Karburátorral kapcsoltban lenne egy kérdésem, hátha valaki tudja. A súber tűknek hol kell állni? Ha jól emléxem van valami különbség, a középső hengereknél máshol kell talán állni a tűknek, mint a két szélső hengernél.
Piros pöttyel jelöltem azt a valamit amiről beszélek. Hirtelen közelebbit nem találtam. Régebbi típus, mint az enyém, de azt hiszem a lényeg nem változott az évek során.
Mivel 600-as divid van, az pedig dinamós, nem generátoros, így nincs benne szénkefe, mivel a forgórész egy állandó mágnes, nem kell neki külön gerjesztés (legalábbis az én 93-asom az volt), ezért nem is tudott elkopni, a hibát máshol kell keresned!
Ellenben a 900-as generátoros, ott van szénkefe, épp tegnap szedtem ki ellenőrizni, 8mm-es, 6mm-t tud még kifele jönni, úgyhogy pár 10 ezer km-t még kibír remélem Új mérete mekkora lehetett? illetve ha cserélnem kell egyszer, hol kapok majd hozzá tartóstól szénkefét? mivel ha jól néztem öntött a tartó, nem szerelhető (mint pl lada generátorban) vagy rosszul láttam?
Szia Geri, azt gondolom,hogy nálad a mocin a porlasztókkal lesz a baj meg kell nézni a membránokat, egy alapos karbi tisztítás és egy karbi szinkron, valószinű ez után rendessen jár majd a motor. Ja és léci töltsd ki az adatlapod ha kérhetjük.
Az XJ900S kardánján legfelül, tehát az olajbetöltő fölött van egy alusapkás valami, amit a nagytudású szerelőm leszedett, mert, hogy szerinte ott kell betölteni az olajat. Naná, hogy kiderült -persze nem voltam ott, idő híjján, ezért kértem meg az olaj stb cserére- ,hogy az egybe van öntve az egész külső résszel. Tehát a kérdés: mi a bánat az? Ragasszam vissza, vagy mit csináljak vele, mert magamtól nem jöttem, hogy annak mi a funkciója. HELP!
Csekély műszaki képzettségem szerint a Diviben nem generátor hanem alternátor van tehát nincs benne szénkefe.
Két dolog van amire gondolok az első a testelés kontakt hibája, a másik a feszültség szabályzó hibája ezt egy egyszerű műszerrel könnyen kimérheted.
Újdonsült XJ 600 S tulaj vagyok, most vettem egy 2003-as évjáratut. Nem vagyok műszakilag otthon a motor témában, de segítségeteket szeretném kérni.
Problémám az, hogy indítás tökéletes, szivató, bemelegszik, alapjárat minden megvan (bár kb 300-at kileng le-fel), és múltkor a lőrincről elgurultam vele Gödöllőre (M0-M31 útvonalon), városba beérve első lámpánál megállok, üresbe teszem, fordulat leesik 1000 alá, lassul és öblösödik, majd leáll... Beindítom, alacsony alapjárat, öblösödik ugyanúgy, leáll. Egyedül gáz adásnál nem áll le, manuálisan kellett a fordulatot tartanom.
Ugyanez a következő lámpánál. Cálomhoz elérve (+kb 500m) megálltam, erre normál alapjárat, semmi probléma.
Nagyjából 4 óra ottlét után indultam haza ( normális egyébként, hogy 4 óra állás után ismét szivatózni kell, mert nem marad ébren?) és akkor nem csinálta, igaz kicsit mérsékeltebb tempóban, alacsonyabb fordulatokon haladtam.
Nekem nem volt ilyen bajom a 20W 50-el. Most 10W 40-es van benne, ez meg olyat csinál, hogy ha oldal sztenderen van a gép, akkor világít folyamatosan a lámpa. A szint max. alatt van picivel. Máskor, ha középen volt a szint, akkor sem világított soha. Érdekes dolgok ezek.
Tudja valaki mitől lehet az, hogy a műszerfal világítás, illetve a tompított és a távolsági fényszóró fényereje folyamatosan ingadozik? Csinálta xj ezt valakinél?
