Sziasztok! Nagyon tetszenek az Xj-k és ilyen motort szeretnék venni! Valakinek van eladó?
Vilman felvettelek msn-re ha nem baj mert szeretnék a motorodról kérdezni! Most pont egy ilyet néztem ki Mások segítségét tapasztalatait is szivesen várom!
köszi szépen addig is
Lehet, hogy a nagyobb tudással megelőzheted a szitut és ha tudod mit tutsz te és a géped, akkor megcsinálhatsz több mindent.igazából a folyamatos gyakorlás lenne a lényeg, mert ha szitu van ott már a készség számít és nincs általában az embernek ideje a nagy gondolatokra.Rutinból, farzsebből kéne jönni a megoldásnak, de hát ez azért sok benzin és idő lenne.Aki szerelemből motorozik és nem hivatásból az nem biztos hogy rendelkezik ezzel a két dologgal kellő mennyiségben.
Amin én is voltam ott befutott egy csopper+ egy honda goldving (ezt nem biztos hogy így kell írni)
Hát ők is csak nézők voltak.Nekem van egy hayabusás haverom aki elmondta, hogy a városi cikk cakk nem ezekre a motorokra van kitalálva.Vitt már a 8as úton 300-val de abba nem volt semmi élvezet.Ott már nem az ember az úr.Volt már neki is balesete aminek a nyomait most is hordja beépített vasak személyében de egy buszos nem adta meg neki az elsőbbséget és ez városba 50-60 között történt.
A jövöhéten teljesen egyedül leszek, utána pedig én megyek egy kis szabira, így csak szeptemberben tudnék érdemben foglalkozni.
Amugy itt vagyok megtalálható.
A rendőr maestro azt mondta, hogy 3 éve tartják a tanfolyamokat, és sok féle motorral jöttek már: túra gépekkel, chopperekkel, robogókkal, nakedekkel, endúrokkal stb. De speedes még egy se volt! Azok tuti nagyon tudnak motorozni, nincs szükségük tanfolyamra!
Kis adalék: A halálos motoros balasetek döntő hányadát a speedesek és az 50-esek szenvedik el.
A rendőr maestro azt mondta, hogy 3 éve tartják a tanfolyamokat, és sok féle motorral jöttek már: túra gépekkel, chopperekkel, robogókkal, nakedekkel, endúrokkal stb. De speedes még egy se volt! Azok tuti nagyon tudnak motorozni, nincs szükségük tanfolyamra!
Kis adalék: A szöveg motoros balasetek döntő hányadát a speedesek és az 50-esek szenvedik el.
Csakis! Fék nélkül ezt a szinte helyben megfordulást nem lehet megcsinálni, mert a motor rángat, És beledől a kanyarba. De vigyázz, mert nagyobb sebességnél kitörhet a hátulja, ill. ha a gáz túl kicsi, vagy túl fékezed, kisebb sebességnél lefulladhat a motor ill. beledőlhet a kanyarba. Vagyis ez a technika leginkább egy szűk sebesség tartományban használható: kb15-kb35 között. Alatta már inkább tekerni kell a kormányt, felette elfüstölhet a hátsó fék (egyik kollégának az Alpok túra egy új hátsó tárcsa féktuskó betétjébe került) ill. kitörhet a hátulja. Jó hír, hogy a technika kíméli a kuplungot, mert azt viszont nem kell csúsztatni, sőt nem szabad. El kell találni azt a gázkar állást ahol motor ereje egyensúlyba kerül a hátsó fékkel. Az első féket nem szabad használni! Csak addig, amíg már kezded dönteni, onnan lassan felengeded, És csak a hátsót nyomod óvatosan. Tisztelet a Burgmanos barátaimnak, akiknek ezt integrálos és két kézi fékkel kellett megcsinálniuk.
Még valami: A motoros rendőrök azt mondták: Gyorsabban, gyorsabban. Azért, hogy a forgalomban használatos sebességek mellett egy hirtelen szituációban is készségszinten tudjon az ember reagálni így. Ehhez viszont sokat kellene MINDENKINEK folyamatosan rutinpályára járnia. Szomorú, de igaz: A motorosok döntő többsége nincs birtokában annak a tudásnak, amely lehetővé tenné, hogy adott szituációból épen jöjjön ki. Most már tudom, hogy én sem. Remélem, tudtam segíteni, jó motorozást!
Az évek meg a km-ek nem hazudnak.Nekem azért kell ilyen oktatásra elmennem mert egy kicsi későn kezdtem ezt a közlekedési formát.Így nem a közlekedés okozhat gondot, hanem a technika.
