Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah,én már láttam egyszer egy ilyen motortervet,de az nem dízel volt,viszont ugyanilyen kéthajtókaros megoldása vót". Az arra jó hogy fogsz egy százast,rárakod élére a hengerfejre azt nem esik le rolla,
annyira vibrációmentes az egész.Érdekes kostrukció,remélem lesz belőle valami...
Xj 600 Diversionhoz keresek doboztartót, egy Nonfango 938ashoz, valakinek van esetleg ötlete hogy hol lehetne utánakérdezni? Nem tudom mennyire szabványosak ezek a dobozcsatlakoztatók, de a tartóvas biztos hogy motortípusonként változik.
Hali!400-ért olyat tudsz venni mint az enyém.Én 360-ért vettem gagyi sportdobbal, szar telókkal,
Kókányolt elektromos vezetékekkel, koszos karburátorokkal,lejárt első gumival.Amiket én mind megcsináltattam és csináltam.Most ha nagyon utána számolnék már 500 felett volt a gép, de 24 éves kora ellenére már simán járunk vele túrázni ,mindezt összeszoruló gyomor nélkül.Tehát különítsd két részre a pénzed a motorra szánt összeg és az esetleges hiányosságok és átírási költségek kiadásaira.Vagy vegyél egy alig használtat kereskedőtől kezdő bef.+részlet.de csak ha van fix bevételed.Nagyon sok a varia mi? Ja és ne a szivedre halgass, hanem az eszedre.
Sziasztok!
Itt egy érdekes dolog, gondoltam belinkelem:
1,4 td moci 100 le. Neander motors.
Biztosítás esetén mindenkinek figyelmébe ajánlanám a trabantklub.hu-t. Ott van egy olyan rész hogy kedvezményes biztosítás. Meg fogtok lepődni a díjakon. Novemberben átnyergelek hozzájuk. Már náluk van lebiztosítva a régi MZ-m meg az "új" 120 L-es Skodám.
Azért azt se feledd az árnál, hogy még mi mindent kell befizetni. Biztosítás: a te életkorodhoz kb 8-10e/negyedév, valamilyen vagyonosodási illeték ~11e, eredetiségvizsgálat: ezt nem tudom pontosan de azt hiszem 20e, átírás 24e, és ha még egy-két dolgot érdemes megjavítani, vagy csak egy olajcsere.. szóval nem a kedvedet akarom elvenni, de utólag mindenféle költség felbukkan majd. 400ért csak régebbi kétes állapotú motort fogsz tudni venni (szerintem) vagy esetleg külföldről hozatsz valamit amit nem is láttál? Szóval ez nehéz ügy..
És akkor 400ért milyen motort tudtok ajánlani nekem?Mert erre a tipusra gondoltam...

Ehhez többet nem tudok hozzátenni. Yamahaxj tökéletesen leirt mindent
Amugy az adatlapomon az elsö képen láthatod fater gépét. Ott a plexi.

87
Azért azt nem árt tudni, hogy nagy eséllyel nem csak a forgalmiba van 25KW beírva, ugyanis a német piacra készítettek visszafolytott változatot. Ha jól tudom a karburátor torokátmérőjét csökkentették le...
Szóval a 61 ló ez esetben enyhe csúsztatásnak tűnik... Végülis ki viszi el padra megmérni a pontos teljesítményét + ha gyengének tűnik, akkor meg simán azt mondják, hogy ez nem sport gép azért gyenge...
Motoros 87 javíts ha valamit nem jól írtam!
Engedd meg, hogy segítsek Amit írt az a YAMAHA TDM (túra-endúró) típusának 3 betüje volt a TDM
amely 900 ccm-es verzióban létezik itt nálunk. Tehát keresendő a Yamaha TDM-re való plexi ami neked egy jobb szélvédelmet fog adni.Ha megnézed a képeit akkor sztem azon a piros vason látod barátunkat, amelyiken ez a hosszított plexi van.
Szevasz Ocsem !

