Tehát én elől a Bridgestone Battlax BT 45F 120/70-17 M/C 58H gumit használom a 110/80-17 helyett.
Hátul pedig a Battlax BT 45R 140/70-18 M/C 67V 130/70-18 helyett.
Tavaly nyáron tetettem fel őket itt a közelben Nagyharsányban centirozással szereléssel együtt kb. 42 ezerbe került.
Meg vagyok velük elégedve ! Előtte hátul Heidenau Wings K64 gyári méret volt fent, ami fékezéskor veszélyesen csúszkált.
Sokáig keresgéltem amíg elhatároztam magam, a tapasztalatom az
hogy az új fejlesztésű radiál túra, sport-túra gumikat, 18-asokat csak 160/60-as méretben gyártottak tavaly. Pld.: Michhelin vagy a
Dunlop.
Én tegnap bemociztam Palotáról Fehérvárra dolgozni dél körül, meg este fél 6 körül vissza. Egy picit sem fáztam, már nagyon hiányzott a gurulás. Olyan 5-6 fok lehetett...
Remélem jó lett a bukócső?
Sajnos Pesten 3-4 fok, latyak, köd és kedvetlenség határozta meg a motorozást
Cimbiknek is bizsereg már az ülepe, vasárnapra tervezünk egy bevezető 100-150km-es bemelegítést Velence környékére.
Szevasztok!
Ki gurult rajtam kívül még a hétvégén?
Csak egy laza 40km-t mentem, de csodálatos volt!
Ezért vettem béléses motorgúnyát!
Itt Szolnokon 14c-fok volt!
Sok boldog születésnapot RIKE!
Köszönöm a köszöntéseket
Nem a gunyirc lesz a szülinapi ajándékom, arra tegnap hoztam el műszakiról a kocsit
Ne tuggggyátok meg, mennyi gumi kijött volna belőle ...
De ha vitarij is meglesi a méreteket, akkor utánanézek, hol lenne olcsóbb megrendelni
Kösz, hogy megnézed a méreteket
De ahogyan nézem, előlre brutál drága a 120-as gumi, ha /80 az is ... majdnem a hátsó árával vetekszik
Ugye nem muszáj előlre is nagyobbat tenni, ha a hátul egyel növelsz?
Emlékeztetőként felteszem ismét a műanyagos válaszát.
"Igen minta alapján nem nehéz.
A szerszám kb 13e és utána minden darab 9e ft így a fotók alapján.
A szerszámkészítés 2 nap és utána minden nap készül 1 db a termékből.
Üdv Tibor˝
Én is nagyobb méretű gumikat tetettem fel tavaly. Előre 120-asat, hátra 140-eset a BT 45-ből. Ha két nap múlva otthon leszek leírom Neked a pontos méretet. Teljesen beváltak !
Mafeco!
örülök, hogy ilyen bőven, pontosan leírtad.
Ettől féltem, hogy fúrni-faragni kell.
Remélem nem köveztek meg, hogy miattam borul az előzetes költségvetés, de így én nem kérek.
Elérkezett az igazság pillanata!
vitarij volt olyan kedves és vasárnap áthozta a sárvédőjét, első ránézésre is látszik, hogy valami kisipari termék és vannak rajta méretezési problémák.
Több horzsolás van, rajta ami arra utal, hogy berugózásnál hozzáér az eredeti sárvédőhöz.
Rögzítési pontjai a lánc oldalon az eredeti láncvédő csavarokkal rögzíthető, de a féktárcsa oldalán a fékkitámasztó és a féknyereg csavarjai tartják.
A féknyereg csavart, ha tisztességesen meghúzom el is töri a műanyagot, én valószínűleg a hátsó fékkitámasztó csavarhoz fogom rögzíteni.
Esetleg lehetnek még problémák a fékcső miatt is, tehát a tárcsaféknél mindenkinek egyedileg kell majd kialakítani az idom formáját.
Szerintem, aki felteszi, mondjon le a 150-es gumi használatáról nem hiszem,hogy belefér.
Akit komolyan érdekel, jelentkezzen PÜ-ben és a továbbiakat majd megbeszéljük.
Simán. Számlára befizetsz, tételt+szállítást, rendelem, jön, és kitalálod hogyan kapodmeg. Oda nem küldik, csak az én címemre. (Bár megpróbálhatom)
Szósz és megy a bót.
Wháá mikocsa újévi akció:D
Küldd el a számod, jhét elején csörgök!
gina1222@vipmail.hu
Köszi