Szia!
Én egy vékony lapos csavarhúzóval nyomtam le a szelepemelő tőkét annyira, hogy ki tudjam húzni a lapkát. A szerelési könyvben egy mágnessel húzzák ki a helyéről, nekem egy csipesszel sikerült. A gyári érték szívónál 0,11-0,15mm a kipufogónál 0,2-0,25mm. KrisztianFz6 írta korábban, hogy ez alá is lehet menni 0,08 ill. 0,15-0,18 körül. Van benne valami, mert én gyárira állítottam (0,15 és 0,25) és elég hangos addig, amíg be nem melegszik rendesen, ősszel lejjebb veszem (0,1 és 0,2 körül)az értékeket.
Lapkából nem kell megvenni a gyárit, mert drága, kb.3000 Ft/db. Szereztem hozzá pont akkorát valamelyik 1.3-as Toyota autóé ugyanaz, ennek 700Ft volt darabja, és 4-5 darabnál már elég nagy a különbség.
Sok sikert!
Szevasztok!
Szeretnék szelephézagot állítani! Segítenétek, hogy kell lenyomni a szeleptőkét, hogy kimérjem, hogy milyen lapka kell alá?
A szelephézag mennyi legyen?
Köszi az üdvözlést!
Mint földit köszöntelek én is! Várpalotai vagyok 11 éve költöztem el! Tési domb kő macska!Próbáltam ma szerelni de bezavart az eső!
Tavaly nyáron nekem is fesszab. gondom volt, bár az túltöltött és szétforralta az akksit.Csetényben kaptam hozzá 10 ezer Ft volt.
Nem vagyok benne biztos, hogy a fesszabályozóval van gondod, mert ha nem tölt akkor addig míg az akkumulátor bírja mennie kell! Lehetséges, hogy gyújtótrafó, vagy CDI.Nem kizárt a fesszab. de ezeket inkább el tudom képzelni.
Ha kell a csetényi bontó elérhetősége, én is meg tudom adni.
Üdv.:XJ750
Köszönöm majd érdeklődöm ha valami kell!Most a feszültségszabályzót kellene tesztelnem! Vagy az enyémet tenni egy jó motorba megnézni jó-e vagy a jót tenni a motoromba és megnézni mit produkál!
Heló mindenkinek! Új vagyok a fórumon és mindjárt segítséget kérek!Nemrég vettem egy yamaha xj 750 est és feszültségszabályzó gondom van!Akitől vettem azt mondja csak az a gond és repülök is de én azért kipróbálnám egy tutival!Székesfehérváron ha valaki tud segíteni megköszönöm!
A hiba meleg motornál jelentkezik eltűnnek a lovak ha a szabályzó felmelegszik,ha meghűl minden a régi!
Nem kell ahhoz kimondottan lassú tempó Gezasz, csak nyugis gázhasználat...
Vitarij, nem, sajnos nem nagyon tudok itt motorozni . Egyrészt drága a bérlés, másrészt nem is akarok mert itt iszonyúan nagy a forgalom, átlag 5 sáv, mindez oda-vissza. Tehát van hogy 8-10 sávot kell váltani egy komolyabb kereszteződésben. Na hát én ezt az európai rutinommal inkább kihagyom...
Üdv!
Nekem is 4.4 volt egyenletesen fogyasztásom az erdélyi túrán, még
plusz két nyeregtáskával kiegészítve. Érdekes, hogy előtte itthon kevesebb csomaggal 4.8 körül fogyasztott.
Szia Vili ! Nincs semmi különös hír. A motoromon kicseréltem az összes fékbetétet és a hátsó porvédő gumigyűrűt, azóta végzi a dolgát ahogy kell. Délután kicsit megjáratom ! Az elmúlt hétvégeken
a négykerekűt használtam. Kint volt alkalmad motorra ülni ?
sziasztok!
én igazoltan voltam távol:
Kedvesemmel tettük egy kört Pécs-Eger-Sárospatak-Pécs irányban 6 nap alatt(közben kisebb kitérők: Aggtelek,Miskolc-Tapolca, Regéc)
1440km lett a kör vége és 4,36lit átlagfogyasztást produkált az XJ nagy dobozzal és tanktáskával. úgy 100km/ó körül utaztunk
Ezt a bogarat tegnap fényképeztem itt Hamptonban. Nem jöttem rá sem a márkájára, sem a hengerűrtartalmára, de nem ez az egyetlen amit láttam. Nagyrészt a fekete csókák nyomulnak ilyeneken. Hát, ők tudják...
Azt a leborult szivarvégit, ezt tényleg drága. Kicsit olcsóbbnak gondoltam. Na ja, lehet, hogy akkor most csak kettőt cseréltetek egyelőre, aztán majd télen a másik kettőt, de azt már magam (amikor majd gyakorlom a szétszedést és nem baj, ha két napig nem tudom összerakni ). Azért benzinre is kell, hogy jusson
Én egy vékony lapos csavarhúzóval nyomtam le a szelepemelő tőkét annyira, hogy ki tudjam húzni a lapkát. A szerelési könyvben egy mágnessel húzzák ki a helyéről, nekem egy csipesszel sikerült. A gyári érték szívónál 0,11-0,15mm a kipufogónál 0,2-0,25mm. KrisztianFz6 írta korábban, hogy ez alá is lehet menni 0,08 ill. 0,15-0,18 körül. Van benne valami, mert én gyárira állítottam (0,15 és 0,25) és elég hangos addig, amíg be nem melegszik rendesen, ősszel lejjebb veszem (0,1 és 0,2 körül)az értékeket.
Lapkából nem kell megvenni a gyárit, mert drága, kb.3000 Ft/db. Szereztem hozzá pont akkorát valamelyik 1.3-as Toyota autóé ugyanaz, ennek 700Ft volt darabja, és 4-5 darabnál már elég nagy a különbség.
Sok sikert!