Helló!
Egy 2005-ös 600-as Fazert néztem ki magamnak, (amit Berber látnoki módon megjósolt :-)
De továbbra is szívesen veletek tartanék a további túrákon is.
Sajnos a hátsó konzolt nem tudom levenni, mert nincs meg a gyári kapaszkodója, így csúnyán mutatna az üres helye :-(
A túra plexi jóval (kb. 15-20cm) magasabb, szépen eltereli a menetszelet, de ez már az egyenes fazonú, ahogy írtátok.
Először meghirdetem így, mindennel együtt, hátha kapósabb, ha nem tart rá igényt az új tulaj, csak hogy alkudhasson, akkor külön felteszem ide a fórumba.
Egy kicsit komfortosabbá tettem a műszerfalat, felkerült rá egy óra és egy szivargyújtó aljzat.
Az óra egy "L" alakban meghajtott rozsdamentes lemezre lett feltéve a felfogatást kétoldalas ragasztóval oldottam meg.
A lengő szivargyújtó aljzat szintén egy rozsdamentes lemezre lett felfogatva csavarral, az ülés alá betettem egy kapcsolót, amivel ki és be lehet kapcsolni. A beázás ellen egy kupak védi
Ha esetleg tudtok valakit, akit érdekelne, lécci említsétek meg.
A hirdetésben is leírtam, tavaly Erdély után csináltam rajta egy nagyszervízt, pár napja leműszakiztattam, friss olajat is kapott.
A gyári mellé adok még egy túraplexit, egy új első féktárcsát, illetve maradt még a szelepbeállításból 4-5 db. hézagoló korong is.
Szerintem nincs értelme lecserélni igy pont frankósan kanyarodik sokkal könnyebben mintha szélesebb gumi lenne rajta, egyébként nekem a gumis azt monta hogy nem bir el többet a felni,de nincs is rá szükség hogy szélesebb legyen ,inkább a minőségre figyelj ,jól tapadjon.
Hát köszönöm a válaszokat, nekem ez az első nagymocim, és kicsit féltem ezektől a hangoktól. az enyémben 63.000 van, de ez elvileg tényleg ennyi. Azt mondják, 100.000 km felett el kell menjenek ezek a motorok.
Valamivel jobb, lett szerintem, de majd hosszabb túráknál fog kiderülni. Csörög-e? Még csattog is, pedig tényleg 42e van benne
De végülis ez érthető, hiszen léghűtésnél nagyobbak az illesztési hézagok, és nem mai technika a motorja. De ezért is vettem meg ;-) Így legalább sose fog felforrni vagy elfolyni a hűtővíz. Eggyel kevesebb hibalehetőség
IRC (Japán) gumik akciósan.
http://robogohaz.hu/index.php?...
http://robogohaz.hu/inde
x.php?...
Valakinek van tapasztalata erről a márkáról?
Egy 2005-ös 600-as Fazert néztem ki magamnak, (amit Berber látnoki módon megjósolt :-)
De továbbra is szívesen veletek tartanék a további túrákon is.
Sajnos a hátsó konzolt nem tudom levenni, mert nincs meg a gyári kapaszkodója, így csúnyán mutatna az üres helye :-(
A túra plexi jóval (kb. 15-20cm) magasabb, szépen eltereli a menetszelet, de ez már az egyenes fazonú, ahogy írtátok.
Először meghirdetem így, mindennel együtt, hátha kapósabb, ha nem tart rá igényt az új tulaj, csak hogy alkudhasson, akkor külön felteszem ide a fórumba.
Üdv!
Az óra egy "L" alakban meghajtott rozsdamentes lemezre lett feltéve a felfogatást kétoldalas ragasztóval oldottam meg.
A lengő szivargyújtó aljzat szintén egy rozsdamentes lemezre lett felfogatva csavarral, az ülés alá betettem egy kapcsolót, amivel ki és be lehet kapcsolni. A beázás ellen egy kupak védi
a Te géped plexije alul (lámpa felett íves szerintem)
az Övén meg egyenes
Mi a legnagyobb futásteljesítmény amiről eddig az xj 600-asról hallottatok?
Eladó lett a gépem:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ha esetleg tudtok valakit, akit érdekelne, lécci említsétek meg.
A hirdetésben is leírtam, tavaly Erdély után csináltam rajta egy nagyszervízt, pár napja leműszakiztattam, friss olajat is kapott.
A gyári mellé adok még egy túraplexit, egy új első féktárcsát, illetve maradt még a szelepbeállításból 4-5 db. hézagoló korong is.
Nem tud valaki xj 600diversionhoz középsztendert?
De végülis ez érthető, hiszen léghűtésnél nagyobbak az illesztési hézagok, és nem mai technika a motorja. De ezért is vettem meg ;-) Így legalább sose fog felforrni vagy elfolyni a hűtővíz. Eggyel kevesebb hibalehetőség