Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motort sérülten vettem,sajna csak a jobboldali bukócső ép!
Folyamatban a pótlása.
Raktam fel friss képet is.
üdv itt
Szia Xjzé!

Üdvözöllek a fórumon!
Örülök, hogy a tavalyi levélváltásunk óta sikerült forgalomba helyezned!
Jó neked, hogy már van bukócsöved. Én most készülök csinálni egy hasonlót, annyi külöbséggel, hogy a hengersor mögött is át lesz kötve.
Egyúttal kívánok mindenkinek hosszú, km-ekben gazdag balesetmentes szezont!
Úgy néz ki holnap én is ki tudom próbálni 3hónap után végre a gépet
METZELER 100/90 - 19 M/C 57H TL Ez a gumi kerültfel.

Ha valakit érdekel a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság el ad két YAMAHA XJ 600-ast!
Itt: http://www.police.hu/szabolcs/...
lehet megtalálni az árverést.
Sziasztok!
Be szeretnék mutatkozni!
Balogh Zoltán vagyok Székesfehérvárról,boldog XJ 900s tulaj.
Mai nap intéztem rendszámot a motorra.
Előtte szintén Yamahám volt:SRX400!
Tavaly 10 000km-t tettem meg motoron.
Üdvözlök mindenkit a fórumon!
Skacok tudtok valami tapasztalatot mondani nekem a Dunlop K 330-ról ? Léééécciléccilécci !
Megfontolandó , de nagyon szeretnék .
Valami ilyesmit szeretnék kihozni belőle:
Nagytakarítás volt? Szórod ki a vashulladékot? Akarsz Te még motorozni? Nem idén, egyáltalán!
Bíztam Benned .

Asszem a gumma még odébb van .
Ha az olaj 10 éves akkor cseréld a szimeringet is .
Mert lehet, hogy a 10 éves olaj van benne. Nem tudhatom
Szimering cserénél mindenképpen cserés az olaj. Olajat minek cserézel?
BT045 140!
Ha nem szeded szét teljesen akkor nem muszáj, meg ha nincs megrepedezve a védő se.
Viszont ha szétborítottad akkor már nem tart semmiből .
Szia!
Igaz még a gépkönyv is ezt írja, mi 4 éve használjuk anélkül, lekopogom gond nélkül.
Mit raktál fel elsőnek?

Más kérdés:
Szerintetek Continental ContiGo vagy Bridgestone BT45?
Hali, telóolaj cserénél érdemes cserélni a szimmeringet is? A réginek szemre semmi baja, nem ereszti az olajat.
upsz.. most néztem csak az a adatlapod.
nem tudtam, hogy öreg a géped
Belső!
Azt mondta a szerelő, hogy az én felnimhez még kell belső is, mert hiányzik róla egy perem így elszökne belőle a levegő!
Ez 30 éves technika!
belső?
Jajj! Nem is mondtam, hogy csináltam egy olaj összehasonlítást! Közre adom! Az érdekes az, hogy az agyon ajnározott Motulról nincs semmi technikai adat! Meg egy kis okoskodás ábrába öntve. Aki nem érti kérdezzen.
Sziasztok!
Meg volt az első kerék gumi cseréje + belső +csapágyak.
35e.
Most már csak a tavasz kell !
köszönöm a hasznos infókat. A hétvégén meg is ütöm a műveletet.
Az olajcsere szerintem egyszerűbb mint egy autón. A motor beindít, majd mikor meleg a motor leállít. Utána vársz egy kicsit, hogy a kipufogó lehűljön. Alkalmas edényt előkészíted, meglazítod a leeresztő csavart, aztan leengeded a trutyit. Olajszűrőt én kézzel le szoktam tudni venni, de ha nem akkor egy nagyobb fogóval adjál neki. Ha lecsepegett leeresztő csavar vissza, új olajszűrő felteker, olajjal feltölt beindít. Vigyázz mert mikor látod, hogy elérte a kémlelő ablakot, a motor beindítása után a piros lámpa ki fog villanni, rá kell majd tölteni olajat. Lehet többször is. Érdemes a művelet idejére egy kartont tenni a motor alá, hogy ne legyen minden olajos.
Végülis szépen jár tehát nincs rossz hangja ugymond. Én Castrol ActEvo 4T olajat vettem azt ,mondták az jó olaj. A levegőszűrőt lecseréltem a hétvégén, hát elég szar volt ami benne volt, tiszta fekete a kosztól! Még az olajcseréhez kéne bátorságot vennem, kocsiba minden további nélkül megcsinálom Remélem ez sem bonyolultabb.
A szelepállítást nem befolyásolja, de egy szar olaj az nagyon gáz. Állításhoz csak a tankot és a szelepfedelet kell levenni, de ne parázz már. Mindenki a zajoktól van beszarva. Tudni kell különbséget tennei a működési és a rendellenesség hangja között. Ha egyformán zongoráznak a szelepek az jó, de ha felütések vannak az se gáz csak figyelem felhívó. Soha nem lesz olyan a hangja (és nem is volt) mint egy mai vizesé, de nyugi, pár év múlva azok is zörögni fognak.