Ezért is vettem meg az olcsóbb motort és nem egy hitelest pedig megtehetném talán ha nagyon akarnám.De a te fenekedben már benne van talán annyi, hogy saját tapasztalat bírtokában egy kicsit
lazábban kezeld ezeket a képzéseket.A jó pap is holtig tanul, így csak ajánlani tudom az ilyen oktatásos
alkalmakat. Ha lesz egy topp motorom akkor én is nekivágok a nagyvilágnak, addig viszont itthon
mentési közelben próbálgatom a szárnyaimat.Mert az öregebb vasaknál fokozottan nem alszik az
Ebben igazad van!Így kell.Az oktatáson el is mondták, hogy felejtős a kuplung és az első fék.csak hátsó+ ha fulladozik akkor egy kicsit több gázt neki.Amikor megmutatta a technikát a yard utána ment
a fűző feladat amin addig csak a harmadik kapuin jutottam el mert annyira nem jött ki a többi.
Nekem bármi megfelelne, csak mindenhonnan elhajtottak, hogy japán belpiacoshoz nem tudnak rendelni cuccot, mert nincs az adatbázisukba... Mellesleg a MIKUNI karbi márkaképviselete, vagy mi a szösz azt mondta, hogy nincs is benne gumi tömítés, vagy gyűrű....
Amúgy a gumigyűrű átengedhet úgy benzint, hogy kívülre nem ereszt sehol csak a motortérbe folyik be több?
Valamikor szívesen bevinném hozzád, hogy ránézz + ha ki tudod javítani az csak extra öröm lenne. Persze jó lenne tudni, hogy kb. mennyibe lenne egy ilyen móka
De jót írtál! Észrevettem, hogy rengeteg alpesi hajtűkanyarban felfelé, ahol egyesben lehet csak menni és mélyre kell dönteni a motort sokkal stabilabb lett a gép ha közben nyomtam a hátsó féket. Akkor valahogy így is kell csinálni?
Azért kérdeztem, mert találkoztam nem keveset ilyen mocival. Mi tudtunk hozzá alkatrészt rendelni, de nem lehet, hogy csak a gumigyürűket kell kicserélni?
Vilman felvettelek msn-re ha nem baj mert szeretnék a motorodról kérdezni! Most pont egy ilyet néztem ki Mások segítségét tapasztalatait is szivesen várom!
köszi szépen addig is
Baleset-megelőzési nap volt.
Hát ők is csak nézők voltak.Nekem van egy hayabusás haverom aki elmondta, hogy a városi cikk cakk nem ezekre a motorokra van kitalálva.Vitt már a 8as úton 300-val de abba nem volt semmi élvezet.Ott már nem az ember az úr.Volt már neki is balesete aminek a nyomait most is hordja beépített vasak személyében de egy buszos nem adta meg neki az elsőbbséget és ez városba 50-60 között történt.
Amugy itt vagyok megtalálható.
Kis adalék: A halálos motoros balasetek döntő hányadát a speedesek és az 50-esek szenvedik el.
Kis adalék: A szöveg motoros balasetek döntő hányadát a speedesek és az 50-esek szenvedik el.
Még valami: A motoros rendőrök azt mondták: Gyorsabban, gyorsabban. Azért, hogy a forgalomban használatos sebességek mellett egy hirtelen szituációban is készségszinten tudjon az ember reagálni így. Ehhez viszont sokat kellene MINDENKINEK folyamatosan rutinpályára járnia. Szomorú, de igaz: A motorosok döntő többsége nincs birtokában annak a tudásnak, amely lehetővé tenné, hogy adott szituációból épen jöjjön ki. Most már tudom, hogy én sem. Remélem, tudtam segíteni, jó motorozást!
Ezért is vettem meg az olcsóbb motort és nem egy hitelest pedig megtehetném talán ha nagyon akarnám.De a te fenekedben már benne van talán annyi, hogy saját tapasztalat bírtokában egy kicsit
lazábban kezeld ezeket a képzéseket.A jó pap is holtig tanul, így csak ajánlani tudom az ilyen oktatásos
alkalmakat. Ha lesz egy topp motorom akkor én is nekivágok a nagyvilágnak, addig viszont itthon
mentési közelben próbálgatom a szárnyaimat.Mert az öregebb vasaknál fokozottan nem alszik az
a fűző feladat amin addig csak a harmadik kapuin jutottam el mert annyira nem jött ki a többi.
Amúgy a gumigyűrű átengedhet úgy benzint, hogy kívülre nem ereszt sehol csak a motortérbe folyik be több?
Valamikor szívesen bevinném hozzád, hogy ránézz + ha ki tudod javítani az csak extra öröm lenne. Persze jó lenne tudni, hogy kb. mennyibe lenne egy ilyen móka