Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi lehet hogy az lesz , vagy megpróbálom legyártani kicsit macerás de műszerész vagyok csináltam már bonyolultabb dolgokat is.Gyárit tuti nem veszek 8000ft-ért az biztos.A legrühösebb autok hoz is adnak gyárilag a fékbetéthez ilyen rugót ,a motorokhoz miért nem ?Vagy ha motorod van az már luxus cikk.van aki a munkájához használja .Na mindegy köszönöm a tanácsot még gondolkozom rajta ,csak az a furcsa hogy a rónásoknál egy jobb minőségű fékbetét darabja 920 ft egy béna rugó meg 8000ft nincs igazán arányban.
yamaha600xy@gportal.hu
nála kérdezz!van neki!
köszi a választ!
Holnap megcsinálom végre az olajcserét és utána megnézem én is, hogy nekem mit mutat 3500-nál
Gezasz!
Az egyik oldalon nekem is ferdére volt kopva, dugattyú tisztítás, átjáratás valóban segített rajta cserekor.
Másik oldalon pedig az úszó nyereg vezető csapjai voltak tisztességesen berohadva (kenés teljes hiánya...) így az egyik betét már rég vasig kopva megette a tárcsát teljesen...
Köszönöm, utána nézek.
Vegyél komplett féket 6000 körül kapsz,használtan!
a gyári rugó kb 8000 ft
dobtam egy hátast amikor megkérdeztem
Rendben, köszönöm, kíváncsi lennék a konzolra!
Sziasztok nekem 600köbcentisem van 4500fordulaton hatodikban pont 100km/h mutat az óra 5600nál pedig 120km/h de ez egy 600-as,de lehet hogy a 900-nál valtozik a váltó osztása.
Szia Berber egy kérdésem lenne hozzád ,van egy 97 évjáratú xj600s-em az első fékbetéteknél van egy feszítő rugó ami elkopott ezért mozognak meg zörögnek menet közben a fékbetéteim ,nem tudod véletlenül hol kapok hozzá egy ilyet emberi áron,vagy esetleg melyik tipusú Yamahájé felel meg helyette.Bocs a zaklatásért válaszod előre is köszönöm.
Kösz a választ !
Szia alabalazs a doboztartót én saját magam csináltam pár forintból megvolt az alapanyag ha lesz egy kis időm feldobok róla egy fotót abból tudsz ihletet meríteni ,egy kis kreatívitással meg tudod szerkeszteni.Én a kapaszkodó hejére szerkesztettem fel és ugy alakítottam ki hogy a kapaszkodónak is használható legyen igy a vizsgán sem szórakonak az ember fiával.Ráadásul sokkal erőssebb mint a gyári tartok még egy embert eltudsz szállítani rajta
Annyit jegyeztem meg az elmult pár km alatt hogy 3500nál 80!
Köszönöm, hogy kérdéseddel megtisztelsz.
Szóval szerintem, az eltérő fékdugattyú nyomás miatt alakulhat ki. A takarítás, amit már megcsináltál, nagyon célszerű volt, de ezt addíg kell folytatni, amíg mindkét henger egyformán működik, egyformán szoros. Ez jól látszik ha pofa nélkül mozgatod a fékkarral kifelé (esetleg kézzel visszatartva a gyorsabbat), de kézzel is jól érezhető amikor visszanyomod. Cserekor át szokták járatni a dugattyúkat, amíg egyformán nem járnak.
Fékolaj, húzás egyiken se legyen!
Más okát nem látok, ill. gondolom az egyéb szerkezeti eltéréseket görbüléseket észrevennéd.
Sok sikert, és köztes időben többet nézz rá!
A vezérműlánc automata feszítése is végleges. Ha a lánc már annyira nyúlott, hogy a feszítő kiakad, és nem tudja tovább feszíteni, elkezdődik a csörgés. A 900-as Seca pl. 4000-nél, 100-110 Km/h-nál csörgött. Alig hallható, ciripelő zaja volt, amit a tank egy kissé még fel is erősített.
Szia Xjzé!

Erről a 4000-ről jutott eszembe (egyébként nálam is kb itt rezonál a 900-as) egyszer meg tudnád nézni nekem, hogy mennyivel mész 5.-ben 4000-nél (vagy mennyit forog 100-nál)? Mert nekem valószinű a 600-as divi km-meghajtása van benne, így valamivel 4000 alatt mutat az óra 100-at, kiváncsi lennék, hogy mennyi a csalás (út széli mérők szerint kb 8-10%...)
Mikor motort kerestem csináltam egy excel táblát pár motorról (gyári áttételekkel és gumiméretekkel számolva mindent), fordulatszám-sebesség grafikonok az egyes fokozatokban, aszerint 4000=96km/h...
A 900-é valami ilyesmi lett (persze ezek csak számított értékek...)
Korábban írtam, csak lehet nem olvastál vissza. Az én mocim most volt váltócserés. A problémája az volt, hogy elkopott. Vagyis valószínű, hogy átfordult már egyszer az óra, így most van benne 140 ezer. A blokk viszont tökéletes állapotban van, így nem kizárt a 200 ezer km sem.
Nálam szintén 4000 a rezonálás(900)
megnéztem a manualt.
a többsoros lánc az önindítónál van, "indító lánc" ként van megnevezve
Anyibban függ a motor hőmérsékletétők a primer lánc feszítettségének állapota, hogy a primer lánc feszítő olajnyomással működik. Az olaj viszkozitás, sűrűség meg ugye függ a hőmérséklettől. Szóval azért függ tőle.
szerintem az xj primer hajtása fogaskerekes.
ami lánc van az a többsoros az a generátort hajtja nem?
A primerlánc és a vezérműlánc két külön dolog. A vezérműlánc a főtengely és a vezérműtengelyek (amik a hengerfejben vannak) között viszi át a hajtást, ez vékony és hosszú, míg a primerlánc a főtengely és a sebességváltó primer tengelyét köti össze, ami sokkal rövidebb és szélesebb, több soros. Ha jól tudom mindkettőnek van rugós feszítője, szerintem a hangjuk nem függ a motor hőmérsékletétől, mert a feszítés állandó.
A szelephangnak melegen el kell hallgatnia. De ha valamit rosszul írtam, javítsatok ki :-)
Szia Berber! Véleményt szeretnék kérni tőled, hogy szerinted miért kopott az első fékbetétem ferdén? Ma jött meg az új, és nem szeretném ha hasonló módon járna. Egy hete viszont a fékmunka hengert szétszedtem, kitakarítottam a fékdugattyukat is letakarítottam. Tehát valamit azért tettem az ügy érdekébe. Szóval ez megoldja a gondot, vagy más is lehet?
Az alábbi hozzászólásomban van róla kép is:518/12912

Köszi a választ előre is!
A 900-as 7000-nél rezonált mint az állat, persze ott már 160-170-et ment.
A tanktáska alja kissé gumis, nem szövet. Megkérdezhetem, hol és mennyiért csinálták a doboztartót?
Attól függ hogy milyen az alsó része a táskának ha nem érdes akkor nem lesz baja a fényezésnek ,ha jók a mágneseid akkor megsem mozdul rajta a táska én elég sokat használom de idáig semmi mattulást nem észleltem.mondjuk én csináltam magamnak hátsó doboztartó konzolt,az egy kicsit praktikusabb mint a tanktáska.