Bármilyen 22mm-es kormányhoz való magasító jó hozzá. Én raktam be egy 30mm-es magasítót ősszel, viszont az alsó villanyakról le kell szerelni hozzá a fékcsőtartót, mert így nem elég hosszú a fékcső.
Üdv! Szerintetek létezik xj 600 hoz rá való kormánymagasító? Illetve ha valakinek van doboztartó konzolja, az is érdekelne. Egyébként egyik xj motorja sem jár tökéletesen csendben? Mindegyik zörög kicsit?
Sziasztok lenne egy kérdésem ha zavaroghatok . Van egy 97 évjáratú XJ600s diversion tipusú motorom az elsőfékbetétek alatt van egy feszítőrugó ez tört el ,nem tudna valaki tanácsot adni hol lehet beszerezni ilyet .Előre is köszönöm a segítséget.
Természetesen be tudom csomagolni, és tudom küldeni. A választható verziók, a Magyar királyi pósta, DPD, és egyéb futárok. Nem tudom melyik a legcélszerűbb feléd, és egyben a legolcsóbb is. Cím kell emailben, és eldönteni, hogy utánvétes, vagy előre utalásos legyen e a cucc.
Ja a többieknek. Megérkeztek az MD80 Akkuk! Sajnos nem emléxem ki kérte. Vén vagyok és hülyülök el, és nincs kedvem vissza bigyózni. 2 db van..
Én az xj-n lévő összes fogyasztási gondot végig játszottam. Első lépésben nézd meg a membránokat. Az üzemanyag állító csavar minden karburátoron a teljes betekert állapottól 2 fordulatra kell nyitva lenni. Ezután egy karbiszinkron.
Ha ezek után sem lesz jobb, akkor nézd meg a benzincsap vákum membránjának állapotát. Az enyém átengedte a benzint és a vákumcső beszívta az anyagot a szívócsonkba. A fekete csövet cseréld ki átlátszóra, a cső legyen jóval hosszabb hogy egy hurkoban tud bekötni, és 20-30 km motorozás után nézz rá a hurok aljára, ott fog állni az anyag ha átenged. Ezt eljátszhatod a benzinpumpánál is. A fogyasztásom sosem akart 6,5 alá menni, mikor rájöttem, hogy beszívja a cuccot, egyből 4,8-5,2 lett a fogyasztásom. Próbát megér.
Gyertyák állapotát vizsgáld meg és a súber vagy síber tű beállításain változtass ha szükséges.
Szerintem ezeket ha végigjátszod, egy nap alatt rátalálsz a hibára.
Remélem segítettem.
Hát mentem ma vele a közeli szántón, és dűlőúton. Vagy 30 km ugrott bele! Eszméletlen jó! Nem is gondoltam. Nyomtam vagy 60~70-el! Nagyon jól kezelhető. Könnyed, tapad a földön! Dönthető! Persze nem lapra... de egészen dinamikusan lehet vele menni. Sőt rosszabb ha sz@rakodik az ember vele. Kétszer is kivittem, de a patakon még nem mertem átcsapatni, mert annyi választ el a Velencei hegységtől (ahol drótköteleznek egyesek.)
Szóval nagyon klasz. Nem is értem, miért nem elég a 600-650, minek erre a célra az 1000? Utána átülve a Fazerra éreztem mennyire kemény és bika gép.
Az egyhengeres, szinte új 650-es Dominatorom bevert 7,5-8 lityit alaphangon. Na az nagy fogyasztás volt Kicseréltem a fúvókákat kisebbre, akkor lement 6,5-re, de úgy meg nem volt elég kraft Szóval szerintem nem olyan sok az a 6 lityi. Persze ha csak folyamatosan 80-90-el csorogsz, akkor tényleg sok Próbáld ki így, ha akkor lemegy 4,5-5 lityire, akkor jó.
Köszi szépen a képeket
Ami nem látszik, és kíváncsivá tesz, hogy a túra kormánnyal van-e kitéve a kicsike?
A 2-ai gurulás veszélyben forog, munka látszik körvonalazódni, de megteszek mindent, hogy ne kelljen bemennem
Még hívlak ez ügyben
Nem is tudom mi vezérelte a japót mikor ezt így összerakta.
Már gondolkodott a divin?
Bár ott nem is tudom hol van a generátor.
De, hogy még a régi házat is meghagyta ez felettébb furcsa.
Méé nem tett oda csak egy fém lapot, lehet még sok ilyen fedél volt polcon?
Berber! Nekem bejön nagyon az egyhengeres 600-650-es építési mód. Volt alkalmam menni párszor egy Suzuki DR650rs mocival, imádtam a hangját, de ha nem volt áram, felejtős volt a betolás 5-be megállt a kerék aszfalton alattam! Ezért érzed azt, hogy bitang kompresszió van benne. Az egyhengeresek nyűgje, hogy kb.2500-as fordulat alatt "csapkodja" a láncot, ilyenkor nagyon hamar nyújtja is, viszont nyomatékból lehet használni, nem muszáj túlzottan forgatni, csak relatíve sokat fogyasztanak. Az Apriliát meg nem kell bemutatni küzdöttem eleget az enyémmel!
Ja a többieknek. Megérkeztek az MD80 Akkuk! Sajnos nem emléxem ki kérte. Vén vagyok és hülyülök el, és nincs kedvem vissza bigyózni. 2 db van..
Ha ezek után sem lesz jobb, akkor nézd meg a benzincsap vákum membránjának állapotát. Az enyém átengedte a benzint és a vákumcső beszívta az anyagot a szívócsonkba. A fekete csövet cseréld ki átlátszóra, a cső legyen jóval hosszabb hogy egy hurkoban tud bekötni, és 20-30 km motorozás után nézz rá a hurok aljára, ott fog állni az anyag ha átenged. Ezt eljátszhatod a benzinpumpánál is. A fogyasztásom sosem akart 6,5 alá menni, mikor rájöttem, hogy beszívja a cuccot, egyből 4,8-5,2 lett a fogyasztásom. Próbát megér.
Gyertyák állapotát vizsgáld meg és a súber vagy síber tű beállításain változtass ha szükséges.
Szerintem ezeket ha végigjátszod, egy nap alatt rátalálsz a hibára.
Remélem segítettem.
Szóval nagyon klasz. Nem is értem, miért nem elég a 600-650, minek erre a célra az 1000? Utána átülve a Fazerra éreztem mennyire kemény és bika gép.
Köszi szépen a képeket
Ami nem látszik, és kíváncsivá tesz, hogy a túra kormánnyal van-e kitéve a kicsike?
A 2-ai gurulás veszélyben forog, munka látszik körvonalazódni, de megteszek mindent, hogy ne kelljen bemennem
Még hívlak ez ügyben
Szép napot Neked!
Már gondolkodott a divin?
Bár ott nem is tudom hol van a generátor.
De, hogy még a régi házat is meghagyta ez felettébb furcsa.
Méé nem tett oda csak egy fém lapot, lehet még sok ilyen fedél volt polcon?