asszem az csak minimális mértékű.
Az első képen egy 900-as Seca,a másodikon pedig egy 900-as Diversion látható.
Találtam az e-bayen fejidomot és lámpát a mocimra. Szerintetek ez mennyit érhet, meddig érdemes elmenni az árral, hogy ne érezzem átverve magam. Mindkét elem használt, de a fényképeken jó állapotúnak tűnnek, a fejidom ráadásul színben majdnem passzol a géphez (annál egy árnyalattal sötétebb és nem metál).
Na ide figyelj drága szépöcsém! A legfrissebb információimat osztom meg veled azzal, hogy ezt a címet leírom.Annyi robbantott képet nézegethetsz, hogy belefáradsz!www.cmsnl.com Aztán ne felejsd el, hogy ki segített
jaja!
De bemész egy motorosboltba, mondod hogy ilyet szeretnél és egy katalogusbol évjárat szerint kinézi neked a megfelelöt. nekem kb6000huf volt. Budapesten a Shox ban vettem. De sztem az RMCnél is van ilyen.
Azér köszi hogy utánnaéreklődtél.
Azt hiszem hogy te raktál 2 foggal kisebb lánkereket hátulra. Az a típus jó az én évjáratomra is? Szeretném egy kicsit lejjeb tornásznia fogyaztást.
Hát plexit csak akkor veszek ha nem találok plexis fejidomot, szóval pont a plexit hagynám utoljára. A legfontosabb a fejidom és a lámpa. Fejidomot vennék előbb hogy mindenképp bele passzoló lámpám legyen.
Jelen pillanatban csak esztétikai jelleű gonja van a bal kipuffnak, de azért kérdezd meg. Hátha pofátlanjul alacsony áron odaadja :D
Viccet félretéve, az ára mindenképp érdekelne, ha megválna tőle.
Továbbra is keresek fejidomot, lámpástul, plexistül. Ha csak valmelyik része van meg akár az is érdekelhet.
Osztom Vilman véleményét! ezt nem kéne erőltetni, leírta miért.Egyszerre cseréld és egyformára mind a kettőt.Biztos találsz olyat aki átalakította a rendszerét és eladná mind a két dobot.Beszéljél a bontókkal is.
Szerintem gáz,mert akkor az 1-2-es hengerek gázlengése és teljesítménye nem ugyanaz mint a
3-4-esé. Ez azt jelenti hogy a kettő közül az egyik fékezni fogja a másik kettőt.Az pedig nagyon gáz
mert elkezd zakatolni a gép mint az állat.Persze nem lehet tudni hogy ezek a dolgok milyen mértékűek
lennének,de szerintem nem kéne erőltetni a dolgot...
Találtam egy jó állapotú bal oldali kipufogót az XJ-mre. Pont 4BR-es. Az a helyzet viszont hogy nekem nem ez a fajta van hanem egy utángyártott kipufogóm van. Gáz ha esetleg bal oldalt az original gyári, jobb oldal meg az utángyártott dob van ?
Motorblokkban is vannak különbségek,de asszem az csak minimális mértékű.
Az első képen egy 900-as Seca,a másodikon pedig egy 900-as Diversion látható.
De bemész egy motorosboltba, mondod hogy ilyet szeretnél és egy katalogusbol évjárat szerint kinézi neked a megfelelöt. nekem kb6000huf volt. Budapesten a Shox ban vettem. De sztem az RMCnél is van ilyen.
87
Azt hiszem hogy te raktál 2 foggal kisebb lánkereket hátulra. Az a típus jó az én évjáratomra is? Szeretném egy kicsit lejjeb tornásznia fogyaztást.
Beszéltem barátommal és sajna rájött h kell neki még a dob Bocsika!
Pedig azt hittem h tudok segiteni...
Viccet félretéve, az ára mindenképp érdekelne, ha megválna tőle.
Továbbra is keresek fejidomot, lámpástul, plexistül. Ha csak valmelyik része van meg akár az is érdekelhet.
Nekem van egy barátom akinek van a padlásán egy alap kipufogo. megkérdezzem h eladja-e? Nem igérek semmit, de egy kérdést eleresztek neki ha kell.
3-4-esé. Ez azt jelenti hogy a kettő közül az egyik fékezni fogja a másik kettőt.Az pedig nagyon gáz
mert elkezd zakatolni a gép mint az állat.Persze nem lehet tudni hogy ezek a dolgok milyen mértékűek
lennének,de szerintem nem kéne erőltetni a dolgot...