Sziasztok,fiatalok tomkraft,domi,kissb, többször nem hívjuk fel a figyelmeteket hogy a kormány szitálást akinek van fent hátul doboz nagy százalékban az okozza kár és felesleges tíz ezereket költenetek a mocira akkor sem lesz jó,vegyétek le a dobozt és úgy mennyetek vele ha nem szitál akkor minden rendben van a géppel ugyanis a doboz turbolenciát kelt és a miatt szitál az eleje, higgyetek az öreg rókáknak nem szégyen az,a pénzt inkább benzinre költsétek.
Ezeket anno én is mind megcsináltam rajta de tökéletes nekem se lett tőle. Mondjuk gumit a 600-on nem cseréltem, de a 900-on kell azt is. Te mit teszel rá? én conti road attack-ot néztem ki, mivel az van hátul is, remélem beválik majd...
telo szimmering és olajcserén túl vagyok, sőt kerékcsapágy cserén is ja és a kormánycsapágyat is kentem+beállítottam
ja és az első kereket is újra centríroztattam.. de csak javult a szitálás
Szivesen csinálnék bárkinek akár névvel gravírozottat is, pláne xj-re, a legyártással nincs is gond, csak a hazahozatal...Aki környékbeli az tudja, melyik az a finn teló+kütyügyártató rabszolgatartó multi (melyen belül a mi műhelyünk is van), melynél rúgták már ki munkatársam zsebben felejtett, portán megtalált fogóért is, úgyhogy még 1, pláne több kihozatalt nem merek megkockáztatni ne haragudjatok, hely de kell az állás és EKF ide v oda munkahely itt sincs máshol ha bukok, hiába az állítólag nagy hiány műszakiból/mérnökből...
Nekem a szitáláson segített valamennyit a telószimering+olajcsere is, kb 2500-2500Ft a szimering+olaj, kicserélni meg elég egyszerű volt.
Vitarij!Neked 98/utáni dupla tárcsásod van, szerintem arra más méretű merevítő is kéne, 41mm annak is a villaszár átmérője mint a 900-nak, vagy tévednék
köszi.
tavaszra tervben van új első gumi felrakása. remélem megszűnik a kormányszitálásom.
feleslegesen nem akarnám legyártatni.
felpróbálásra/kipróbálásra érdekelt volna a dolog.
úgy emlékszem Te készítetted a Tiédet.
Csak kíváncsiság: Anyaggal együtt mennyiért vállalnád be az elkészítését nekem?
Rajta maradt a gépen, akárcsak a jó kis bepéített sisakbeszélő, töltésjelző, így azokból is csinálhatok újat a 900-ra...
A rajzát viszont oda tudom adni ha tudod valami hasznát venni/átterveznéd saját ízlés szerint (átmérők, villaszártávolság méretek 92-98-as xj-ig stimmelnek szerintem)
Kedves bovden huzogató barátaim! Mindenkinek békés boldog új évet kívánok! és nyugott feszültségektől mentes évet a hazai motoros társadalomnak..........illa berek nádak erek, motorosok jó emberek!
Jelzem mindazoknak,akik 2010-re a legjobbakat kívántak nekem,hogy szar sem teljesült belőle! Épp ezért kérek mindenkit,hogy 2011-re jókívánságként kizárólag készpénzt,alkoholt vagy üzemanyagutalványt küldjön! :-) B.U.É.K.
köszi újra a figyelmeztetést!
doboz nélkül is szitál
érdekes volt, hogy amikor rá került az új gumi hátra az is javított kicsit a szitáláson
ja és az első kereket is újra centríroztattam.. de csak javult a szitálás
ok, értem.. ne kerülj bajba
Nekem a szitáláson segített valamennyit a telószimering+olajcsere is, kb 2500-2500Ft a szimering+olaj, kicserélni meg elég egyszerű volt.
Vitarij!Neked 98/utáni dupla tárcsásod van, szerintem arra más méretű merevítő is kéne, 41mm annak is a villaszár átmérője mint a 900-nak, vagy tévednék
tavaszra tervben van új első gumi felrakása. remélem megszűnik a kormányszitálásom.
feleslegesen nem akarnám legyártatni.
felpróbálásra/kipróbálásra érdekelt volna a dolog.
úgy emlékszem Te készítetted a Tiédet.
Csak kíváncsiság: Anyaggal együtt mennyiért vállalnád be az elkészítését nekem?
Rajta maradt a gépen, akárcsak a jó kis bepéített sisakbeszélő, töltésjelző, így azokból is csinálhatok újat a 900-ra...
A rajzát viszont oda tudom adni ha tudod valami hasznát venni/átterveznéd saját ízlés szerint (átmérők, villaszártávolság méretek 92-98-as xj-ig stimmelnek szerintem)
tomkraft!
a villamerevítőt eladtad a motorral együtt?
(vagy ez nagyon hülye kérdés )