annak idején én is elakartam adni..
de annyira lementek az árak, hogy veszteséggel ment volna csak el a motor(pedig szerintem egész jó áron vettem: 260+rendszámozás).. inkább megmarad
arról nem is beszélve, hogy igencsak megszerettük
Alkatrész árakról annyit, hogy a legolcsóbban fenntertható motor a galaxisban. Ennél olcsóbb, és igénytelenebb űrcirkálót nem találsz. Sajna az erős térhajtómű még hiányzik belőle, ezért gyors ugrásokra nem alkalmas, de el lehet jutni vele minden közelibb naprendszerbe.
Köszi az infókat. Max. 420-430 eHUF az, amit rászánok. Ha ennyiért találok megfelelőt o.k., ha nem akkor más tipus után nézek. Igazából a VFR-ek hoznak lázba (már volt egy 96-os rc 36-os gépem), de sajnos most nincs annyi zsém, hogy jó állapotút találjak.http://kepesmotor.hu/yamaha-tu... most ezzel szemezgetek, bár kicsit gyanús az alacsony ár.
Szia.
Átlag dolgokon kívül alapjárati csörgő hang 1500 fordulatig normális, de épp most keressük az okát. 4000-es fordulat körül enyhe rezonancia van. Túra dobozzal 40-50 körül szitálás lehetséges. A fogyasztásnak olyan 4-5 liter között kell lennie. Ha hosszú idő után nem indul elsőre, akkor kiszáradt a benzinrendszer, Pre állásba a benzincsap és minden jó. Váz ne legyen törtött hegesztett stb..
XJ 600 vásárláson töröm a fejem ( 95-96 évjárat). Olyan kérdésem lenne, hogy mire kell figyelni vásárláskor az általános dolgokon kívül?
Esetleges tipushibák, alkatrész árak is érdekelnének. A vezérműlánc és feszítő mennyit bír ki?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Elérkezett az első gumicserém ideje és az érdekelne, hogy rendelt e már valaki a www.r17.hu oldalról, és ha igen, akkor jók e a tapasztalatok? Egyébként egy 120/70 R17 58W Continental road attack-ot szándékozom rendelni (ilyen típus van fenn hátul is).
Plusz rendelek még csomó mindent a nagyvas.hu-ról, de onnan már többször rendeltem abszolut pozitívak a tapasztalataim, úgyhogy az oldalt mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom.
A téli ébresztést tegnap én is végrehajtottam, és láss csodát kb 2.főtengelyfordulatra ment is. A 600-asnál mindig kűzdenem kellett, 2henger, jobb esetben 3 indult csak el, azok is nehezen, de itt ennek nyoma sincs Gondolom az elektromos benzinpumpának köszönhető a dolog...
Még az érdekelne, hogy van valakinek tapasztalata JT márkájú féktárcsával? mert annak 24.000HUF darabja (és még jól is néz ki, kicsit hullámos), míg a Lucas-nak (sima lyuggatott) 28.000, ami 2db-nál már annyira nem mindegy
Egy gondolat futott át az agyamon!
A léghűtéses motorok szélsőséges hőmérsékleti viszonyok között dolgoznak, a tervezők ezt figyelembe véve határozzák meg az illesztéseket.
Talán nem véletlen, hogy a 97 utáni gépek olaj hűtőt kaptak!
A hűtő nélküli motorok is tökéletesen működnek extra melegben, dugóban, sőt én azt vettem észre, hogy ilyenkor vannak elemükben. Csökkenek a mechanikai zajok és talán még a motor is jobban húz.
Kíváncsi lennék vajon a csörgés tünet jelentkezik e a hűtős gépeken is?
Az az igazság, hogy az a pontos ahogy Te fogalmaztál. Jár az olajszivattyú axiálisan, az olajszivattyún el tud fordulni a fogaskerék, a kuplungosáron lötyög a fogaskerék. Minden lötyög midnenüt. A kuplung kiemelő szerkezetről pedig már ne beszéljünk.
Akksi baj nem volt, pörgette az rendesen, mivel még csak egy éves, bár ebédidőben azért töltőre tettem. Nem tudom, lehet a végén már lezabált. Mindenesetre kivettem a gyertyákat, hogy szellőzön a henger, majd visszatétel után próbáltam a hideg indító spray-vel.
Száraz utakat és jó motorozást kivánok holnapra! A sárfelhordásokra figyeljetek oda!
Magyarán szolva minden lóg, lötyög, sehol egy pontos illesztés. Szerintem ebben a gyár is ludas. Nagyon várom azért, hogy mire jutsz a probléma megoldásával, mert nem egyszerű lesz.
Talán túl korán ébresztetted fel, még a téli álmát aludná!
Az ébresztésen én már a múlt héten átestem, nálam sem ment könnyen, de egy alapos akkutöltés megoldotta a problémát.
Ma lecseréltem az olajat, kicsit furcsa, de mintha benzin szaga lett volna a régi olajnak.
Az új olajjal valami isteni lett a masina és mintha csendesebb lenne.
Készülök holnapra, haverokkal legurulunk Lovasberénybe motor mustrára
Ma végre sikerült két hónap után egy jó 90 kilométert kerülni a környéken. Mit mondjak jól esett. De viszont nagyon nehezen támasztottam fel a gépet téli álmából, mivel egyszerűen nem akart feldübörögni, pedig indítóztam bőven . Végső megoldás , tank le, légszűrő kikap, majd indító spray-t befújtam a porlasztó torkába, lőn csoda elkapta. Igaz kicsit erőtlenűl, lassan de egyre erőteljesebben. Majd leállás elfogy a benzin, mindent visszaszerelni, de utána már pöccre indult!
annak idején én is elakartam adni..
de annyira lementek az árak, hogy veszteséggel ment volna csak el a motor(pedig szerintem egész jó áron vettem: 260+rendszámozás).. inkább megmarad
arról nem is beszélve, hogy igencsak megszerettük