Ne foglalkozz vele,semmi gond, szerintem jobb idő lesz be fog állni, alapjáratot állítani úgy tudsz/ha kell/,hogy lehajolsz benézel a benzincsap mellet a karbikhoz a 2es 3 as között van egy állító csavar na azt tekergesd.
Azt nem tudja valaki, hogy melegen az alapjárat -nem mindíg-, egy pár másodperc mulva megy vissza 1500ra, valamikor meg marad 2000-en. mi lehet a gond szerintetek? Voltam kint most pár kört, lehet hülyének néztek a faluba, de a szelet leszámítva nincs rossz idő :-)
32.000van benne elvileg, nem hiszem,hogy vissza lenne tekerve! Addig nem is merem az olajat lecserélni, nehogy ujra venni keljen, mert nem tudom mennyi köze van a szelephézagállításhoz, gondolok arra,hogy mennyire kell szétszedni a blokkot.
Egy motoros barátom azt mondta ne foglalkozzak a szelephézaggal, cseréljem le az olajat aztán adjad neki. :-)
Mennyi van a gépedeben? Az enyémet 40 ekm-nél néztük, tök feleslegesen. Kidobott pénz volt. Ha több és még nem volt nézve, akkor aktuális lehet. Nem baj ha hallod, ne zavarjon!
köszönöm szépen a tanácsokat. Igazából nincs nagy hangja, de van egy pici, nem tudom érdemes e hozzá nyúlni. Vagy csak cseréljem le az olajat és szűrőket aztán kész? Ja igen, a levegőszűrő hol van az xj600on? A tank alatt? Mert máshol nem találtam.
Szia!
Klasszikusokat csak pontosan illik idézni, így csak bemásolom!
Nem akartam már megen én lenni a nagyokos, de ha senki nem mondja, és még esetleg aktuális:
Szívó: 0,10~0,15 mm
Kipufogó 0,2~0,25 mm
Megint berakom a lapkaszámítós lapot, és még egy kis okoskodást. Ha túl kicsi a hézag, ugyan csendesebbek a szelepek, de hamarabb történik meg, hogy feltámaszt, nem zár, és szétég a fészek, meg a szelep is. Ráadásul ezt a bajt fülre is későn veszed észre.
Ha túl nagy, nagyokat csap a fészekre, és egy idő után tönkre veri, besüllyed.
A tized milliméteres nyitáskülönbség amúgy sem számít teljesítményben annyira, mint inkább az egyforma. Én szeretem ha a szelepek szépen zongoráznak. Tudodm, hogy minden rendben van. Szóval kerülni kéne az 0,05-ös extrém dolgokat, mégha eleinte hipi szupi is....
sziasztok! Vamn egy 95ös xj600asom, valaki tudna segíteni, hogy a szelephézagot hidegen vagy melegen kell állítani, valamint mik az értékek amiknek lennie kell? Köszi a segítséget előre is.
hALI
névre írva szerintem korrekt ár..
kuplung hangja tuti lesz,de nem kell megijedni tőle,
alkatrész van bőven: gyári, utángyártott, használt..
kinek kinek pénztárcája szerint...
Helló
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az öregem motorvásárlás előtt áll és az egyik esélyes az XJ konkrétan ez van kinézve:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_diversion_nevreir
va-4558214
Mennyire reális ez az ár? Mire kell odafigyelni a motor vásárlásakor esetleg valami típushiba? Olvastam teszteket ott csupa jót írtak úgyhogy bizakodunk h nem lesz gond ezzel a típussal. Alkatrész ellátás rendben van? A 400 és a 600-as modell között csak köbcenti különbség van?
Szerintem, a letörésnek semmi köze a lyukhoz. Mérj bele keresztbe, de precíziósan! Mondjuk órával és az ovalítást vizsgáld. Egyébként meg ha a kihúzó lötyög benne = szar.
Apropó! Akinek esetleg kormány lengéscsillapító jár a fejében igen olcsó verziót találtam. Igaz csak 7 fokozatban állítható, és nincs hozzá telószár gyűrű, de a lényeg a célnak megfelel. Őszintén! Még a Fészerre is elgondolkodtatott, csak kemény zsé hiányban szenvedek.
Olyan 50€-ra gondoljatok!
Jól emlékszem, hogy neked van egy fölösleges kuplung deklid, némi esztétikai problémával xj hez?
Alkalom adtán a kihúzó tengely furatáról tudnál nekem egy képet készíteni?
Amúgy most kedden kb. 4 hónapos állás után beindítottam a mocit, egész könnyen indult, úgy ötödik indítózásra, rögtön el is vihettem műszakira. Kicsit féltem a féktől, hogy be lesz állva, de semmi gond nem volt :-)
a km !Nekem 60 ezernél kopottas már.
Egy motoros barátom azt mondta ne foglalkozzak a szelephézaggal, cseréljem le az olajat aztán adjad neki. :-)
Klasszikusokat csak pontosan illik idézni, így csak bemásolom!
Nem akartam már megen én lenni a nagyokos, de ha senki nem mondja, és még esetleg aktuális:
Szívó: 0,10~0,15 mm
Kipufogó 0,2~0,25 mm
Megint berakom a lapkaszámítós lapot, és még egy kis okoskodást. Ha túl kicsi a hézag, ugyan csendesebbek a szelepek, de hamarabb történik meg, hogy feltámaszt, nem zár, és szétég a fészek, meg a szelep is. Ráadásul ezt a bajt fülre is későn veszed észre.
Ha túl nagy, nagyokat csap a fészekre, és egy idő után tönkre veri, besüllyed.
A tized milliméteres nyitáskülönbség amúgy sem számít teljesítményben annyira, mint inkább az egyforma. Én szeretem ha a szelepek szépen zongoráznak. Tudodm, hogy minden rendben van. Szóval kerülni kéne az 0,05-ös extrém dolgokat, mégha eleinte hipi szupi is....
névre írva szerintem korrekt ár..
kuplung hangja tuti lesz,de nem kell megijedni tőle,
alkatrész van bőven: gyári, utángyártott, használt..
kinek kinek pénztárcája szerint...
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az öregem motorvásárlás előtt áll és az egyik esélyes az XJ konkrétan ez van kinézve:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_diversion_nevreir
va-4558214
Mennyire reális ez az ár? Mire kell odafigyelni a motor vásárlásakor esetleg valami típushiba? Olvastam teszteket ott csupa jót írtak úgyhogy bizakodunk h nem lesz gond ezzel a típussal. Alkatrész ellátás rendben van? A 400 és a 600-as modell között csak köbcenti különbség van?
Köszönöm a választ!
Gondoltam kipróbálom, de valahogy esztétikusan nem tudtam elhelyezni, van hozzá teló bilincs is, ha gondolod okosba megoldjuk!
Olyan 50€-ra gondoljatok!
A tiéd is így félre van kopva mint ez?
Itt a letörésnél látszik.
Jól emlékszem, hogy neked van egy fölösleges kuplung deklid, némi esztétikai problémával xj hez?
Alkalom adtán a kihúzó tengely furatáról tudnál nekem egy képet készíteni?
akinek a közelében van Lidl, érdemes benézni, vannak akciós motoros cuccok:
http://www.lidl.hu/cps/rde/xch...
Amúgy most kedden kb. 4 hónapos állás után beindítottam a mocit, egész könnyen indult, úgy ötödik indítózásra, rögtön el is vihettem műszakira. Kicsit féltem a féktől, hogy be lesz állva, de semmi gond nem volt :-)