Sziasztok Divisek!
A kérdésem az lenne, hogy a motoromon hidegen beszokott villanni az olajvisszajelző lámpa, olyan 4-5 másodpercre, majd elalszik. A motorban hidegen a minimum szintnél van az olaj, üzem melegen pedig a max.-nál van. Olyan mintha hidegen eltűnne az olaj. 20w 50-est használok benne, 1000 km-ig nem csinálta, most kezdte el. Szerintetek, hogy orvosoljam a problémát ?(öntsek olajat bele?), vagy ez normális, esetleg valamilyen komoly probléma, és nem tesz-e benne kárt?
Köszi válaszokat előre is!
http://www.biker-world.hu/kate...
Az a lényeg ne menjen be rajta a dzsuva!
Ellenben a 900-as generátoros, ott van szénkefe, épp tegnap szedtem ki ellenőrizni, 8mm-es, 6mm-t tud még kifele jönni, úgyhogy pár 10 ezer km-t még kibír remélem Új mérete mekkora lehetett? illetve ha cserélnem kell egyszer, hol kapok majd hozzá tartóstól szénkefét? mivel ha jól néztem öntött a tartó, nem szerelhető (mint pl lada generátorban) vagy rosszul láttam?
Sok szeretettel meghivunk benneteket az II. Győri Nyuszijelmezes Motoros Felvonulásra!
A szervezők: Mocilaci és Martinka
Az XJ900S kardánján legfelül, tehát az olajbetöltő fölött van egy alusapkás valami, amit a nagytudású szerelőm leszedett, mert, hogy szerinte ott kell betölteni az olajat. Naná, hogy kiderült -persze nem voltam ott, idő híjján, ezért kértem meg az olaj stb cserére- ,hogy az egybe van öntve az egész külső résszel. Tehát a kérdés: mi a bánat az? Ragasszam vissza, vagy mit csináljak vele, mert magamtól nem jöttem, hogy annak mi a funkciója. HELP!
Két dolog van amire gondolok az első a testelés kontakt hibája, a másik a feszültség szabályzó hibája ezt egy egyszerű műszerrel könnyen kimérheted.
Újdonsült XJ 600 S tulaj vagyok, most vettem egy 2003-as évjáratut. Nem vagyok műszakilag otthon a motor témában, de segítségeteket szeretném kérni.
Problémám az, hogy indítás tökéletes, szivató, bemelegszik, alapjárat minden megvan (bár kb 300-at kileng le-fel), és múltkor a lőrincről elgurultam vele Gödöllőre (M0-M31 útvonalon), városba beérve első lámpánál megállok, üresbe teszem, fordulat leesik 1000 alá, lassul és öblösödik, majd leáll... Beindítom, alacsony alapjárat, öblösödik ugyanúgy, leáll. Egyedül gáz adásnál nem áll le, manuálisan kellett a fordulatot tartanom.
Ugyanez a következő lámpánál. Cálomhoz elérve (+kb 500m) megálltam, erre normál alapjárat, semmi probléma.
Nagyjából 4 óra ottlét után indultam haza ( normális egyébként, hogy 4 óra állás után ismét szivatózni kell, mert nem marad ébren?) és akkor nem csinálta, igaz kicsit mérsékeltebb tempóban, alacsonyabb fordulatokon haladtam.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Egy kis képes élménybeszámoló Kakucsról.
Sajnos nem volt alkalmam felmenni Pestre, de mindenképpen hívlak ha úgy alakul.
A kérdésem az lenne, hogy a motoromon hidegen beszokott villanni az olajvisszajelző lámpa, olyan 4-5 másodpercre, majd elalszik. A motorban hidegen a minimum szintnél van az olaj, üzem melegen pedig a max.-nál van. Olyan mintha hidegen eltűnne az olaj. 20w 50-est használok benne, 1000 km-ig nem csinálta, most kezdte el. Szerintetek, hogy orvosoljam a problémát ?(öntsek olajat bele?), vagy ez normális, esetleg valamilyen komoly probléma, és nem tesz-e benne kárt?
Köszi válaszokat előre is!