Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia !
Sok szerencsét az új gépedhez !
Két éve a Kecskeméti találkozón nekem is megtetszett Petya motorja, főleg a kardán miatt. Közben annyira megszerettem a jó öreg 600-ast, hogy maradtam mellette.
Jó látom egy kicsit felélénkült a piac!
Pécsen Bapity árulta talán már egy éve a zöld 900-asát, de úgylátom az is elkelt.
Szia Tomkraft! Amit emlegetsz 900-as Divit a használt autó.hu-n, azért az fiatalabb, elvileg kevesebb kilométer, újszerű gumik, és még sok minden . Tehát azért drágább.
Amúgy sok örömet az új motorhoz!
Igen, szerintem is ez volt a legjobb a hírdetőkön. Van fenn a használtautón még egy 850-ért, de szerintem nem fog elkelni, abban az árban már sok mást is kapni...
Bozontos42 ne sárgulj, 800-ért a tied (esetleg Te is kinézted már? ez esetben elnézésed kérem, gyorsabb voltam) , na jó ez csak vicc volt, nincs az a pénz , mivel nincs ezen kívűl olyan típus ami megfelelne minden elvárásomnak (nyomatékos, kényelmes mert 90%-ban 2-en megyünk vele, léghűtéses, kardános, karbis és persze megbízható remélem mint a 600-as).
Egyébként a nagy banditot nézegettem még, de az egyrészt eléggé láncpusztító ahogy utána érdeklődtem, másrészt pár videó megnézése után elhatároztam, hogy még élni és motorozni akarok, ezért letettem róla, túl vadnak tűnt az XJ-hez képest.
Gratulálok az új szerzeményhez!
Remélem téged is legalább olyan jól szolgál, mint a Petyát, talán a mostani motorpiac legjobb gépe. Tavasszal azért csak óvatosan a 600-as lóti-futihoz képest ez egy dízelmozdony!
én magam sajnálom,hogy sárgaságot kaptam!
Szia Bozontos42!

Köszi a gratulát mindenkinek, valóban nehéz volt ellenállni, és mivel a tandíj csak februárban esedékes ezért osztottam-szoroztam és felcseréltem a priorítást
Csak Petyát sajnálom, kb azt érezheti mint én, mikor elvitték a 600-ast, de ez múlni fog (mint nálam is) amint meglesz az új gépe!
kisb nem érted,valóban a tandíjra kelet a zsé csak utána megtetszett a 900 as, és nagyon nehéz ellenállni a kísértésnek ENGEM MEG MEGESZ A SÁRGA IRIGYSÉG! Gratula a mocihoz!
Szerencsémre kaptam némi segítséget a tandíj kérdésben és a leépítés sem ért utol (így a maradékot megkeresem februárig), ezért tudtam megvenni Petya gépét. A bal tárcsa valóban elmenne még egy szezont (3mm feletti még), ahogy Petya is mondja, de csak egy tárcsát nem lenne okos dolog cserélni, ezért mindkettőt fogom.
Egyenlőre még a bürökráciával kűzdök, ma biztosítást kötöttem, holnap eredetvizsga, átiratás, aztán tavaszig pihi a mocinak.
gratulálok az új géphez

