amikor hideg az alapjárat, van egy nagyon zörgő hangja, meleg alapjáraton már csak egy kis szelephang van, na meg a kuplungkosár. Hidegen a csörgés állítólag a primerlánc. Az ugyanaz lehet mint a vezérműlánc? Azt mikor szokták cserélni? A szerelőm szerint az nem baj ha van egy kis szelephang, inkább mint hogy feltámasszon. Bocs a sok kérdésér, de nem nagyon értek a motorhoz.
Lehet, hogy az 150-160 ezer km, csak nincs annyi ˝karakter˝ a számlálóban, ezért már átfordult egyszer :-)
Az a csörgés,ami csak hidegen hallható tuti, hogy szelephang. Ahogy melegszik a motor, úgy tűnik el a hézag a szelepszár hőtágulása miatt.
Nem tudom, a rendőrségi motorok általában mennyit futnak, de korábban linkelt valaki egy árverést Szabolcsból, ahol többek között 2db xj600-ast is árulnak - 16-17 évesen 62e és 65e km van bennük. A 150e egyébként nem kizárt, de sztem nem feltétlenül a rendőrök mennek ennyit :)
Mivel még nem volt alkalmam használni, az lenne a kérdésem, hogy a mágneses tanktáska esetleg nem mattítja meg a tankon a festést? Van ezzel kapcsolatban tapasztalat? És nem tud valaki 2 db hátsó lábtartót, ami jó xj-re?
Olyan nem igazán fogsz találni, csak aranyárban :-( Egyszerűbb, ha veszel rá egy túrakormányt. Azt megúszod 5-10e forintból. De arra számolni kell, hogy lehet a fékcső rövid lesz, mert a sima 3cm-es magasítást sem viseli már el a gyári rögzítéseivel. Szóval ha még fékcső is kell rá, az +20e.
Hát remélem az enyémmel sem lesz gond. Én eddig még 150 nél jobban nem mentem vele, de mivel ez nekem az első rendes motorom, rendkívül dinamikusnak tűnik. 90-100 nál ne rezonálna úgy az egész. 105 nél megszűnik
Az enyémben 80000km van és nem igazán volt vele problémám nagyon megbizható kis masina,igaz nem egy táltos de kimegy a világból ha kicsit odafigyelsz rá .Az enyém 50 lovas 190km/h a végsebessége 48 fogas lánckerékkel hátul ,raktam már rá 45 is de nem változott a vége csak gyengébb lett főleg kétszeméllyel éreztem hogy szétszaladt a ménes . A fogyasztása viszont nagyon jó 4.5 liternél többet még sohasem tudtam megetetni vele 100km-teren átlaban.
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy kormánymagasítót hol szerezzek be? Jó lenne ami magasít és dönt is. Voltam hétvégén Kakucson és ott ajánlották, mivel nagyon nyújtott kézzel érem el a kormányt.
Őszintén szólva nem szívesen szedném le a csomi tartót, mert magamból kiindulva ha vásárláskor több motor közül válogatnék, a jobban felszereltet venném meg. Ebben is bízva remélem az enyém a többi eladó moci közül hamarabb talál új gondos gazdát :-)
De most keresek a Fazerra doboztartót, és ha közben találok olcsón XJ-re valót is, szólok,ok? :-)
Szia, igen én elől hátul is IRC-t használtam sőt hátra később 150 -est is felraktam kényelmesen elfér. Az én tapasztalatom az hogy elég megbízható jó kanyarodási ,és tapadási tulajdonságokkal,nem egy verseny slik gumi az biztos de én sokat mentem velük és elégedett voltam, a kékestetői szerpentinen is nagyon jól vizsgázott,és jól tapadt, a minősége nem kétséges japán és alapból jó bátran ajánlom neked és mindenkinek,ha van kérdésed szívesen válaszolok.
Az a csörgés,ami csak hidegen hallható tuti, hogy szelephang. Ahogy melegszik a motor, úgy tűnik el a hézag a szelepszár hőtágulása miatt.
Ez már mocihoz való:
http://www.motormann.hu/produc...
http://ebike.hu/termekek/korma...
Tudnátok abban segíteni, hogy kormánymagasítót hol szerezzek be? Jó lenne ami magasít és dönt is. Voltam hétvégén Kakucson és ott ajánlották, mivel nagyon nyújtott kézzel érem el a kormányt.
De most keresek a Fazerra doboztartót, és ha közben találok olcsón XJ-re valót is, szólok,ok? :-)
http://robogohaz.hu/index.php?...
http://robogohaz.hu/index.
php?...