Vitarij kölcsön adná, egy minta kedvéért Majosházán le lehetne gyártatni!
Az áraikat elnézve kb. egy tízes körül mozogna az ára.
Minél több darabot gyárt, annál inkább le lehet szorítani az árat.
Ahogy elnézem már legalább három érdeklődő van a csapatban. http://www.auto-tuning.hu/moto...
Szia Bozontos ! Készítettem pár képet ma reggel a hátsó belső sárvédőről, mert tegnap már sötétedés után értünk haza a motorral. Nem tudom mennyire tudod majd használni. Összesen 4 db csavarral van rögzítve.
jóreggelt!
fogyasztás ügyben:
"....Kedvesemmel tettük egy kört Pécs-Eger-Sárospatak-Pécs irányban 6 nap alatt(közben kisebb kitérők: Aggtelek,Miskolc-Tapolca, Regéc)
1440km lett a kör vége és 4,36lit átlagfogyasztást produkált az XJ nagy dobozzal és tanktáskával. úgy 100km/ó körül utaztunk..."
az enyém 4BR-s.. karbikba szezon előtt majd bele akarok nézni,de csak azért,mert nehezen indul a gép (sose indul el azonnal az összes henger). Pár nap után már nagyon sokat kell kínozni, hogy elinduljon. Pedig használom olyankor a PRI állást.
Köszönöm mindenkinek a segítséget és a tippeket, utána fogok nézni domi223 által leírtaknak és a membránok épségének is, mert elég zavaró az állandó 6,2-6,6-os fogyasztás, sőt volt már egyszer 7,2 is, de az esetek 99%-ban 6,5 körül alakul 1-2 személlyel is 100-120-as tempóval túrán, városban, mindenhol.
A tegnapi gurigán ért egy pozitív meglepetés is, állandó 5-8000 közötti fordulat, dinamikus haladás, nagy kigyorsítások és a fogyi lement 5,7-re, lehet többet kéne 5000 fölött használnom Tudom másnak ez a fogyi is sok, de nekem ilyen kevés még sose volt.
A teljesítménnyel egyébként semmi bajom, még 5.ben is simán leforogja a 11.000-et, óra szerint 6.ban 190-et mentem már vele, úgyhogy lehet csak papíron 40kw...
Ha kiderül, hogy a membrán szakadt, akkor nekem is karbisorcsere lesz, úgy néztem tényleg olcsóbb egy sor, mint egy membrán.
Nekem az egyik membrán (helyesebben diafragma) szakadt át a kettes hengerhez tartozó karburátorban, így a túlságosan sok benzint kapott az a henger (kb. mintha mindig szívatóval mentél volna). Megoldás egy teljes karburátorsor-csere lett, olcsóbb volt mint 1 membrán, azóta a fogyasztás 4.5-5.5 liter/100 km úgy, hogy nekem az utazó 120-140 néha 140-170, a kigyorsítások alkalmával is kap szegény rendesen. Két személlyel felpakolva okosan menve (max. 110) 4 liter környéke.
szia.
Nekem és tgxj600 nak van 4dg-s motorja. Nekem is sokat fogyasztott olyan 7litert, és nálam az volt a baj, hogy a csap membránja átszakadt, és szívta be az anyagot a szívótorokba. A vákumcsövet cseréld átlátszóra és nézd meg, hogy megjelenik e benne a benzin. Az enyém ugyan 40 kw, de vagy ki van vége a fojtás, vagy nem tudom, de elég jól megy.
Március 29-én szedtem szét a karbit, akkor szembesültem a fojtással .
Ha visszalapozol a fórumon vagy ha a keresőbe beírod a fojtás szót akkor olvashatsz róla bővebben. Ha valami érdekel még írjál nyugodtan.
Talán Vitarij gépébe volt ilyen, ha jól emlékszem!
Két folyásról tudunk az egyik a gumiszívó cső keresztmetszetét csökkentették ez azt hiszem simán kivágható!
A porlasztóban a membrán házat vedd, le ott lehet távtartó olyasmi, mint annak idején a simsonba volt.
Köszönöm a felajánlást, legközelebb akkor lehet megkereslek
Más: rajtam kívül van még valakinek ausztriából származó 4dg alváz és motorszámú forgalmiban 40kw-os gépe? Télen a magas fogyasztás miatt mindenképp belekukkantok a karbiba, és az érdekelne, hogy azt a maradék 5kw-ot hol keressem benne? (fúvókák mérete, tű pozicíója, vagy esetleg egy távtartó gyűrű lenne ami nem engedi teljes keresztmetszetbe nyitni a karbit?)
Fecó!
A régebbi XJ-ben van egy kicsi elektronika (mint egy relé).
Pont ezt a célt szolgálja, hogy ne tudd kint hagyni az indexet.
Folyamatos haladásnál kb. 10-11 et villog, ha állsz akkor meg folyamatosan megy, de ha elindulsz akkor egy idő után visszaveszi.
Kapcsolási rajzom van hozzá, lehet be lehetne építeni.
Csatlakozok a jó idő volt ma gurulni klubhoz .
Kora délutáni indulásunk ellenére összejött a 260 km , és még világosba haza is értünk.
Az M2-es úton Vác magasságában mintha egy zöld Divit láttam volna szemből.
Vilí, naon jó a gép, még nem merem szétszedni .
Lassan elrakom én is a masinát, de a fejlesztések télen is folytatódhatnak!
Hangos indexen gondolkodom, mert sűrűn kint felejtem.
Van valakinek tapasztalata, ötlete?
Igazad van, bűn lett volna kihagyni a mai napot!
Haverokkal kerültünk egy kicsit du.
Kicsit csodálkoztam mikor itthon megnéztem, hogy a kis guriga 250km-re sikeredett.
Viszonylag kevés motorossal találkoztam ahhoz képest milyen baba idő volt
A teló nagyon jó lett, de a szitálás változatlan, tavaszra új gumival folytatom.
Én ma csak autóban ültem és 16 óra után értem haza. Mintha Villánynál a Mol kútnál láttam volna egy hasonló Divit.
Ha erre jársz nyugodtan csörrenj rám és akkor találkozhatunk.
Sziasztok! Aki teheti remélem megy/ment ma egy kört ebben a szép időben
Én most értem haza, egy fazer-es márkatárssal gurultunk egy kicsit a környéken, fel se tűnt és 120km lett...
Vitarij elképzelhető, hogy a Te géped állt az 58-as út mellett harkányba fél 4 körül? Szép masina!
Én úgy tudom attól progresszív egy rugó, hogy lejjebb a rugó alja felé egyre sűrűbb a tekercselése, valamint egyre nehezebb összenyomni . Azt nem tudom ,hogy felül miért van egy sűrű rész. Lehet ,hogy ez még rá tesz valamit .
Szia,Azt hittem hogy nem zártam ba a garázst!a szine teljesen mint az enyém,..ami egy 99-es ,olasz import.idén 5 ezret mentem vele,semmi gond,csak szürök,olajak,meg a szokásos kopo cuccok cseréje.
Remélem sok örömöd lesz benne..én már eltettem alukálni télire,pedig ma nagyon jó idö van..minden jót, széles útat!
Az áraikat elnézve kb. egy tízes körül mozogna az ára.
Minél több darabot gyárt, annál inkább le lehet szorítani az árat.
Ahogy elnézem már legalább három érdeklődő van a csapatban.
http://www.auto-tuning.hu/moto...