Köszönöm a gyors választ, habár az E-mail még nem érkezett meg!
Hasonló cipőben járok most én is, nálam 60-70 km/ó-ál jelentkezik a szitálás.
Itt a téli karbantartás ideje gondoltam utána járok a dolognak, de idáig semmilyen komoly rendellenességet nem találtam.
Kezdek gyanakodni, hogy nem a futóműnél kell keresni a problémát hanem, ugyebár a próbát hatodikban motorfékkel végeztem és ilyenkor 3000 alatt pörög a motor és el tudom képzelni, hogy a hajtás észrevétlen rángatása átadódik a vázra.
Köszönöm az üdvözlést.
Jó tudni, hogy vannak erre is xj tulajok
Mafeco, a villamerevítő rajzot elküldtem e-mailben.
Csak azért csináltam merevítőt a motorra, mert a teleszkófelújítás, kerékcsapágycsere, centír, húzás a kormánycsapágyon után is volt még szitálás bizonyos sebességtartományban.
Villamerevítővel kipróbáltam 170-től 40-ig 6.ban elngedett kormánnyal és a szitálás megszűnt mindenhol, úgyhogy nekem bevált
Most megfogtál.
Este előtúrom a térképet, meg az időpontot, kb mikor járhattunk arra.
Valahogy elkeveredtünk a Lavinenstein-re, és onnan hazafelé készült a kép.
Hosszas gondolkodás és mérlegelés után úgy döntöttem, hogy megtartom a gyári dobokat is.
Ennek fő okai a következők:
-amik most fent vannak dobok, azok univerzálisan bármely más motorra felszerelhetők az összekötőcső cseréjével
-eladáskor nem előny a nem gyári dob, nem elég hogy a beletett pénzösszeget nem kapnám meg, még kevesebbet is adnának a motorért
-műszaki vizsgán ha gondok adódnak, akkor van még lehetőségem visszaszerelni a gyári rendszert
Köszönöm az érdeklődéseket, de így az eladás tárgytalan!
Talán én inkább a 10-50W-t ajánlanám, nyáron bizony elég melegek vannak manapság kis hazánkban.
Én mostanság Q8-t használok 2000 Ft literje és szintetikus.
Én spec inkább félszint. 10W40-et ajánlanék (Castrol 2200/liter)
Annak idején esküdöztem az AGIP fullszint. 5W/60-ra de iszonyú drága lett. Mondjuk jó is volt. Most ua. de MOL-t fogok használni, fullszintet 1990,-ért
Annyit tanácsolnék, hogy 10 C fokos olaj fölé ne menj. Ami jó a fülednek, nem jó a motornak!
Valóban gondolkodtam rajta, hogy eladom a gyári dobot, talán beszéltük is idén Mátrafüreden. A jobbos dobom egy-két kisebb karcot kivéve hibátlan, keresek is róla egy-két képet.
A bal oldali be van nyomódva a középtámasz helyén, az előző tulaj álló helyzetben ráfektette a motort.
Jobb lenne, ha valaki elvinné mindkét dobot, mert egy bal oldalival nem nagyon tudok majd mit kezdeni.
Írj egy árat, hogy neked mennyit érne meg!
Sziasztok!
Egy nagyon jó állapotú '92-es diversion tulajdonosa lettem. Nagyon szeretem a kicsikét, és igazából azt szeretném megkérdezni, h ti milyen olajat ajánlanátok bele? A Castrol 20W50 T4- re gondoltam, nem tudom, h jó-e? A másik kérdésem az lenne, h milyen villaolaj jó a gépsárkányba? válaszotokat előre is köszönöm!
Üdvözletem minden XJ és nem XJ tulajnak, fórumozónak! Új vagyok még itt, bár már egy éve XJ tulaj, ezért ha megengeditek szeretnék csatlakozni hozzátok egyenlőre így virtuálisan, a jövő szezonban pedig személyesen is ha lehetséges
Amiben tudok szivesen segítek bárkinek, hiszen az XJ-t szerelni, jobbá tenni könnyű, egyszerű, szerelőbarát konstrukció...
Adatlapom kitöltöttem, ha valamire még kiváncsiak lennétek kérdezzetek nyugodtan.
Tegnap gurultam az idei utolsó kört az orfű-abaliget átkötőn, ahol szembe jött egy típustárs szürke xj600, talán innen a fórumról valaki? Jó érzés látni, hogy a környékemen más is ilyen gépet hajt
Nem is értem a Yamaha üzletpolitikáját! Az frendben van, hogy megszünteti az egyik, egyik konkurenst a kettőből (XJ6 vs. FZ6) de miért a jobbikat, amit mindenki szeret, és hagy egy "fapados" darabot? Belépőnek szánja? Ráadásul nincs is drasztikus árkülönbség! Nooooormáááálisak? Jó tudom, jön a 800-as (többért) aki meg jobbat akar fizessen. Kár az FZ6-ért Az egy nagyon kíváló gép! Talán csak 1 jobb van nála, az FZS1000
Hasonló cipőben járok most én is, nálam 60-70 km/ó-ál jelentkezik a szitálás.
Itt a téli karbantartás ideje gondoltam utána járok a dolognak, de idáig semmilyen komoly rendellenességet nem találtam.
Kezdek gyanakodni, hogy nem a futóműnél kell keresni a problémát hanem, ugyebár a próbát hatodikban motorfékkel végeztem és ilyenkor 3000 alatt pörög a motor és el tudom képzelni, hogy a hajtás észrevétlen rángatása átadódik a vázra.