Helló! Az csak 3-4 hónapig volt nálam. Egy motoros boltban dolgoztam, azt kaptam bejárásra. Az érzés belém ivódott, ezért kellett nekem egy ilyen túragép.
Sziasztok!
Szeretnék csatlakozni a fórumhoz. Most ajánlott Titeket Vilman, akinek a motorjának a képeire a bikepics.com-on akadtam...
Egy '83-as XJ 900-as csapásmérőm van többek között. Ezzel 2006-ban megjártam HR-t (Krk, Zadar, Split, Dubrovnik), 2009-ben pedig párommal voltunk nyaralni HR-ben és lementünk Split-ig.
A motorjaimat magam szerelgetem. Valamilyen szinten értek is hozzájuk, bár nem végeztem motorszerelői iskolát. A fenti XJ a 2009-es HR túra előtt 1 héttel úgy nézett ki, hogy az egyik sarokban a váz, a másikban a motor és többi alkatrész. Vázfestés volt, és elég sok minden lett rajta még cserélve (vezetékköteg, gen., önindító, kardán, kapcsolók, stb). A műszaki vizsga is a túra előtt volt 1-2 nappal, és arra a napra készült el, egész éjjel azt raktam össze. A túra probléma nélküli volt.
Viszont a mociról hiányzik 1-2 apróság, ill. 1-2 okosságra, infóra lehet szükségem lesz majd tőletek, hátha van itt ilyen régi XJ tulajdonos.
Köszönöm!
Szerintem a szívató környékén nézz körül!
Melegítettem a motort 1500-as fordulaton szívatóval és úgy felejtettem, akkor produkált hasonló tüneteket 6l-es fogyasztás mellet.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, amit igazából nem tudom, hogy hozzá tartozik az XJ-hez, vagy valami problémára utal. Szóval a gép hidegen tökéletesen indul, viszont melegen szükség van egy 3-4 másodperces köszörülésre a sikerhez, én a szelepekre gondoltam, és a hézagra, szerintetek, vagy normális? A motorjával nincs probléma, hacsak annyi nem, hogy az alapjárat üzem melegen felszökik 2000-re, de mást nem tapasztalok. Köszi a válaszokat előre is!
A hátsó, belső sárvédő pillanatnyi állása.
Akit még érdekel, jelezze!
Szerintem senkinek nem sürgőn nyugodtan kivárhatjuk Februárt.
Akit még érdekel, vagy kimaradt a listából jelezze!
"Igen minta alapján nem nehéz.
A szerszám kb 13e és utána minden darab 9e ft így a fotók alapján.
A szerszámkészítés 2 nap és utána minden nap készül 1 db a termékből.
Üdv Tibor˝
Akkor egyelőre ott tartunk. hogy 13333 Ft/db
-Mafeco
-bozontos42
-kissb
Nemsokára leátkozom az FJ-ről a Givi doboztartót, mert borzalmasan rondán áll rajta. Eladó ! Ha valakit érdekel szóljon. Dobozok sajna nincsenek hozzá.
Mafeco!
ezek után, akkor fixre mondom, hogy kellene szatunás cucc.
tavaszig nem sürgős nekem sem,de ha a többség igényli előbb, akkor nem fogok kilógni a sorból
Szia Kissb ! Nem valószínű, hogy bármit át kellene alakítani! Bal oldalon láncvédő helyére, jobb oldalon hátul a hátsó fék és elől most emlékezetből nem tudom, pontosan melyik csavar rögzíti.
szerintem az lehet. nem én rendeltem, már ezzel vettem.
azért írtam, hogy gagyi, mert semmi hajlítás, kunkorítás nincs benne.
csak az idom ívét követő domborítás.
ha akarod elcserélhetjük a Te karcos gyáridra
Kissb köszi a választ!
Ez a tiéden a rövidebb, az Y17 kódszámú ugye?
A kicsit gagyi alatt mit értsek, ha a hosszabbat rendelem lehet a szél is hajtogatná 100 felett, olyan vékony?
Szia Valterjani!
Szép a mocid, tetszik a színe, mintha az enyémet látnám
Egy kérdés: A képen látható hosszú plexidet hol és kb mennyiért sikerült beszerezned, vagy már így került hozzád a gép?
Szeretnék a rövid, törött, karcos gyárim helyett egy ilyen hosszabbat én is! www.szatuna.hu-n találtam azt hiszem Y18 kóddal egy xj600 hosszú plexit, gondoltam ha más nem kérek róla fényképet és ha megfelelő akkor onnan rendelek...
Esetleg valaki rendelt már tőlük plexit motorra?
