Nagyon kedvezőnek tűnő hirdetés, ha 400-as mocim lenne, meg is venném tartaléknak. Talán XjRike még rámozdulhat.
Az én váltóm holnap érkezik meg, egy 93-as kiadású gépből. Ha minden jól megy, és az idő is olyan, akkor a hétvégén már otthon fog aludni a gépezet, és csak várnia kell a tavaszt.
Én ma láncot cseréltem a gépen. Laza 3 órás művelet volt, mert végtelenített cuccot vettem, és lengőkarig ki kellett bontanom. Halvány rozsda előfordult 1-2 helyen (kihajtó tengely, láncfeszítő csavar), de egyébként mint az új. Nehezen nyúltam meg, de nagyon jól jött össze. Ajánlom mindenkinek, a maszek szerelést. Valami hasonló áhitat mint Mafecónál és az eredmény nem marad el!
Talán az a probléma, hogy nem szívtan anyagot!
Apropó! „ANYAG” láttátok már a Rock fű és motor című monumentális filmalkotást?
A napokban néztem meg talán még mindig a hatása alatt vagyok.
Van benne egy kis rock, kis moci és sok-sok fű és a hatása.
Szerencsére gyorsan ment a dolog. A motor szét lett kapva, és csúnya bemaródások láthatók az 5-ik, és a 6-ik fogaskerék páron. Szaki szerint természetes kopás, ami a nagy futásteljesítménynek köszönhető. Valószínű, bőven túl van a 100 ezren a gépezet. Viszont a jó hír, hogy a blokk tökéletes állapotban van, csapágyak, lánc, minden. A kuplungon sincs kivetni való. Szaki szerint még 100 ezret elmehet, ha nincs gyilkolva. Remélem igaza van. Teszek fel képet, bár nem tudom mennyire sikerült a telómnak a minőség.
vajon mihez kéne nyúlni?
karburátort tisztítani?
fúvóka méretet változtatni? (nyáron egy nap állás után is 2-3 henger indul el,aztán a többi, ráadásul nem is ugyanaz a henger nem indul, hol ez, hol amaz)
a gyertyák "újak"(6-7 ezer km, egy szezont mentem velük)
Hát gyerekek csak sajnálni tudlak benneteket sivár, unalmas, eseménytelen motorindítások miatt!
Hol marad kultikus áhítat?
Van egy tuti tippem nekem még mindig bevált!
- hajnali imákkal kezdődik a kétkerekűek istenéhez.
- Következő lépés a ponyva levétele mely felér a karácsonyi csomag kibontásával.
- Áhítatunk tárgya szemünk elé tárul és megelégedéssel állapítjuk meg, hogy még ugyan olyan csodálatos, mint mikor néhány hónapja elhagytuk. (ugyan ezt a feleségünkről már nem mondhatjuk el)
- Kezdetét veszi a szertartás, elvesszük kegytárgyainkat (akkumulátortöltő, hosszabbító) és éltető elektron utánpótlást küldünk kissé elhanyagolt akkumulátorukba, az előjáték az üzemanyag tank simogatásával folytatódik, kezem egyre lejjebb siklik, még végül eléri a benzincsapot és óvatosan tartalékra fordítom.
- Itt következik egy kis szünet, amelyet a hónapos por eltávolításával és a guminyomás ellenőrzésével szoktam eltölteni.
- Elértem e szertartás végső liturgiájához, elfordítom a gyújtáskulcsot és máris ismerős piros fény ragyog rám a műszerfalról. Az indító gomb megnyomására piros lámpa biztatón kacsint rám és kéjes nyöszörgést hallat, ezek a hangok annyiira felcsigáznak, hogy legalább háromszor meg kell ismételnem.
- Itt a csúcspont! A nyöszörgésbe időnként kis hördülések vegyülnek jelezve, hogy itt a katarzis. A hörgések lassan duruzsolássá változnak ahogy szép egymásután beindulnak a hengerek és az éltető olaj elönti minden porcikáját.
Az én váltóm holnap érkezik meg, egy 93-as kiadású gépből. Ha minden jól megy, és az idő is olyan, akkor a hétvégén már otthon fog aludni a gépezet, és csak várnia kell a tavaszt.
Igaz, hogy 400-as de szerintem csak a furatban különbözhet.
http://auto-motor.vatera.hu/al...
majd leírnád, hogy mmibe került és miket kellett cserélni?
köszi előre is
http://youtu.be/OmOjE9XKjdI
Nemsokára elkészül. Még mielőtt kitavaszodik.
Apropó! „ANYAG” láttátok már a Rock fű és motor című monumentális filmalkotást?
A napokban néztem meg talán még mindig a hatása alatt vagyok.
Van benne egy kis rock, kis moci és sok-sok fű és a hatása.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/w
atch?v...
ha valaki ilyet tud írni
karburátort tisztítani?
fúvóka méretet változtatni? (nyáron egy nap állás után is 2-3 henger indul el,aztán a többi, ráadásul nem is ugyanaz a henger nem indul, hol ez, hol amaz)
a gyertyák "újak"(6-7 ezer km, egy szezont mentem velük)
Hol marad kultikus áhítat?
Van egy tuti tippem nekem még mindig bevált!
- hajnali imákkal kezdődik a kétkerekűek istenéhez.
- Következő lépés a ponyva levétele mely felér a karácsonyi csomag kibontásával.
- Áhítatunk tárgya szemünk elé tárul és megelégedéssel állapítjuk meg, hogy még ugyan olyan csodálatos, mint mikor néhány hónapja elhagytuk. (ugyan ezt a feleségünkről már nem mondhatjuk el)
- Kezdetét veszi a szertartás, elvesszük kegytárgyainkat (akkumulátortöltő, hosszabbító) és éltető elektron utánpótlást küldünk kissé elhanyagolt akkumulátorukba, az előjáték az üzemanyag tank simogatásával folytatódik, kezem egyre lejjebb siklik, még végül eléri a benzincsapot és óvatosan tartalékra fordítom.
- Itt következik egy kis szünet, amelyet a hónapos por eltávolításával és a guminyomás ellenőrzésével szoktam eltölteni.
- Elértem e szertartás végső liturgiájához, elfordítom a gyújtáskulcsot és máris ismerős piros fény ragyog rám a műszerfalról. Az indító gomb megnyomására piros lámpa biztatón kacsint rám és kéjes nyöszörgést hallat, ezek a hangok annyiira felcsigáznak, hogy legalább háromszor meg kell ismételnem.
- Itt a csúcspont! A nyöszörgésbe időnként kis hördülések vegyülnek jelezve, hogy itt a katarzis. A hörgések lassan duruzsolássá változnak ahogy szép egymásután beindulnak a hengerek és az éltető olaj elönti minden porcikáját.