Következő motorolaj-cserekor én is le fogom kapni a kuplung oldali deklit (egyszer már szedtem le), és megnézem ezt a hülye fogaskereket. Nem akarom elhinni, h a YAMAHA képes ilyet művelni. Az axiális játék se tetszik , de hogy ekkora szögelfordulásra is képes, az nem semmi. Gondolom alapjáraton, amikor minden mindent rángat, milyen "szépen" járhat, tovább tágítva a rést. Valszeg nem ez a fő probléma, kár hogy nem látszik, esetleg hová ver bele a fogaskerék. Mindenesetre meg fogom én is nézni és keresek valami megoldást, bár tegyük hozzá, hogy amióta fenn vannak a sportdobok, minden csörgés-zörgés megszűnt!
Köszönöm a gyors válaszokat Mindkettőtöknek
A gumival szembeni elvárásaim épp a kettőtök által felsoroltak lennének, azaz nagy biztonság, pontosság, élettartam, valamint ha a nagyobb méret jobb kanyarstabilitást eredményez, (már ha itt lakok a Mátra alján ). Ha pedig a tapasztalataitok alapján még aránylag könnyen és hamar be is melegszik, akkor a választásom az alábbi lenne:
Előlre: Bridgestone 110/80-17 57H BT45F 17.500 Ft
Hátulra: Bridgestone 140/70-18 67H BT45R 23.500 Ft
(140-es esetén is /70 marad?)
Az IRC gumit nem nagyon találtam a neten sajna, vagy csak olyan oldalon, ahol nem volt méretválaszték
Azért nem bánnám, ha sikítanátok, ha a méreteknél ne adj elnéztem volna valamit
Berber köszönöm a linket. Végig is néztem és azt láttam, hogy kétfajta kerék létezik. Más a kettőn a kikönnyítés is. Bízom benne hogy nem a szivattyú tengelye, hanem a kerék furata kopott, mert akkor megoldaná a csere a problémát. Meg mindenképpen párban kellene cserélni... De most már kezd letisztulni a kép, mindig hallottam is, mikor lecsavartam az olajsapkát ezt a hangot, mintha a kuplung kosarat ütötte volna mindig valami. Szerintem a szivattyú fogaskereke volt az...
Szia Rike,a kérdésedhez szeretnék hozzá szólni,annó nekem is 140 es gumi volt fent mint Berber komának,később tettem fel egy 150 is de egyel nagyobb is kényelmesen elfér,a nagyobb gumiról jók a tapasztalataim főleg a kanyar stabilitása lett jobb,de ha te nem akarsz kanyar vadászkodni akkor lehet jobb ha maradsz a gyári méretnél,ez a te döntésed. De még mindíg ajánlani tudom az IRC gumikat neked is és mindenkinek nagyon jó minőségű gumik és jó az áruk és sokat bírnak ,tudnak!
B.U.É.K!
Én annak idején nagyon szerettem. Ergó boncteremben írtam is véleményt róla. Viszont azóta sokat tanultam, na nem a gumikról, hanem az emberekről. A kérdés, hogy mit szeretnél, érezni a gépeden, olyan gumit kell választani. A BT45 nagy biztonságot, pontosságot, és élettartamot garantál. Na nem mindenkinek. Bármely más igény esetén (driftelés, még nagyobb futásteljesítmény stb) már alkalmatlan. Szóval az én stílusomhoz a BT volt a legközeleb.. annyira, hogy most is Bt-re gyüjtök, csak a 023-ra
Szia Biti,
Ami késik, nem múlik ...
Köszönöm szépen
Puszi,
Rike
Ui.: Amúgy gumit szeretnék cserélni a vason, ezzel kapcsolatos infókat keresek ... keresek ... keresek ... és mint látszik augusztus végénél járok, de eddig szinte semmi
Berber,
Asszem Te tettél anno az xj-re egyel nagyobbat hátulra!? Meg voltál elégedve?
Egyre jobban el vagyok tanácstalaondva ... Metzeler - Bridgeston - Dunlop vagy mifene légyen?
Szia.
Jól emlékszem, hogy neked volt egy donor motorod amit el kezdtél bontani? Nem tudom, hogy aktuális e még, de nekem egy olajszivattyú kellene?
Amúgy Tg és többiek akiknek csörög a motor és nem változik a kuplung behúzására semmit.
Szétszedtem a blokkot, mert ez a csörgés ami pl nekem meg TG-nek is egyformán van nem hagyott nyugodni, féltem, hogy valami összeakad. Először azt hittem, hogy a primer lánc csörög, mert a feszítője, és a feszítőt működtető szelep nem működik rendesen de nem a szeleppel van a probléma, és nem a primer lánc csörög, hanem az olajszivattyú. A tengelye kb 3mm tud axiálisan mozogni. Ezen felül még a fogaskerék is lötyög a tengelyen. Mintha az olajszivattyú teljesen el lenne kopva. Így meg szerintem hozzá tud érni a kuplungkosár fogaskerekéhez. Úgyhogy most akarok egy másik olajszivattyú felet rakni bele, és remélem, hogy egy normális állapotú szivattyú tengelyen meg sem mozdul tengelyirányban. Meg a fogaskerék sem lötyög rajta. Én most úgy gondolom, hogy akinek úgy csörög a blokk alapjáraton, hogy a kuplung nincs rá hatással, annak ez lesz a hiba megoldása.
