Naná!
Érdekes volt, 3000 alatt halott, rángat 3-7000ig egész normális felette meg mint az állat!
A hepehupás utakon siklik mint egy légpárnás, a fékre meg elég rágondolni.
Szinte észre sem veszed és már 160-180-al repesztesz és érdekes módon nem akar leszakítani a szél.
Mit tudtok arról, hogy petróleummal jó tisztítani a láncot? Vagy van valami speciális folyadék hozzá? Lehet, h meglepő a kérdés, gondolom ezt illene tudnom, de ez az első rendes motorom, és még nem foglalkoztam ilyesmivel.
900-ason is is rezonál az idom 4000 körül, pedig gumi csillapítókat tettem minden felfogatási pon t alá. Plexi begányolt felfogatói helyére is esztergáltam gumiba ágyazott műanyag perselyeket, de így is rezonál, én már elfogadtam így
Tükör szétszedését anno nem erőltettem (zörgött benne a hátlapjáról leszakadt rezgéscsilapító súly), helyette az aljára nem zavaró helyre fúrtam bele kb 8-as furatot, lapjára fektettem, és kinyomtam az egészet tükörragasztóval (csak azért azzal mert maradt régről, más is jó oda...) utána nem volt vele gondom többé
Hali!
Az csak 1 egyszerű szuszogó, ha úgy tört le, hogy nem tépte ki a tetejét a ponthegesztés
akkor nem kell vele foglalkoznod.
Csak szépészetileg csúnya.
A kerék felől találsz a kúpon egy kicsi lyukat onnan levegőzik.
Amennyiben lett felül lyuk akkor mindenképpen be kell hegeszteni, külömben kiveri az olajat.
De ha megfúrod a sapit középen akkor is visszahegeszthető.
Az olaj szint az oldalsó csavarig teljesen feltöltve jó.
Én 1x meg szoktam forgatni, hogy kicsit felhordja, úgy több megy bele és még az sem sok.
Jó munkát.
A feszültségszabályozó feladata a generátor/dinamó feszültségének stabilizálása, jobban mondva bizonyos értékek között tartása. Ez itt a feszültség maximális értékének korlátozásában nyilvánul meg. Két féle képpen romolhat el:
- nem szabályozza le a túlfeszültséget: ekkor lehet extrém magas feszültségeket mérni (-15V)
- megszakad benne az egyenirányítás, így nem továbbítja az akkumulátor és a fogyasztók felé a megtermelt áramot. Ekkor tapasztalható az akkumulátor lemerülése és a fogyasztók villogása.
Kimérni nem egyszerű, én mindenképpen megnézném a feszültségeket a feszültségstabilizátor előtt is.
Még egy kis helyreigazítást tennék a fogalmakkal kapcsolatban: a generátor váltakozó áramot termel, a dinamó pedig egyenáramot állít elő. Létezik külső gerjesztésű és állandó mágneses generátor is, de ez már itt nem annyira lényeges...
Bapity, az én német nyelvű szervizkönyvemből sajna nem derül ki hogy milyen célt szolgál az a kupak a kardánházon. Az ábrán nincs száma és a leírásokban sem esik róla szó.
Ha jól tudom csak a '92-'95-ös évjáratú karburátornál van eltérés a két középső és a két szélső henger üzemanyag-ellátásában, de ott se a tű állásán variáltak, hanem a két középső főfúvóka mérete kisebb 2.5 századmilliméterrel.
http://www.biker-world.hu/egyt...
illetve http://www.robogowebshop.hu
/el...
így hirtelen ezeket találtam.
De mielőtt bármit is vennél járó motornál mérj rá az akksi kapcsaira legalább egy multiméterrel, 13,5-15V kell legyen kb fordulattól függően (kb 14,5V az ideális töltő fesz.), ha mondjuk 20V vagy mégtöbb akkor ott tényleg valami baj lehet, de van itt a fórumon villamosmérnök is, majd Ő megmondja a pontos értékeket, de nagyjából szerintem jól írhattam.
Sok sikert!
Érdekes volt, 3000 alatt halott, rángat 3-7000ig egész normális felette meg mint az állat!
A hepehupás utakon siklik mint egy légpárnás, a fékre meg elég rágondolni.
Szinte észre sem veszed és már 160-180-al repesztesz és érdekes módon nem akar leszakítani a szél.