Én minden öntvény dolgot a mocin így polírozok a paszta 1000ft kb a könyök polírozáshoz fél tubus bőven elég! nekem a könyököt 7000ft ért akarták megcsinálni
vársz 1 percet kb, közepes fordulaton elkezded polírozni leszeded vele a matt réteget persze sürü kenegetés közbe egyre fényesebb lessz végül puha rongyal kenés után áttörlöd az egészet ,2 -3 órás melóra számíts .Késöbb már csak rongyal és tisztítóval kell áttörölnöd .
Üdv itt, ahogy olvastam az adatlapodat 1-2 közös dolog van köztünk .
Police is megvan még?
Szeretnék csatlakozni a fórumhoz. Most ajánlott Titeket Vilman, akinek a motorjának a képeire a bikepics.com-on akadtam...
Egy '83-as XJ 900-as csapásmérőm van többek között. Ezzel 2006-ban megjártam HR-t (Krk, Zadar, Split, Dubrovnik), 2009-ben pedig párommal voltunk nyaralni HR-ben és lementünk Split-ig.
A motorjaimat magam szerelgetem. Valamilyen szinten értek is hozzájuk, bár nem végeztem motorszerelői iskolát. A fenti XJ a 2009-es HR túra előtt 1 héttel úgy nézett ki, hogy az egyik sarokban a váz, a másikban a motor és többi alkatrész. Vázfestés volt, és elég sok minden lett rajta még cserélve (vezetékköteg, gen., önindító, kardán, kapcsolók, stb). A műszaki vizsga is a túra előtt volt 1-2 nappal, és arra a napra készült el, egész éjjel azt raktam össze. A túra probléma nélküli volt.
Viszont a mociról hiányzik 1-2 apróság, ill. 1-2 okosságra, infóra lehet szükségem lesz majd tőletek, hátha van itt ilyen régi XJ tulajdonos.
Köszönöm!
Melegítettem a motort 1500-as fordulaton szívatóval és úgy felejtettem, akkor produkált hasonló tüneteket 6l-es fogyasztás mellet.
Lenne egy kérdésem, amit igazából nem tudom, hogy hozzá tartozik az XJ-hez, vagy valami problémára utal. Szóval a gép hidegen tökéletesen indul, viszont melegen szükség van egy 3-4 másodperces köszörülésre a sikerhez, én a szelepekre gondoltam, és a hézagra, szerintetek, vagy normális? A motorjával nincs probléma, hacsak annyi nem, hogy az alapjárat üzem melegen felszökik 2000-re, de mást nem tapasztalok. Köszi a válaszokat előre is!
Onnan még nem tudjuk merre!
Akit még érdekel, jelezze!
Szerintem senkinek nem sürgőn nyugodtan kivárhatjuk Februárt.
Akit még érdekel, vagy kimaradt a listából jelezze!
"Igen minta alapján nem nehéz.
A szerszám kb 13e és utána minden darab 9e ft így a fotók alapján.
A szerszámkészítés 2 nap és utána minden nap készül 1 db a termékből.
Üdv Tibor˝
Akkor egyelőre ott tartunk. hogy 13333 Ft/db
-Mafeco
-bozontos42
-kissb
barátságos szatunás ár
Nem tudom, intéztél-e már biztosítast az FJ-re.
nosztalgiaklub.com
Velük intézem én is, az éves kötelező tagdíj nélkül kb. 1200 pénz.
ezek után, akkor fixre mondom, hogy kellene szatunás cucc.
tavaszig nem sürgős nekem sem,de ha a többség igényli előbb, akkor nem fogok kilógni a sorból
köszi
azért írtam, hogy gagyi, mert semmi hajlítás, kunkorítás nincs benne.
csak az idom ívét követő domborítás.
ha akarod elcserélhetjük a Te karcos gyáridra
Ez a tiéden a rövidebb, az Y17 kódszámú ugye?
A kicsit gagyi alatt mit értsek, ha a hosszabbat rendelem lehet a szél is hajtogatná 100 felett, olyan vékony?
kicsit gagyi
Szép a mocid, tetszik a színe, mintha az enyémet látnám
Egy kérdés: A képen látható hosszú plexidet hol és kb mennyiért sikerült beszerezned, vagy már így került hozzád a gép?
Szeretnék a rövid, törött, karcos gyárim helyett egy ilyen hosszabbat én is!
www.szatuna.hu-n találtam azt hiszem Y18 kóddal egy xj600 hosszú plexit, gondoltam ha más nem kérek róla fényképet és ha megfelelő akkor onnan rendelek...
Esetleg valaki rendelt már tőlük plexit motorra?