Olajszivattyúját látta esetleg már valaki, hogy mennyire lötyög mozog, hogy viselkedik?
Első: IRC GUMIKÖPENY 17-ES 110/80-17 57H RX01F TL 16500 Ft
Hátsó: IRC GUMIKÖPENY 18-AS 140/70-18 67H RX01R TL 25000Ft
Ezesetben a BT ismertebb, megbízhatóbb ... vagy mégsem?
Köszönöm a gyors válaszokat Mindkettőtöknek
A gumival szembeni elvárásaim épp a kettőtök által felsoroltak lennének, azaz nagy biztonság, pontosság, élettartam, valamint ha a nagyobb méret jobb kanyarstabilitást eredményez, (már ha itt lakok a Mátra alján ). Ha pedig a tapasztalataitok alapján még aránylag könnyen és hamar be is melegszik, akkor a választásom az alábbi lenne:
Előlre: Bridgestone 110/80-17 57H BT45F 17.500 Ft
Hátulra: Bridgestone 140/70-18 67H BT45R 23.500 Ft
(140-es esetén is /70 marad?)
Az IRC gumit nem nagyon találtam a neten sajna, vagy csak olyan oldalon, ahol nem volt méretválaszték
Azért nem bánnám, ha sikítanátok, ha a méreteknél ne adj elnéztem volna valamit
Köszike
Rike
Berber köszönöm a linket. Végig is néztem és azt láttam, hogy kétfajta kerék létezik. Más a kettőn a kikönnyítés is. Bízom benne hogy nem a szivattyú tengelye, hanem a kerék furata kopott, mert akkor megoldaná a csere a problémát. Meg mindenképpen párban kellene cserélni... De most már kezd letisztulni a kép, mindig hallottam is, mikor lecsavartam az olajsapkát ezt a hangot, mintha a kuplung kosarat ütötte volna mindig valami. Szerintem a szivattyú fogaskereke volt az...
Nem tudom joe?
Én annak idején nagyon szerettem. Ergó boncteremben írtam is véleményt róla. Viszont azóta sokat tanultam, na nem a gumikról, hanem az emberekről. A kérdés, hogy mit szeretnél, érezni a gépeden, olyan gumit kell választani. A BT45 nagy biztonságot, pontosságot, és élettartamot garantál. Na nem mindenkinek. Bármely más igény esetén (driftelés, még nagyobb futásteljesítmény stb) már alkalmatlan. Szóval az én stílusomhoz a BT volt a legközeleb.. annyira, hogy most is Bt-re gyüjtök, csak a 023-ra
Sajnálom.
Ami késik, nem múlik ...
Köszönöm szépen
Puszi,
Rike
Ui.: Amúgy gumit szeretnék cserélni a vason, ezzel kapcsolatos infókat keresek ... keresek ... keresek ... és mint látszik augusztus végénél járok, de eddig szinte semmi
Berber,
Asszem Te tettél anno az xj-re egyel nagyobbat hátulra!? Meg voltál elégedve?
Egyre jobban el vagyok tanácstalaondva ... Metzeler - Bridgeston - Dunlop vagy mifene légyen?
Szívesen veszem ám a ffi segítséget
Egyébként meg B.Ú.É.K. Nektek
Jól emlékszem, hogy neked volt egy donor motorod amit el kezdtél bontani? Nem tudom, hogy aktuális e még, de nekem egy olajszivattyú kellene?
Amúgy Tg és többiek akiknek csörög a motor és nem változik a kuplung behúzására semmit.
Szétszedtem a blokkot, mert ez a csörgés ami pl nekem meg TG-nek is egyformán van nem hagyott nyugodni, féltem, hogy valami összeakad. Először azt hittem, hogy a primer lánc csörög, mert a feszítője, és a feszítőt működtető szelep nem működik rendesen de nem a szeleppel van a probléma, és nem a primer lánc csörög, hanem az olajszivattyú. A tengelye kb 3mm tud axiálisan mozogni. Ezen felül még a fogaskerék is lötyög a tengelyen. Mintha az olajszivattyú teljesen el lenne kopva. Így meg szerintem hozzá tud érni a kuplungkosár fogaskerekéhez. Úgyhogy most akarok egy másik olajszivattyú felet rakni bele, és remélem, hogy egy normális állapotú szivattyú tengelyen meg sem mozdul tengelyirányban. Meg a fogaskerék sem lötyög rajta. Én most úgy gondolom, hogy akinek úgy csörög a blokk alapjáraton, hogy a kuplung nincs rá hatással, annak ez lesz a hiba megoldása.
Olajszivattyúját látta esetleg már valaki, hogy mennyire lötyög mozog, hogy viselkedik?
Üdv: domi
itt 2600ft.volt több szinben is.a csavar gyengébb kissé mint a gyári.