Helló mindenki!
Én is túl vagyok az idei első indításon, bár nem volt egyszerű. Konkrétan két napomba telt, mire életet leheltem a vasba. Az ok, hogy nagyon gyorsan lemerült az akksi. Kb. 15 mp. indítózás, és ennyi. Újra kellett töltenem. Persze nem motorozgatni akarok ebben a remek időben, hanem délután viszem a szerelőhöz, és megnézi a váltót. Hogy mikor az kérdéses, de elviszem most, nem akarok térdig érő hóba 10 km-t gurulni.
Mi történt volna! Be -tünk!
A kergetőzés oka meg a 'ki fizeti a cehhet' című játék volt. Ugye én nem veszthettem, mert már akkor sem volt egy fillérem sem
Igen komoly fazonok ezek a srácok. Nem 100-asok. A min 180!
Nem tudom mit követhettél el a két jóvágású úriember ellen, hogy így megkergettek?
Azt meg végképp ne írd le, hogy mi történt mikor utolértek mert fiatalkorúak is olvashatják a fórumot!
Ne má! Én is próbáltam VFR-t! Utána döntöttem úgy hogy nagyobb KÖLL! Ja hogy az VFR 1200-as volt Lehetkülönbség? Iszonyatosan jó gép, bár nekem böhöm. Én spec a kissebb súlyú, játszósabb gépeket szeretem, némi mozdony beütéssel. ( Hogyis van ez? No mindegy) Engem elvarázsolt a VFR. (1200) A Fazer csak 90%-os hozzá képest, de ötöde áron. És itt a varázs szó.
+ a VFR V4-es, ami számomra legalábbis túl sok rezgést jelent. Egyszer-kétszer kipróbáltam az egyik bácsikám VFR-jét, hát, majdnem olyan mintha egy enduro kalapálná a seggemet...
Hát nem azért az 1 forintért, de a VFR is tud visítani rendesen, sőt a Hondákra jellemző. Mondjuk sokat tesz a dologhoz a fogaskerekes vezérlés, ami ugye egy szeretett dolog.
Mondjuk tény hogy nagy esélyes volt nálam is a VFR 800-asa, de aztán rájöttem, hogy ennyiért már Fazert is adnak! Aztán úgy döntöttem, hogy többet tud, relatíve olcsóbb, kevesebbet eszik, kényelmesebb, és az acél váz+karbi az megfizethetetlen! Teljesíti is amit ígért. Az 5-6 literes fogyasztása sehol sincs egy CB600-as 6-7 literéhez képest. 208 kilós súlya nem indokol egy alu vázat, és a teljesítmény leadás simaságát nem cserélném injektorra, amit ráadásul meg sem tudok javítani (ha kéne).
De mint említettük, ezek a csörgések nem okoznak funkció vesztést, semmit. Nem kell elfelejteni, hogy ezzel a csörgéssel zörgéssel ezek a gépek bőven 100e felett elmennek motorgenerál nélkül. Ha valamit javítani kell, az alkatrészek könnyen beszerezhetőek, minden van hozzá. Azért a vfr nél több hibáról hallottam, én is nézegettem az xj előtt. Mondjuk teljesen más kategória.
Köszönöm az információkat. A kiszemelt példánnyal az a "baj", hogy sportkipuff rendszer van rajta. Nincs meg a gyári rendszer és a középsztender sem. Ezért szerintem felejtős a moci.
Egyébként ezekkel a mindenféle zörgésekkel kicsit elvettétek a kedvem az xj-től, ezért lehet, hogy mégis a VFR felé orientálódok.
Üdv
A megoldás változatok közül az alakos csapot választottam nem akartam a kosárba belefúrni, elég lehetetlen helyen van az a furat. Remélem azért nagyban csökkenni fog ez a csörömpölés. Ellenben nem azt várom én, hogy úgy szóljon, mint egy vadi új gép, csak mégis... Bár igazad van a ducattival kapcsolatban, múltkor majdnem rosszul lettem mikor beállt mellém a lámpánál.
A Fazernek is van hangja mi, Berber ?
Hehe, hallanátok az FJ 1200-t hidegindításkor ! Úgy nyikorog meg kerreg a primerlánc mintha egy T-72-es rohangálna az utcában...
Az egyik biztosan ez. Szerintem van még benne ipár ilyen elnagyolt illesztés, és talán Mafeco agyában csillant meg az a látványos ötlet a léghűtéses kontra illesztés ügyben. Szerintem az illesztés jaításával ez a hang eltűnhet, amit elérsz egy lépcsősre munkált vastagabb csappal, vagy a fészek felfúrása+vastagabb csap konstrukcióval.. Megjegyzem, biztos lesz másik hang ami ezután előkerül a tömegből.
