Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem igazán ha a videót megnézed, de az első 1/3-ba benne voltam a Rénkecskén. Nem sok nagymotoros jött!

Apropó rengeteg membránt leltem XJ-kre! eBayos persze. Egy sor 12 rugó + száll... FJ is van. Meg FZS Meg FZ1-is nem normálisak au amerikaiak
Köszi,

Én is nézegettem ezeket. Kérdés, hogy mennyire hihető a 27e km egy bontott motorban... Zsákbamacska.
Jól nem jövök ki ebből, az már biztos...
Te vagy legelöl !
Aztán majd úgy jársz mint én. Elviszik azt szívhatod a fogadat. Amúgy fogom, ne magyarázd. Utolsó előtti lenne amitől megválnék a gépem, vagy maga a motorozás.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Amúgy ezévi uccsó gurulásom. Aki megismer sört kap!
Le vagyok maradva. Hogyhogy eladó lett a gííp?
Nem véletlenül hívnak Gonoszvilinek a munkahelyemen.
Nahát srácok, tényleg szép a gép ,de kicsit úgy érzem szívattok!
Ismerős XJR. Asszem még mentem is vele eccer egy kört.
Hol,hol ? és mennyiié?
Ez meg egy RJ01 7200 km-el! 300 € !
Itt is egy RJ01 27 eKm-el 500€

Csak vadászgatás kérdése.
No itt a blokk RJ01 22eKm monnyuk 600€
Csak saccra:
Fél blokk vagy 60 €
Egy kpl váltó 40€ körül
Még komplettebb 100€-ért

Csak ízelítőnek, mielőtt sok pénzt szórsz el.
Egy csodás XJR És szinte ingyé adják.
Milyen gép ne csigázz,mesélj!
Nem látom a pontos tipusodat sajna, körülnéznék neked, tudod az adatlap...
A papírozás ismeretlen, de nem lehet vastag. Annyira nem mint a kpl. motor.
Nem tudom, hogy mennyi lenne csak a váltó, nincsenek még pontos árak, a 300e egy durva becslés, lehet több is Jövő hét elejére lesznek pontos árak.
Ami látszik a fogaskeréken, hogy pici fekete foltok vannak rajta, "alá van marva", vagy mi a bánat. De közel kell hajolni, hogy lásd, a franc se gondolná, hogy ez ekkora zajt/bajt tud csinálni. Persze lehet, hogy vmelyik csapágy is kivan...

Hogy miért nem lehet összerakni? Csak azt tudom, amit a szerelő mondott. Meg van kopva, és amikor összerakja, az alkatrészek nem ugyanoda fognak visszakerülni, ahol eredetileg voltak, így még jobban meg fok kopni, és vége lesz. De legalábbis füstölni fog nagyon.

Lehet, ha nem szedtük volna szét, még néhány szezont a motor kibírt volna. Csak valószínű a váltó nem. Szóval csapda.

Amúgy egy használtan vett blokkot hogyan és mennyiből lehet hozzápapírozni a motorhoz?
Hmm... Leirom.
Egy kétkomponensü műanyag kell hoozá, aminek a Shore keménysége keveréssel beállítható. Adiprene az anyag, tulajdonképpen technikai rugónak is nevezik. :
Kémiai összetétel: Poliéter poliol + TDI bázisú öntött poliuretán elasztomer
Jellemző tulajdonságok: jó szakítószilárdság, kiváló kopási tulajdonságok, forgácsolható, utó munkálható termékek, időjárásálló, egyszerű szerszámforma igény
Keménységi skála: 80-90-95 (50 D) Sh A és 70 Sh D-ig (poliamid kb.60-65 Sh D)
Mivel igen vékony a réteg, és az ellen fogaskerék is elviszi a persely felület cca. 1/3 részét, ezért felhordással készítettem.
Deklit kiürítettem, és fémtisztára kitakarítottam a perselyt.
Aztán kimaszkoltam. Majd a kb. 80 shore keménységűre kevert polimert felszórtam a persely belső felületére, pergetve. Természetesen vastagabban mint szükséges.
24 óra múlva köszörüléssel méretre illesztettem (festékezéssel).
A csap ugye csak néha előre-hátra jár, nem forog, ezért szabad pontosan illeszteni.
A csapra tisztítás után teflont szórtam fel, majd felületileg beégettem. (Itt nem kellett sokat cicózni...)
Ha kész, akkor a csapra olajat, dekli fel, és összeszerelészkor, laza lehuzás előtt jó pár kuplungolás, sőt kézi átforgatás, hogy elhelyezkedjen középre a csap. Na utána lett a dekli lehúzva. Hagytam, hogy a csap mozgassa a deklit, és ne fordítva. Aztán beilleszkedik ám...
Szóval ennyi.
Szia Berber! Világosíts föl légy szíves ,a kuplung /gondolom az oldaldekni/ teflonozásáról,mi kell hozzá, hogy csináltad? stb.... köszi!
Holnap Mikinap. Megyünk gurulászni!
Az én Bridgeston BT45-öm meg még íves is volt 25000-nél!

Azóta se hallottam a gépemről. A fene az ilyen gazdit! Félek tett vele valamit...
eBay pajti! eBay! Komplett blokkok néha 100€-ért is! Még küldve se drága, csak jól meg kell nézni hogy-smint.
Kár hogy a vasamra nem van. Képzeld láttam egy hirdetést egy tök szép géppel.
Hali!
Köszi, hogy szóltál, így legalább tudom kb. mire számíthatok. Azt nem írtad, hogy kb. mennyibe lenne csak a váltó javítása, ezekkel az alkatrészekkel. Lehet, hogy jobban megéri bontott váltót venni? Ezt a dugattyú hézag dolgot nem nagyon értem. Ha 0,1 mm, akkor elvileg zabálnia kellene az olajat szerintem. Ha eddig minden jó volt vele motorikusan, akkor miért ne lehetne összerakni, és kész. Persze ismerem az érzést, amikor kiderül valami, onnantól kezdve para van. Én így jártam, mikor rájöttem, hogy az első lánckerékről le van esve az anya. Addig nyugodtan motoroztam, utána meg rá se mertem ülni.
Visszatérve a dologra, én is várom a szerelő hívását, mert ha ráér, azonnal hív, és még aznap ki fog derülni, hogy mi a gyíkja.