Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi ez nem hangzik rosszul. Esetleg e-mailt címét is meg lehet tudni? Mert a telefon azért egy kicsit drága.... Mindenesetre, ha nincs e-mail akkor hívom...

Amúgy nem tudja valaki, hogy mikortól szerelték az angol piacra szállított Divviket karbi melegítővel? És történik valami, ha nem kötöm be sehova az az előmelegítőt? Egyáltalán milyen módosítást jelent az előmelegítő?
ok ok este volt, fáradt voltam és lehet, hogy nem jól fogalmaztam. Mindenesetre az én porlasztóm (karburátor) nem porlaszt, hanem dönti a benzint a motorba (a fúvókáknak akkora az átmérője, hogy egy jobbfajta kavics se tudná eltömni őket ), ezért aztán 8-10 liter a fogyasztása, ami egy kicsit sok. Sajna felújító készletet nem találtam a mocimhoz (lévén japán belpiacos, így senki se hajlandó foglalkozni vele) Szóval lehet, hogy nem a K.O. a legjobb kifejezés, de sz*r az egész és márkaszervíz sem hajlandó foglalkozni vele.... Amúgy tudom így használni, csak nagyon drága + hosszabb túrát nem akarok így bevállalni , pedig pont arra akartam használni...
Krisztián! Szerinted én mivel mentem?Megkérdeztem a rendőrtől, hogy vihetem-e a bukócsöves diversiont mert az enyémen nincs védelem és már rajta is voltam.A sajátot csak amikor már megcsináltam a merészségemhez illő feladatokat akkor használtam,hogy azzal is érezzem mi a pálya.De hiába a +70 kg súlytöblet (a rendőrmotorhoz képest ) akkor már a sajáttal is ment.Minden képpen kell, hogy az ember résztvegyen egy-egy ilyen "oktatáson", mert a saját határaidat is megismered, amivel viszont az úton nem érdemes kisérletezni. (szerintem)
Szia.

K.O. = Knock Out = Kiutes
Szevasz 94-es 600-as S-es gepet alkatreszekre bontva arul egy faszi.
Keress valakit aki tud neked segiteni, fogalmazzatok meg a kivansagotokat ( angolul ) es hivjatok fel az urget.

breaking for spares 1994 yamaha xj 600 diversion all parts availible (cheap) can set up a buy it now! most parts will fit most years! good low milliage engine and gearbox! frame with doc"s! call Gareth on 07719343011 for a price on all parts! cheers

Az angliai elohivo szamot ne felejsd ki, azthiszem 44, de nezz utanna.

Ha szerencsed van, olcson eladja a karbit, meg ami meg kell, manapsag a hazhozszallitas sem tul draga.

Ja egyebkent a teljes link itt van :
http://cgi.ebay.co.uk/breaking...
Azon gondolkozok h ha elfogy a gumi a moccról akk veszek rá hátra egy 150es gumit előre meg egy 120asat vagy szerintetek nem vóna jó ötlet?
Ha szabad érdeklödnöm, az mit takar, hogy KO?
Jah,tényleg,ott az fránya felirat.Teljesen elkerülte a figyelmemet...
Erre csak azt tudom mondani, mint az egyszeri bácsi az állatkertben: Márpedig ilyen állat nincs!

Minden elismerésem annak aki így tud motorozni!
Hát erről asszem lekéstem, mindenesetre az oldalán XJ750 felirat látható.... Bár az nem jelenti azt, hogy tényleg 750-es

Esetleg ha látsz diversion-hoz olcsó karbisort az érdekelne, mert az enyém a KO.
A 750-es is kardános.Ezért nem lehet szemre megállapítani sajna hogy 750-es vagy 900-as.
Esetleg,ha jó felbontású a kép,a hengerfejről talán.Az nem pont ugyanolyan,de ezt csak közelről lehet megállapítani,mivel a különbség igen csekély.
Például ha YamahaXJ motorja az enyém mellett áll,a színén és a hengerfején kívül csak abban tom megkülönböztetni a két motort,hogy YamahaXJ gépén egy GPZ900 hátsólámpája van.
Szevasz Mindenki !

