Üdv mindenkinek!
sor4
2008 augusztusban így nézett ki egy frg.ba helyezés
-származás vizsgálat 8500 ft
-eredetvizsgálat 17000 ft
-műszaki v. 26740 ft
-rendszám 4200 ft
-matrica 450 ft
-forg.eng, törzsk. 12000 ft
-reg adó 28800 ft
92-s a gép, az egész csak pénzbeszedés, a motoron friss osztrák vizsga volt, ha már eu-ról beszélünk, miért kell itt újra vizsgáztatni.
Na de ne háborogjunk a mi dolgunk hogy fizessünk,azt ha marad pénzünk mehetünk motorozni.......
Sziasztok! A '84-es évjáratú xj 600-asom megérett a motorcserére:-(
Gondoltam, ha már úgyis költeni kell rá megkérdezem van-e valakinek tapasztalata hasonló évjáratú nagyobb (650,750) kardánosra átszerelésben. Előre is köszi a segítséget!
Heló Vilman nekem van hátsó telóm pluszban levegős krómozott!De ha a sima rugós érdekel akkor lecserélem legfeljebb! Én nem hajtok a típus tisztaságra!
Sziasztok! Yamaha xj 750 hez keresek karburátor sort! "Tegnapra kellene!" A csoda injektor valamiért nem szuperál így lecserélem, legalább a hibátlan hengert és hengerfejet is fel tudom tenni. Az ugyanis az injektorhoz nem jó!
szevasz na ez jobban hangzik, az enyém 95ös már el keztem szétpakolni kitisztitani ha megtartom, jövőre forgalomba helyezem más mint a 9 kawa olyan nyugisabb, de nem unalmas még ismerkedem vele majd meglátjuk.
Sziasztok! Yamaha xj 750 hez keresek karburátor sort! "Tegnapra kellene!" A csoda injektor valamiért nem szuperál így lecserélem, legalább a hibátlan hengert és hengerfejet is fel tudom tenni. Az ugyanis az injektorhoz nem jó!Íme a bűnös!
Újra teljes fényében díszeleg a masina, azaz csak majdnem mert sokkal szebb!
Akit érdekel tudok bukógombát készíttetni a képeken látható minőségben!
Hála volt XJ-s társunknak!
Már három éve intéztem a papírokat, azóta változtak kicsit a szabályok.
Úgy emlékszem a Regadó kb. 90e volt, cakli-pakli 120-130e körül volt a vége, de ez függ a vas évjáratától.
Vagyis az tuti, hogy tavaly aug-ban nem volt.
benne is van a forgalmimban: "eredetiségvizsgálat hiánya"
sor4
2008 augusztusban így nézett ki egy frg.ba helyezés
-származás vizsgálat 8500 ft
-eredetvizsgálat 17000 ft
-műszaki v. 26740 ft
-rendszám 4200 ft
-matrica 450 ft
-forg.eng, törzsk. 12000 ft
-reg adó 28800 ft
92-s a gép, az egész csak pénzbeszedés, a motoron friss osztrák vizsga volt, ha már eu-ról beszélünk, miért kell itt újra vizsgáztatni.
Na de ne háborogjunk a mi dolgunk hogy fizessünk,azt ha marad pénzünk mehetünk motorozni.......
Nekem is van hozzá, miattam nem kell lecserélned.
Gondoltam, ha már úgyis költeni kell rá megkérdezem van-e valakinek tapasztalata hasonló évjáratú nagyobb (650,750) kardánosra átszerelésben. Előre is köszi a segítséget!
Köszi.
Engem érdekelne a bukógomba!
Mennyi lenne az ára, és hogy oldanánk meg az árú átadását?
Szevasz Jani!
Légyszi dobd egy mailt az én e-mail címemre, beszélni szeretnék veled, de telefonon hosszú lenne...
Üdv: Gábor
http://www.mami.hu/index.php?p...
http://www.mazda-
auto.hu/motor...
http://www.olajinfo.hu/index.p...
Nnnna eks!
Az alu szár hossza és átmérője szabadon változtatható így más típusra is alkalmas.
Akit érdekel tudok bukógombát készíttetni a képeken látható minőségben!
Hála volt XJ-s társunknak!
Már három éve intéztem a papírokat, azóta változtak kicsit a szabályok.
Úgy emlékszem a Regadó kb. 90e volt, cakli-pakli 120-130e körül volt a vége, de ez függ a vas évjáratától.