Szemrevételeztem a vasat!
Ami a képeken nem látszik, csuszás nyomok a kuplung karon, kormánysúlyon és az oldalszenderen. A plexi cserés, repedt, törött. Az idomot cserélték vagy szépen helyreállították. A gumik jók, a lánc is ok.
Ha ez a szíved vágya lehet belőle pepec motort csinálni!
Szegény kint ázik az esőben.
Nem igazán simogatja a szemem a látványa
Amúgy fiatalítani szeretnék, így évjáratban sem igazán ez az elképzelésem
A kiszemelt itt tekinthető meg: miről álmodik a lány
Amit tudok róla, hogy a főtengely tipushibás esetenként. Más nem fordul elő vele. Amúgy Czene Gabi gépe igen meggyőző volt. Utána menni nem volt piskóta dolog a friss vassal. Ezt a gépet nézegetem, nem nekem, csak csere beszámításba.
A kutyik picikék még. Válogasd ki, mi-mihez tartozik
Szia néhány képet szerintem szívesen látnánk az új jövevényekről még ha nem is nem is motoros jellegű!
A TDM lehet, hogy engem érdekelne, de még nincs vele tapasztalatom.
Sor 2-est csak a KLE 500-at hajtottam, de az nem jött be.
Még nem döntöttem
Szemezgetek egy Triumph RS Sprinttel, (955kubik) de a három henger visszatart.
Néztem gumit is, (ha marad a vas, akkor gumi lesz) ha lesz tapasztalat, akkor megírom!
Bárcsak tudnám, mit válasszak
Hátsókerék csapágy ellenőrzése cseréje, kormánycsapágy ellenőrzése nem akad-e döccen? Nálam még a gumi csere is jót tett.A Metzeller Lasertec ha az van rajta, a sűrű barázdáival hajlamosít a szitálásra
Tavaszi karbantartást végett fékfelülvizsgálattal kezdtem, és ez a látvány fogadott: A fékbetétek átlósan vannak el kopva ,az egyik jobban a másik kevésbé . A fékmunkahenger dugattyúi is koszosak, már ami látszik belőle. Teljes takarítás, majd összerak, bár nem tudom, hogy a srégen kopott betétel mit kezdjek? Visszategyem vagy próbáljam kiszedni belőle a ferdeséget?
Szia.
Ezt a plexit én is akkor találtam meg, mikor beírtam neked ide, úgyhogy nincs nagy probléma. Nem aggódok én lesz majd másik:)
De majd akkor privátba írok.
Na még eszembe jutott valami. A gyertyától nem lehet ez? Mert észre vettem ,hogy hidegben indítás után eléggé pukkadozott meg nem járt rendesen a motor amig be nem melegedett.
Az alapjárat hidegen jó , csak melegen ha megállok, akkor szarakodik így, hogy nem egyenletes és nem áll meg ott ahol hidegen, olyan 1500nél, hanem felmegy 2000ig és vissza 1500re, aztán megint, bár ezt sem mindíg csinálja
Olajcserét nem kell. Szintetikus nem savasodik, de azért ha ilyen ütemben tolod bele a km-et akkor egy értelmes idő után cserézzed.
A szinkron csak egyenetlen alapjáratkor kell. Tehát nem időszakos dolog.
Méghozzá 7x-es Ráadásul a tankom is kifogyott ebben az évben előszőr. Ugyan nem mentem a nyitóra de volt más gurulni valóm.
Kezd igen jó véleményem lenni a MOL olajról... (max. 2000-ért!) bár még melegben nem sikerült kipróbálni...
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni a tavaszi nagyszervízhez.
Szerintetek az olajcserét meg kell csinálni minden évben akkor is, ha szintetikus olajat használunk és csak 2000km-t hajtottuk?
A karbiszinkront milyen időközönként kell megcsinálni?
Köszke!
Voltam fenn, de sajna a standot valahogyan benéztem
Sajnálom, mert nagyon tetszik az ülésed, jó lett volna élőben megcsodálni!
Meg lehet tudni, mennyi idő alatt és mennyi Ft-ért készítik el?
Ami a képeken nem látszik, csuszás nyomok a kuplung karon, kormánysúlyon és az oldalszenderen. A plexi cserés, repedt, törött. Az idomot cserélték vagy szépen helyreállították. A gumik jók, a lánc is ok.
Ha ez a szíved vágya lehet belőle pepec motort csinálni!
Szegény kint ázik az esőben.