Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Talán annyit megnyugtatásul, hogy az összes karbis típusban gond van vele. Ami nem karbis ott a befecskendező döglik el ennyi idős korára, és az t nem javítod magad, és sokkal drágább.
Valaki írta már egyszer, hogy meg sallerozta a membránt, valami chopperes. Gondolj bele, mennyire változtatja meg egy ragasztás a mozgás viszonyokat, és vajon miért olyan vékonyka az anyaga? Eddig a legolcsóbb megoldás a karbisor volt olyan ~25 eFt az eBay-ról. Sok jót nem lehet ezzel kapcsolatban mondani.
Köszönöm, de a linkről már nem találom az oldalt.
Vákuummembránokat találtam volna ott? Szerintetek nem lehet azokat vékonyan besziloplasztozni?
Szia Feco,

Még mindig nem vágom, honnan tudtad meg, hogy a motorrad-nél van kirakva az esőre ( ) ... mert a hirdetés magánszemélyé ...
Szívesen megtekinteném, ha összejön, lehet, hogy felgurulunk az emberömmel (bár irtózunk a bp-i motorozástól )
Amúgy miféle gurulás lesz ez?

Egyébiránt a télen meg is alkudtunk levélben a tulajjal, beszámítaná a 400-ast +kp, ha még nem gondolta meg magát
Hja, és kikérem magamnak, az én Divim csuda szépen duruzsol az új dobokkal
Bocsánat, helyesbítenék... ami a precizitásból eredő előnye, az sajnos más szemszögből a hátránya
Kaptam én is csodaszép bal menetes Yamaha tökröt ajiba, csak rövid volt a szára ... így összeaplikáltuk a régi tükörszárammal ... de menetbarkácsra szorult ... bár a végeredményre nem panaszkodom
Yah!
Alakul már a 3D-s puzzlém :
Szia!
Itten van 1 a képes motoron:
link
Ha még megvan.
Üdv. Itt.
Természetesen érdekel, ha elküldöd, azt megköszönöm. Írj privibe, és megbeszéljük.
Ha már itt tartunk. Én tavaly cserélrem le a gyári tükröket (erősen gányolva volt, mozgott benne a tükörlap, mint utólag kiderült be volt szilózva, hátulról meg egy csempedarab tartotta...), de amit vettem helyette annak rövidnek bizonyult a szára. Nagyon szépek a vállaim, de én inkább nézném magam mögött a forgalmat.
Tudtok ajánlani beszerzési forrást XJ-n bevált tükörre? Vagy keressek bontott gyárit?
makimi,

Nekem van egy ilyen tükör felfogató cuccom, egy szépséghibával, hogy bele van törve a tükör szára...
Kis barkácsolással gondolom kiszedhető belőle (elméletben fúrnék bele egy jobbos menetet és kicsavarnám egy csavarral, de mivel ezt nem tudnám gyakorlatban megcsinálni, vettem helyette másikat)
Anno 5eFt körül volt a Yamahánál a pótlása, ha érdekel ez a beletört vacak, odaadom ingyen (ha megtalálom...)
Szia Rike!

A masina a motorad-nál van ott meg lehet nézni!
http://www.biker-world.hu/kategoria_motor_tree.php?p=%C3%9Czem
anyagrendszer&p0=Benzincsap%20javit%C3%B3%20klt.&szint=4&parent_cat_id=
2082&cat_name=1995%20%284BR%29&hivo_cat_id=32&h_hivoszint_id=3&h_cat_id
=32&path_marka=Yamaha&path_tipus=XJ%20600S%20Diversion&path_evjarat=199
5%20%284BR%29

Természetesem meghalgathatom a hangját, de a divi betonkeverő hangja után szerintem mindennek egészséges hangja van.
Másodikán lesz egy kis budapesti motorozás, ha feljössz, elkísérlek a Nagykőrösi úton a Motorrad-hoz.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3815&s
ession_id=
Általában komplett karbi sort vesznek bontottan, de ha ujjat akarsz!
http://www.biker-world.hu/kate...
Valahol láttam komplett karbi sort 30-ért.
Itthon bontókban, külföldön E-bayen is sokat találni, de nagyon nagy szerencséd van a ha olcsón találsz. A gyárinak darabja 50-60000 Ft.- körül van. Utángyártott is létezik hozzá, állítólag a Tourmaxok jók, ha egyáltalán gyártják még őket.

Töldsd ki az adatlapodat.
Tud valaki tanácsot adni a vákuummembránokkal kapcsolatban?
Feltétlenül, amint tudok valamit.
A balmenetes tükör hihetetlen precizitásra utal! Nem lazíthatja meg a menetszél, mert mindkét tükör ráhúzódik tőle. Ennyit a Yamahákról.
Ezek szerint vagy megjött az esze, vagy megtért.
Szomszédom keresgél a Burgonya helyett 900-as TDM-t.
Ha nálad lesz akkor jelzel?
Elővettem a motoromat,megmostam a gyújtásráadáskor az olajnyomásvisszajelző nem világít,csak ha az indítógombot nyomom,ha beindul el is alszik.A stopgomb tilalma alatt is világít az olajvisszajelző,ha az indítógombot nyomom.Kérem,segítsetek,ha tudtok,ugyanis nem így működött eddig.
XJ600 Diversion 2001-s
Tudtommal a Yamaha így gyártja
Na de nem lehet mindenük hibátlan
Köszi a segítséget, legalább tudom a pontos nevét. Nekem tényleg balmenetes volt, lehet, hogy már mókolta valaki?
Szia Feco,

Köszi már, hogy szántál rá időt
Hol tudtad megnézni?
Mert én leveleztem a tulajjal, azt mondta, be van adva kereskedésbe.
A csávókám meg odavan külföldön.
Nekem nem írta, hogy van rajta sérülés, és nagyon nem is akarta részletezni a motor állapotát
Múlt hétvégén a kiállításon próbáltam egy hasonlót a Triumph standon, kicsit magas a mélységemhez, de el tudnám viselni
Egyébként meg tudtad hallgatni a csörgését is? Kíváncsi lebbék, hogyan duruzsol...
Remélem, hogy nem a hangja ...
Volt nekem is ilyen problémám.
http://www.bazismotor.eu/170/2...
A TÜKÖRBILINCS BREMS típust vettem bontóba 900ft-ért
Jobbos menet van benne, de így nagyobb a használható tükrök választéka.
Nekem is szükségem lenne egy aprócska alkatrészre.
Két csavar fogja fel a fékolaj tartályt, meg a fékkart, ebbe az "egységbe" megy bele a visszapillantó tükör szára is, balmenetesen. Nekem ez a dolog eltört, hegeszteni se lehet, mert spiáternek nézem az anyagát. Ha valaki tudna segíteni ez ügyben, az jó lenne.
Sziasztok! A napokban lettem egy 95-ös gyártmányú xj 600 as boldog tulajdonosa. A karburátortisztítás közben a vákuummembránokon repedéseket találtam. Gondolom ezeket csak cserélni lehet, javítani nem. Tud valaki segíteni, hol lehet ilyet olcsón szerezni? Érdekelne még doboztartó konzol, valamint hátsó lábtartó is ha tudtok segíteni. Előre is köszönöm!