Ezen a linken: http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-X...


van egy XJ elado.
Velemenyem szerint 900-as, ezt a kardan meghajtasbol gondolom.
Vannak hibai, de a kemeny 20.000. Ft ara eleg elonyos.
Kb: 100 darab ezresbol meg lehet oldani a hazaszallitasat MO-ra a Kiralysagbol, es 120 ezer magyar forintert mar van is egy xj 900-asod, alkatresznek, esetleg gurulo motornak.

Epp 80 percetek van meggondolni!
Nem tudom mennyire komolyan kérdeztétek, és nem akarok okoskodóként se tetszelegni olyanok előtt, akik már sok-sok ezer km-t motoroztak. De az biztos, hogy a motoros rendőrökre az okítás óta teljesen más szemmel nézek.
A lényeg, hogy teljesen más a kanyartechnikájuk. A kormányt nem forgatják, hanem a felsőtest minnél egyenesebben tartása mellett oldalra tolják. Legjobb először egy kisebb gépet álló helyzetben ide-oda dönteni először. A kis ivű kanyarokat csak úgy lehet bevenni, ha a hátsó féket folyamatosan nyomod, picit le-föl játszva, (nem blokkolva!), ez által a hátsó fékkel lassítva és gyorsítva, és közben a gázt húzod, icipicit, állandó helyen tartva... A lényege a dolognak, hogy a kellő gyors átállást az aktuális döntéshez szükséges sebességre csak fékkel lehet megvalósítani, mert a gázkar terhehelésváltása ezt nem engedi meg. Spongyolán fogalmaztam, elnézést azoktól, akik sokkal jobban értenek hozzá.
De ezt azért nem érdemes interneten tanítani, tanulni. A végén az egyik oktató engem is beküldött a nyolcasba másik 3 motorral, bár a másik már egy kicsit parázott akkor. Szóval az már azért elég adrenalinos volt: Keresztezős nyolcas, négy motor, fékezés-gyorsítás 6 méteres körben, előtted-mögötted és oldalról egy-egy motor. Jó buli volt!
Én meg nem merek csak úgy megfordulni, szívesen elmennék egy gyakorlónapra ha adnának egy mocit, az enyémet féltem, elég ha csak eldől, máris meglátszik az idomon, tükrön, dobozon...stb..stb.
Köszi, ja-ja, van már benne pár km....
Nem, hogy nem merem ,hanem meg is csináltam de nem az a para hanem a kiskör.Itt még azért messze
(5-10 cm) van a lábtartó alja.A kis 8-as az a meleg pite.oda be sem mentem.:-( Én szentkirályszabadján voltam egy ilyen napon a kamionos találkozón tartott baleset-megelőzési nap volt.Az autópálya-rendőrségnél dolgozó és oktató motoros járőr tartotta az oktatást.bemelegítés is pont jó volt.A bal kézzel keresztbe átnyúlva a gázkarra "bemelegítésnél "eldobta 3 emberke a vasat abból egy KO lett.
Letört a láb és váltótartó.Teherkocsival vitték a vasat Majd teszek föl képet, hogy a rendőr bömös
alsó spoyler! és a bukócső, hogy elkopott és nem az eséstől.Sőt Ő egy kézzel megcsinálta ezeket a
körbe karikába, nyolcasba, lóherébe a feladatot. Hát én csak pilláztam.Ezekből a feladatokból kéne
a rutinra berakni persze könnyítve.Lenne nagyarcuak hullása.
Krisztián neked ahogy nézegettem a képeket ,egy pár km -er van már a mocidban,gyönyörű helyeken jártál
ronyo adatlapján hogy hogyan kell lépésben haladva 3 m sugarú körben megfordulni hogy a lábtartóval karcolod a földet....ezt nem merem megcsinálni, és lépésben haladsz közben
Milyen döntés? nyem éjtem.....
azt hiszem lemaradtam valamiről Milyen döntést kell nézni?
Nehét úgy bedönteni a motort? Hogy kell?
Hát akk lehet h pont kifogtam mert az eggyik 84 es a másik 88as(forgalmi szerint) és igen mind a kettő gyári fényezésű ,bár a piros kicsit kopottas már