Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok, akkor majd visszatérünk rá
Ha túl leszek a végső elszámoláson és lesz aktuális lista, akkor semmi akadálya. Bár privátban szívesebben, mint publikusan...
Nagyon kedvezőnek tűnő hirdetés, ha 400-as mocim lenne, meg is venném tartaléknak. Talán XjRike még rámozdulhat.
Az én váltóm holnap érkezik meg, egy 93-as kiadású gépből. Ha minden jól megy, és az idő is olyan, akkor a hétvégén már otthon fog aludni a gépezet, és csak várnia kell a tavaszt.
Talán érdekes lehet azoknak akik a váltót bütykölik!
Igaz, hogy 400-as de szerintem csak a furatban különbözhet.

http://auto-motor.vatera.hu/al...
Én ma láncot cseréltem a gépen. Laza 3 órás művelet volt, mert végtelenített cuccot vettem, és lengőkarig ki kellett bontanom. Halvány rozsda előfordult 1-2 helyen (kihajtó tengely, láncfeszítő csavar), de egyébként mint az új. Nehezen nyúltam meg, de nagyon jól jött össze. Ajánlom mindenkinek, a maszek szerelést. Valami hasonló áhitat mint Mafecónál és az eredmény nem marad el!
jgxj!
majd leírnád, hogy mmibe került és miket kellett cserélni?
köszi előre is
Lacibá nem semmi vagy,nekem bejött !
Igen, az enyém benyelt egy motorfelújítást is.
Nemsokára elkészül. Még mielőtt kitavaszodik.
Természetesen egy bontott váltó lesz. Te hogy állsz a gépeddel? Írtad, hogy sok egyebet is kell cserélni.
Akkor egyszerűbben megúszod mint én. Mi lesz a kúra? 2 új fogaskerékpár, vagy esetleg egy bontott váltó?
Nem lehet tudni, sok. Mint írtam, valószínű több mint 100 ezer. Minden jó állapotban van a blokkon belül.
Talán az a probléma, hogy nem szívtan anyagot!
Apropó! „ANYAG” láttátok már a Rock fű és motor című monumentális filmalkotást?
A napokban néztem meg talán még mindig a hatása alatt vagyok.
Van benne egy kis rock, kis moci és sok-sok fű és a hatása.

http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/w
atch?v...
De kemény. A tiédben mennyi km van? És milyen a primer lánc állapota?
Fecó ez tényleg szép volt,deee azért súgd má meg előtte milyen anyagot szívtál?
Ha a szoknya alá nézünk.
Sajnos nem sikerült a kép, de talán látszik a probléma.
Szerencsére gyorsan ment a dolog. A motor szét lett kapva, és csúnya bemaródások láthatók az 5-ik, és a 6-ik fogaskerék páron. Szaki szerint természetes kopás, ami a nagy futásteljesítménynek köszönhető. Valószínű, bőven túl van a 100 ezren a gépezet. Viszont a jó hír, hogy a blokk tökéletes állapotban van, csapágyak, lánc, minden. A kuplungon sincs kivetni való. Szaki szerint még 100 ezret elmehet, ha nincs gyilkolva. Remélem igaza van. Teszek fel képet, bár nem tudom mennyire sikerült a telómnak a minőség.
Akár magamat látnám az írásban, csak nálam a kéjes nyöszörgés eltartott több mint egy órát mire hörgésbe átment.
Fecó, iszol te rendesen ?
Úgy tűnik az elvvonási tünetek agymenésben törnek ki!
Poetikus, és fantasztikusan erotikusan élvezetes! Mondd mit olvastál/néztél mielőtt soraidat velünk megosztottad?
és
ha valaki ilyet tud írni
vajon mihez kéne nyúlni?
karburátort tisztítani?
fúvóka méretet változtatni? (nyáron egy nap állás után is 2-3 henger indul el,aztán a többi, ráadásul nem is ugyanaz a henger nem indul, hol ez, hol amaz)
a gyertyák "újak"(6-7 ezer km, egy szezont mentem velük)
Hát gyerekek csak sajnálni tudlak benneteket sivár, unalmas, eseménytelen motorindítások miatt!
Hol marad kultikus áhítat?
Van egy tuti tippem nekem még mindig bevált!

- hajnali imákkal kezdődik a kétkerekűek istenéhez.
- Következő lépés a ponyva levétele mely felér a karácsonyi csomag kibontásával.
- Áhítatunk tárgya szemünk elé tárul és megelégedéssel állapítjuk meg, hogy még ugyan olyan csodálatos, mint mikor néhány hónapja elhagytuk. (ugyan ezt a feleségünkről már nem mondhatjuk el)
- Kezdetét veszi a szertartás, elvesszük kegytárgyainkat (akkumulátortöltő, hosszabbító) és éltető elektron utánpótlást küldünk kissé elhanyagolt akkumulátorukba, az előjáték az üzemanyag tank simogatásával folytatódik, kezem egyre lejjebb siklik, még végül eléri a benzincsapot és óvatosan tartalékra fordítom.
- Itt következik egy kis szünet, amelyet a hónapos por eltávolításával és a guminyomás ellenőrzésével szoktam eltölteni.
- Elértem e szertartás végső liturgiájához, elfordítom a gyújtáskulcsot és máris ismerős piros fény ragyog rám a műszerfalról. Az indító gomb megnyomására piros lámpa biztatón kacsint rám és kéjes nyöszörgést hallat, ezek a hangok annyiira felcsigáznak, hogy legalább háromszor meg kell ismételnem.
- Itt a csúcspont! A nyöszörgésbe időnként kis hördülések vegyülnek jelezve, hogy itt a katarzis. A hörgések lassan duruzsolássá változnak ahogy szép egymásután beindulnak a hengerek és az éltető olaj elönti minden porcikáját.