Meg kell érteni, hogy nem hegedűt gyártanak, hanem zongorát. Arra is kerül kerék, ami néha beszitálhat, billeghet, zsanér ami kilazulhat, de a szerszám akkor is szépen és jól muzsikál. Ne menjünk nagyon messzire, csak a kínálat másik szélére, ahol egy HD szinte szétesik az amerikai hitech-től, vagy egy Ducati durcázza le zörgésben az XJ-t. (Mondjuk ezek szét is esnek idővel)
Higgyétek el a Fazernek is van hangja. Összeszarnátok magatokat néha. (Főleg ilyen áron) Mégis kimegy a világból. (A volt vasamről nem is beszélve, bár arra annyira nem panaszkodhatok ).
Apropó valaki nem látta az XJ-m? A Tag elveszett teljesen a gépemmel!
saját akksija nem bírná
már egy hét után is elég nehezen indul az enyém
bezzeg a Pannónia
gyújtás nélkül 3 rugás , aztán gyujtást ráadva elsőre elindul, mindegy, hogy hány hete/hónapja nem ment
A jó öreg XJR is egy pöccre indul, nem is értem mi a problémátok !
Amúgy nem értelek benneteket! Én lemegyek a Fazerhez, kulcs, és már indul is. Mi itt a probléma?
Én is túl vagyok az idei első indításon, bár nem volt egyszerű. Konkrétan két napomba telt, mire életet leheltem a vasba. Az ok, hogy nagyon gyorsan lemerült az akksi. Kb. 15 mp. indítózás, és ennyi. Újra kellett töltenem. Persze nem motorozgatni akarok ebben a remek időben, hanem délután viszem a szerelőhöz, és megnézi a váltót. Hogy mikor az kérdéses, de elviszem most, nem akarok térdig érő hóba 10 km-t gurulni.
A kergetőzés oka meg a 'ki fizeti a cehhet' című játék volt. Ugye én nem veszthettem, mert már akkor sem volt egy fillérem sem
Igen komoly fazonok ezek a srácok. Nem 100-asok. A min 180!
Azt meg végképp ne írd le, hogy mi történt mikor utolértek mert fiatalkorúak is olvashatják a fórumot!
Mondjuk Októberben már más volt a helyzet a nem 1 hetes vassal. Azért még én is fejlődgetek.
Extra szolgáltatásként nem engedi elpunnyadni a gazdát és a haverokat!
Apropó sikerült megszerezni a többi erdélyi videót?
Mondjuk tény hogy nagy esélyes volt nálam is a VFR 800-asa, de aztán rájöttem, hogy ennyiért már Fazert is adnak! Aztán úgy döntöttem, hogy többet tud, relatíve olcsóbb, kevesebbet eszik, kényelmesebb, és az acél váz+karbi az megfizethetetlen! Teljesíti is amit ígért. Az 5-6 literes fogyasztása sehol sincs egy CB600-as 6-7 literéhez képest. 208 kilós súlya nem indokol egy alu vázat, és a teljesítmény leadás simaságát nem cserélném injektorra, amit ráadásul meg sem tudok javítani (ha kéne).
Köszönöm az információkat. A kiszemelt példánnyal az a "baj", hogy sportkipuff rendszer van rajta. Nincs meg a gyári rendszer és a középsztender sem. Ezért szerintem felejtős a moci.
Egyébként ezekkel a mindenféle zörgésekkel kicsit elvettétek a kedvem az xj-től, ezért lehet, hogy mégis a VFR felé orientálódok.
Üdv
Hehe, hallanátok az FJ 1200-t hidegindításkor ! Úgy nyikorog meg kerreg a primerlánc mintha egy T-72-es rohangálna az utcában...
Meg kell érteni, hogy nem hegedűt gyártanak, hanem zongorát. Arra is kerül kerék, ami néha beszitálhat, billeghet, zsanér ami kilazulhat, de a szerszám akkor is szépen és jól muzsikál. Ne menjünk nagyon messzire, csak a kínálat másik szélére, ahol egy HD szinte szétesik az amerikai hitech-től, vagy egy Ducati durcázza le zörgésben az XJ-t. (Mondjuk ezek szét is esnek idővel)
Higgyétek el a Fazernek is van hangja. Összeszarnátok magatokat néha. (Főleg ilyen áron) Mégis kimegy a világból. (A volt vasamről nem is beszélve, bár arra annyira nem panaszkodhatok ).
Apropó valaki nem látta az XJ-m? A Tag elveszett teljesen a gépemmel!