Kedves vagy, hogy sugtal, csak sajna nem sokra megyek vele

Tudnal-e esetleg feldobni egy kepet a faterod plexijerol, illetve megtenned-e, hogy leirnad a pontos nevet annak a motornak aminek a plexije jo az xj-re ?
Igazabol valami 3 betus szot irtal, de az eletbe nem hallottam meg rola

Bocsi, hogy sok a gond velem, de tenyleg kene vmi magasabb plexi, mer ez a mostani szetcibaltatja a buksimat

Raven
Sziasztok!

http://sportmotor.hu/motoros_v...
Itt vagyok kicsit gyorsan! Muszály volt felrakni
Valaki keresett Divi-t. A vaterán van egy 25kW-os papírral. Kb 500.000 kemény pénzből megvan névreíratva ha a kikiáltási áron megveszi vki. Érdemes rálesni egyet (szerintem).
"97-es Divi
Asszem 87 volt aki kisebb lánkereket tett hátulra. Az érdekelne hogy az én gépemhez hol tudnék ilyet venni? "91-es évjárat 4BR-el kezdődik a blokk száma.
Jaaaaaaa, vazze, leesett
Az azt jelenti, hogy az UK-ban hasznalhatod.
Gondolom tudod miert, ha nem szolj es elmagyarazom
ravenfefe@gmail.com
Találtam ey fényszórót az ebayen. Az van a címben hogy UK spec. Na ez mit takarhat?
fényszóró
Engem érdekelne az a karbi ennyi pénzért.Mail címet vagy etlszámot adhatnál és akkor megbeszéljük a részleteket.
én a rendőr diversionnal is nyomtam a gyakorlón és egy kezes bárány sztem.Nekem egy kicsit szükös,
és az öreg után olyan volt, hogy felüdűltem.
Hát persze hogy számít a súly. Gyakorlópályán a bólyák közt mindenképp. Nomeg hogy azon kétszer olyan széles volt a kormány :) Najó ez kicsit tulzás. Szeretném a Diversiont (merthogy az van, fejidomos) is kipróbálni majd gyakorlópályán, mert szerintem az az egy nap többet ért mint az összes óra, amit levezettem a jogsiért.. Sajnos nem sűrűn hallok ilyen lehetőségről, hogy INGYEN szerveznének hasonló tréningeket, de most néztem a motorozzos oldalon hogy 25én is lesz egy ilyen ingyengyakorlás a Hungaroringen. Ajánlom mindenkinek! És mint az én példámból is látszik bármivel lehet menni, még 50essel is :)
Ja rain! Csak az öreg vasak mint az enyém, kardános.Csak, hogy tiszta legyen az előző szösszenetem.Egy kicsit megtévesztően írtam.BOCSI
én csak annyit mondok, hogy a hétvégén is voltunk a feleségemmel egy jó kis csoportos túrán és az
"öreg vas" nem hozott ránk szégyent a sok 1-2 éves masinák között.Amikor beszélgetés közben kide-
rűlt, hogy 24 éves akkor egy kicsit mindenki álla leesett És a 750-es motor a két személlyel+ túradoboz megrakva 5.5 nél nem kívánt többet.A láncot és a fogaskerekeket nem kell cserélgetni, a kardán egy direkt lehajtást ad, nincs lyuk a váltásoknál, a kanyarstabilitását pedig meg lehet szokni.
De jó telókkal teljesen komfortos és még utassal is stabil.Az esők utáni vízátfolyáson (murvás)
ahol a könnyített csudavas pl megadta magát és lefeküdt, ott teljes stabilitással gurultunk át.
A nyomatékos és nem túl pörgős motor pedig a felázott füvön jött jól.
Egy szónak is száz a vége nem bánod meg ha xj-t veszel szerintem.Én a diversion-val tanultam, és egy teljesen kezes masinának ismertem meg.Persze nem a csúcsgép kategória, de döntsd el mire kell!
Vagizni egy hayabusával kell, de azok nagyrésze már tuti volt törve és nem ez az árkategória.
Gratulálok az új szerzeményedhez.Hát a méretek a rutinpályán egy kicsit azért számítanak nem?
Diversion vagy a hagyományos xj-t választottad? (nincs kép!)Akkor mist egy új stílusban nyomod.
Próbálgattad már ezzel is a gyakorlónapos feladatokat?Egy kicsit más lesz az biztos.