Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kép alapján az enyémben is ilyen rugó van...
szerintem gyári...
norcsi4
üdv itt!
jó típust választottál
sok km-t vele
Sziasztok!
Tegnap óta én is XJ 600-as tulajdonos lettem. Mivel a jogsim még csak 2 napos egy kicsit féltem haza hozni 2 keréken, de megoldottam és nagyon jó volt! Majd ha lesz egy kis időm akkor végig lapozom az oldalt, mert szerintem nagyon sok hasznos információt fogok nálatok találni, amit kezdő motoroskén feltudok használni. Ha van valami ötletetek egy kezdőnek, akkor azt szívesen venném, ha megírnátok! Ez az én kis szerzeményem.
Szerintem pedig az én gépemben is ilyen a rugó, de nem azért lagymatag a Divi eleje, mert nem progressziv a rugó, hanem mert nem elég erős, vagy kemény,nem is tudom hogyan fejezzem ki.Szóval amikor veszel egy spéci rugót a gépbe azt szerintem csak annyival különb a réginél, hogy nehezebb összenyomni, azaz több erő kell hozzá.
Nézd csak Tibi!
Így néz ki a Kormányvégsúly ajtó ütközőből.
Motorokba nem igazán raknak gyárilag. Sajnos Különben nem vennéd meg a drága progresszív rugót utólag kiegészítőként
Csak progressziv rugót raknak manapság autóba, motorba, szerintem sima rugó csak az MZ-ben volt,de ebben nem vagyok biztos.
Ez biza az. Kiválasztott vagy
Igaza van gazasznak 20W olaj kell a telóba! Sokkal stabilabbnak érzem csökkentek a terhelési reakciók.
Szombatra tervezek még egy kicsit hosszabb és tempósabb tesztet!
Szerintetek ez progresszív rugó? Ez volt a masinában, lehet, hogy ezért nem koppant le nekem soha?
Igazad van!
Gurultamén is egy kicsit, valami állat volt!
Höjj !

Gyönyörű idő van, megyek is kört mindjárt az FJ-vel !
Így utólag is örülök neki, még ha nem is egy irányba mentünk
Még biztos összefutunk, de már csak jövőre, bár ha szombaton még jó idő lenne lehet visszaraknám az akksit még egy utolsó kör erejéig...
Szia Tomkraft! Vasárnap délután aszem találkoztunk , Abaliget és Orfű összekötőn .
Köszönöm válaszotokat! A 20W50-es re szavazok akkor, abból nem lehet baj. Ő az enyém:
iusimre cím az adatlapomon.
Kicsit visszább olvasva örömmel látom, hogy már mások is a jövő évi túrákon gondolkodnak, és még az izlésünk is hasonló.
Mi 100%-ra tervbe vettük a grossglockner túrát valahol a környékén 1 fix szállással, onnan minden nap máshova motorozással kb 2000-2500km/5-6nap-ra, igaz egyenlőre csak 2-en vagyunk 1mocival és 0 német tudással, de elszántak vagyunk, úgyhogy a pénzt már elkezdtük gyűjteni...
A másik pedig nálnuk is egy horvát túra lenne, ha maradna rá keret...
Ha ezek vagy valami más túráról a remélhetőleg rövid tél folyamán körvonalazódna valami több motoros túraelképzelés akkor szivesen csatlakoznék másodmagammal.
Nekem is Castrol GP 20W-50-el fut 0km-es korától
Szia Tom!
Tudnál adni egy mail címet?
Thx
Imre
Én úgy tervezem, hogy Trogirba szállnék meg és onnan csillagtúrákat ill. pancsolós napokat tartanék. Már ami a Croatiát illeti. Tavaly is így terveztem csak elfogyott a kedvem.
Például Dunlop Arrowmax-et
Szia Mafeco! Nekem is 60-nál szeretett szitálni a motor, amin a kerékcsapágy cserék nagyon sokat javítottak, de a végső megoldás ami teljesen megszüntette a problémát nálam, az a gumi csere volt. Szerintem Metzeller gumi amit legtöbben használunk, szóval annak mintázata okozza a problémát. Hogyha gumi csere előtt állsz feltétlenül másfajta gumit vegyél.
Szia!
Ha jól emléxem Windischgarsten környékén járhattunk, ez Soprontól 250 Km.
eros69!
én is 20w-50es Castrolt raktam bele. szerintem bajt nem okozhat
tomkraft!
üdv itt!

tetszetős az a villamerevítő
Hátsó doboz nélkül is szitált, míg az előbb említett javításokat el nem végeztem.
3doboz+tanktáska+2személy módban néha még most is beszitál elengedett kormánnyal de ez, ahogy Lupus mondta a dobozok által keltett örvényektől van és szerencsére nagyon minimális, sima úton nem jelentkezik (kár hogy ilyen alig van kis hazánkban ) így nem kell vele foglalkoznom.
Mafeco jelezd, ha nem kapnád+ később se az e-mailt és akkor holnap du. elküldöm újra.
Köszönöm hogy meglested ! Telefonozok az összekötőnek és elhozzuk!A fúvóka a kisebb gond! Még egyszer köszi!