Jók azok a VIFFEREK. Cimborámnak van még egy az első sorozatokból (dupla lengőkaros). Nekem nagyon tetszik. Kényelmes, jó fogyasztás, elegendő LE és NM, ha kell a pályán sem kell vele szégyenkezni. Szóval szerintem kategóriájának egyik na nem a legjobbja.
Dupla zárójelben megjegyezve: én nem ülnék át VFR-re az xj-ről
magyarázat: apámnak volt egy 800-asa:
futóműve álom, gyönyörű blokk hang (V4+fogaskerekek), fék király.
DE:
a motorja túl sok (számomra felesleges a 100+ LE)
kényelmetlen az üléspozíció (bal könyököm eléggé össze volt törve, fáj az ilyen támaszkodós helyzet)
de nem vagyunk egyformák ,
örülj neki és menj vele sokat
Sziasztok
Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságokat!
A motor a grandemotosoktól van akik olasz import motorokkal kereskednek!
A gépezet 92 es évjárat és 44600km van benne ami hihető!
Természetesen fogaskerekes a vezérlés,ezt a fajtát 90-93 ig csinálták (VFR 750F RC36) ,94-97 ig RC36/II néven fut ennek már más a váz és az idomzat,98-2001 ez már 800 as, innyektoros,de még fogaskerekes, utáni évjáratok már láncosak!
Mivel még nincs tapasztalatom a motorról ezért itt egy link: Sziasztok
Köszönöm szépen mindenkinek a jókívánságokat!
A motor a grandemotosoktól van akik olasz import motorokkal kereskednek!
A gépezet 92 es évjárat és 44600km van benne ami hihető!
Természetesen fogaskerekes a vezérlés,ezt a fajtát 90-93 ig csinálták (VFR 750F RC36) ,94-97 ig RC36/II néven fut ennek már más a váz és az idomzat,98-2001 ez már 800 as, innyektoros,de még fogaskerekes, utáni évjáratok már láncosak!
Mivel még nincs tapasztalatom a motorról ezért itt egy link: http://www.tesztmotor.hu/olvasoi/teszt/olvasoi-teszt-honda-vfr750-92.ht
ml (ezt a cikket egy már tapasztalt VFR tulaj írta)
Petya, gratulálok én is géphez!
Már majdnem olyan jó választás mint egy XJ!
Viccet félretéve, egy cimborámnak van ilyen gépe, csak jót tudok róla mondani. Csupán egy gyári hibája van, a fesszabályzó hamar tönkremegy (a gyári) és ha ki van cserélve akkor már nem lesz vele gondod többet (de gondolom ezt már te is hallottad)!
Az ülés alatti műanyag idom alatt van.A szellőzés végett van is rajta egy lyuk.
Tökéletes, motorhang színte nulla, nagyon pörgős és gyors, megbízható nem fogod megbánni.Jó választás volt.
Üdv.:XJ750
Szia Petya!
Engedd meg, hogy én is gratuláljak az új géphez nagyon szép!
Remélem most már nem vagy letörve egy kicsit sem az xj miatt, vagy csak azért, mert egyenlőre nem nagyon tudod kipróbálni Te sem (nekem már sikerült kemény 6km-t mennem vele tegnap az eredetvizsgáig, de kész életveszély volt hóban-jégen...)
Petya nagyon szép a vas! remélem beválik használd egészséggel,a barimmal mi is ezt a típust nézegetjük neki egy ideje,majd mesélj kérlek a műszaki dolgokról,tapasztalataidról ezt nagyon megköszönném. (amúgy meg fáj hogy megcsaltál minket )
Sziasztok
Tegnap elhoztam Kazincbarcikáról a következő gépállatot egy Honda VFR 750 Rc36 ot! Vasárnap délután tették fel és én résen voltam,egyből lecsaptam rá! Úgy néz ki hogy egybe van a gép,szerencsére nem kamuzott a tag az állapotát tekintve!
Sajnos ilyen hóba nem tudtam kipróbálni,meg még rendszám sincs rajta mivel olaszból jött mint a DIVI ! Remélem azért nem tagadtok ki!
Nincs is mit szídni a láncon és az előnyein (bár szakadó esőbe fújkodni annyira nem imádtam ), nekem is mindig láncos volt eddig és 1000 helyről beszerezhető, ellentétben a kardánnal, ezért utóbbi remélem sokáig bírni fogja a szerintem nyugodt stílusomat (ez persze nem azt jelenti, hogy ha lehetőség van rá néha nem húzom oda neki egy kicsit)
Csatlakozom Lupus véleményéhez!
Azt kell mondanom, hogy 7000 km-el a hátam mögött a Fazer a maga 143 lovával nem sok kárt okozott a láncban és a gumiban, pedig egyik se volt új. Azt is kijelenthetem, hogy nem abban az öreguras stílusban gurgulászok mint az eső 2500 km-en. Volt kemény 200 fölötti ökörködésünk is amikor Ajkáról 1/2 óra alatt hazadöcögtünk 3-an. Nem is egyszer kergetőztünk a Gánti speeden, vagy a Csesznek ringen. Sőt Mátraházát is megjártam vele szakadó esőben. (Ebben az évben 3x voltam ott.)
1x állítottam a láncon és a gumi kb. ~1mm-t kopott. Kezdek arra gondolni, hogy valamit nagyon balfaszul csinálok, hogy nem tudok egy gumit 7000 km, egy láncot 100000 km alatt kinyírni. Ja és volt egy igen klassz Fazeres évadzáró is, ahol az átlagtempó 130-volt, és ezt 50(!) ember egyben csinálta végig 3.osztályú dülőutakon, leszakadozás nélkül.
Szóval ne szidjátok a láncot, mert nem érdemes. Ha a kardán hudemilyenjó lenne, azzal csinálnák a versenymotorokat!
Lupus tudom, hogy a bandit jó, nem véletlen szemeztem vele is. Egyébként Petyáé után (ha lemaradok róla) a Te géped is szerepelt a listámon, a bandittal együtt, de elsősorban xjt-t akartam
Tényleg, hogyhogy el szeretnéd adni, nagyon szép gép és gondolom jó is! Akadt már érdeklődő rá, vagy idén már nem sok esély van?
Ej Tomi,ezt azért nem hagyhatom szó nélkül,én a bandit riválisán ülök és az a lánc pusztitás nem egészen úgy van ám ,az attól függ milyen a stílusod ha igazi túrás vagy elmegy az 15-25 ezret is egy láncal, de még ha húzod a bajszát neki még akkor is jó 20-ig,inkább mond hogy neked erős a gép bár nem hinném ha én megtudok ülni egy 100pacis gépet akkor bárki. Az a bandit nagyon jó gép ám,de yamaha for ever !
Gratula az új tulajoknak!
Vilí!
Nézegettem a cmsnl-en a karbidat, ott 112.5-re hozza a fúvókát.
Megnéztem a karbiaimat 112-es em van.
Már csak a menet és a méret a kérdés.