de mintha valami sírás-rívásra emlékeztem volna, hogy azért eladó a 600-as, mert tandíjra kell a pénz
Szia
Csak kicsit vagyok letörve,csak nagyon megszerettem! Jó érzés volt hogy ritka motorom van és nem egy tömegmotor, találkozókon is feszítettem vele,sokan nem is ismerték(kérdezték: ez meg milyen motor ilyet még nem is láttak)
Azért a bal oldali tárcsa még bírná az nem olyan rossz! Ilyenek ezek a betétek,a szerpentinen elég gyorsan kopnak! A hátsót tavasszal cseréltem és már fele odavan!
Szerintem is 5-ös. (6 semmiképp, bár...) ez nem is lényeges. A nagy súj is gond.
Furi egyébként, én sem tudom megállni, hogy ne cicomázzam a vasamat, pedig semmi szükség egyes dolgokra...
Mindenképpen újat, ez egy komoly motor, megérdemli, csak nem most, engyenlőre az átiratásra kell a pénz, aztán a köv. félévi tandíj, majd tavasz elején, addig úgyis a garázsba pihen a függöny mögött
Csak 1et nem értek egyenlőre csak a nagyvas-on néztem, hogy lehet, hogy csak 4 meg 3,6mm vastagokat lehet kapni hozzá, a gyári tuti 5mm vastag volt, sőt a 600-as Divin emlékeim szerint 6mm volt gyári vastagsága...
Újat, vagy használtat gondolkjozol? Úgy nézem 50$-tól már nagyon jók vannak.
Köszi a segítséget Berber, utánanézek majd a tél folyamán!
Tényleg nagyon egyben van a gép (mindene gyári), mint mondtam nagyon jó gazdától vettem , csak a tárcsák és betétek cserések. Hiába dolgozom gépműhelyben, szabályozni már nincs értelme kb 2mm maradna a vastagsága (ha megvan az új azért leesztergálom persze), így lesz belőle szép dísz
De ez legyen a legnagyobb bajom egy motoron, hisz ez kopó alkatrész, az a dolga, hogy szolgáljon és elkopjon...
Petya Te pedig ne törj le, pénz már van, megfelelő mocit pedig tutira találsz tavaszig.
Nem csak azé, és sok ezer olcsóbb tárcsát tudok! pl az 1000-es Fazeré is jó, sőt Fazereké, és R1-6-é is. (nem mind). Úgyhogy van esélyed bőven.
Szerintem Petya gépén nem sok minden piszkálni valód van. Az egyik legjobb 900-as volt amit ismertem. Grat hozzá!
Szia makimi!
Jó gép bizony,de hajt a kíváncsiság más típusok iránt is! Remélem nem fogom nagyon megbánni hogy eladtam és a következő motorom is legalább annyi örömöt okoz majd mint a DIVI 900! A kardán biztos hiányozni fog! VFR 750 t nézegetem,egyenlőre még nem találtam megfelelőt! Szép gyári állapotút akarok!
Sziasztok, Szia Petya!

Az az XJ-s kolega én lennék, és igen, jó kezekben lesz, nagyon fogok rá vigyázni Ma sikerült szépen lemosnom róla a tegnapi havat, jeget és koszt amit a hazafele út alatt kapott szegény.
Egyenlőre rendesen átnézni nem (csak átiratni) lesz időm februárig (kezdődik a vizsgaidőszak ), de amit eddig felfedeztem az az első fékrendszer (tárcsák, betétek) cseréje+első gumicsere, ami alsó hangon is 100E, de utána sok1000km-ig jó lesz és az életem(tünk) megér ennyit bőven.
Egyébként tényleg nagyon szép, Petya nagyon vigyázott rá, remélem találkozunk majd jövőre is ha erre jársz az új géppel!
Tényleg valaki tud hozzá új 30.000HUF/db-nál olcsóbb 320-as tárcsát előre 2db-ot, ami nem 3mm vastag mint ezek?
600-as Divi tárcsája jó rá ugye? (úgy néztem ugyanaz)
Hello Petya!
Pedig jó gépezet volt. Miért váltál meg tőle? Meg van már a következő mocid?
Sziasztok
Rég nem írtam! Sajnos megváltam szeretett vasparipámtól!
Szerencsére egy XJ s kolega vette meg, szóval biztos jó kezekbe lesz!
Hát észrevettem.....
Engem ? Nyár óta nem voltam fenn...
Kerestelek Skypon...
Vilí!
Haladás, már lecseréltem a gátlót .
Még azt kell megálmodnom, mikor vinném a papírral a cuccot.
Vili, akármi lehet. Még mérési hiba is, de ezt nem feltételezem. Tény hogy a 6.-fokozatot másként gyártják. Betét edzik, vagy karbonizálják. Lehet gyártási hiba is, de a Japót ismerve ez szinte lehetetlen. Ha karbonizált akkor a fogfelületnek kell keménynek lennie, a többinek szívósnak. Mindenesetre ez a leg terheltebb fogaskerékpár. Legnagyobb fordulat, legnagyobb teljesítmény.
A többit inkább pü.