Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vilman!
Mennyiért válnál meg szegénytől?
Na ezt a képet véletlenül találtam meg, azt hittem már letöröltem...
Sziasztok!
Köszönöm a kommenteket plexi és fejidom ügyben.
Igazándiból egy eredeti fejidomot keresek majd, mert ami nekem van az szerintem nem a sajátja.
Mintha kissebb is lenne mint bármelyik más amit eddig láttam.
A plexi nem zavaró annyira, hogy rövid csak keresem rá a gyárit.
A police-kon elég magas vékony és remegős volt de olyat annyira szeretnék rá.
A korából kifolyólag én sem nagyon tépegetem neki, viszont nyitott sisakkal 80-90-et kényelmesen el lehet vele utazgatni.
Mellkastól felfelé kapom a szelet, de annyira nem zavaró.
Pont annyit tol, hogy ne kelljen kapaszkodni a kormányba.
Apropó faragás, a héten lehet hogy megoldódik az XJ-m oldaltámasz gondja, egy munkatársamnál megcsináljuk otthon. Sajna eddig nem sikerült időt szakítanom rá, egy kicsit már szégyellem is hogy május óta így áll szegény. Mármint letört oldaltámasszal.

Ha ez meglesz, megy a gép a palotai Yamaha szalonba eladásra. Asszem nem fogom neten meghirdetni, mert az utolsó "vevő" is olyat akart alkudni hogy még a kutyám is felkapta a fejét az összeg hallatán. Ember, szerintem 200e Ft.-ért egy normális 125-öst sem kapsz, nemhogy egy 900-as túramotort...
Természetesen nem volt időm lefényképezni a tartót (ma ment az autóm műszakira) de rövidesen be fogom pótolni és akkor minden kiderül.Talán sikerül ötletet adni másoknak is egy kis "faragásra".
Most már egyértelműen eldönthető, hogy nem a gyári magasságra van belőve a plexim, de nem volt hülye gyerek aki átalakította magasabbra mert valóban jól be lehet húzódni mögé, és ami a lényeg kényelmes testtartásban.5-6 órákat simán le lehet vele nyomni úgy, hogy egyáltalán nem zavar a menetszél és nem fáradok el a vezetésben sem mert jó pózt lehet felvenni.
Szia Imi!
Ez a gép tetszik!Először azt hittem, hogy az én motorom van a képen, de a háttér nem volt ismerős, és akkor néztem meg jobban, hogy ez bizony egy 900-as szerkezet!
De most már emlékszem Kecskeméten mondtad, hogy volt egy ugyan ilyen 900-asod mint az én 750-esem, de még képet nem láttam róla eddig.Szép nagyon! Volt vele valami gondod?Meddig volt nálad?Mennyit mentél vele összesen?

Üdv.:XJ750

A levegő teljesen gyári értéken van az elejében, ezt kizárhatjuk.
Igen, ezt én is néztem, hogy XJ750 gépén feljebb van az idom. Meg hosszabb a plexi is. Nekem szerintem az egyel rövidebb Givi túra plexi van fenn, és nem tudom megítélni mennyire frankó. Néha fészkelődöm mögötte, keresem, hogy hol a legcsendesebb. Lehet fel kéne rakom kicsit az eredetit megtapasztalni a különbséget. Jelenleg azért 130 felett kezd bugyborogni a sisakom, ha meg ennél sokkal sietősebb akkor tankra befekvős plexi mögé. Ez mondjuk ritka, szinte csak autópályán fordul elő (és természetesen csak Németországban ) elvileg a dobozok is csak 120-ig tartanak garantáltan, szóval végül is hova az a nagy rohangászás, de jobban szeretném csak a motor morgását meg némi csendet hallani. Esetleg madár csiripelést
Egyébként nekem Kecskeméten tűnt fel,hogy kissé magasan hordod az orrodat .Már akkor akartam kérdezni,hogy mennyi levegő van az elejébe de mint kiderült nem az a bibi.
Igen, tökéletesen felismerhető a különbség. Nézd csak -
Vilman,
csatolok egy képet, ezen talán látszik (mert a te képeiddel összehasonlítottam), hogy a fejidom alsó része talán egy kissé magasabban van mint a tank alja és közel vízszintesen fut az él.
A tiéden ez előre bukik a képeken.De remélem ma délután lesz egy kis időm lefotózni.
Hát, ami azt illeti nekem egy kissé gyanús volt eddig a géped fejidomja, csak nem jöttem rá hogy mi a furcsa nekem. Ezek szerint ez, hogy máshogy áll egy kissé.
Még valami lemaradt - Normál körülmények között nem remeg, extrém nagy viharban mikor erős szél fúj akkor egy kicsit, de egyáltalán nem zavaró - ki van ez találva.
Szia Biti!

Amikor a motort behoztam kaptam hozzá két plexit. Az egyik olyan mint ami a tiéden van (ez a rövid sportos) de ez még be van csomagolva, ki sem próbáltam. Amit a képeken láttál a magasabb túraplexi van fenn azóta is, csak ezt használom mert nekem bevált. Ja. és ez is gyári természetesen!
174 magas vagyok s nekem a sisak fölé dobja a szelet, és az esőt.
Ebből adódóan nagyon meg vagyok elégedve a szélvédelemmel.
Bár szerintem a fejidom is magasabban van mint a széria gépeken. Ha lesz időm lefényképezem az idom tartókonzolját, hegesztve van, szerintem megemelték egy kicsit, lehet ez a jó szélvédelem oka. Vilman meg tudná ezt erősíteni vagy éppen cáfolni, ha lesz kép a konzolról.Rajta leszek az ügyön!
Üdv.:XJ750
XJ750

Én is kérdeznék.
A mocidon látható plexi gyári vagy csináltatva lett?
Mennyire jó rajta az a felfelé ívelt törés?
Nem remeg nagyon menet közben?
Ja és ha jó a szélvédelem akkor milyen magas vagy?

Köszi: Biti
Sziasztok!
Sorry, hogy bele vau.
Ha leveszed a fedelet, vigyázz a vezetékre, lehet érdemes visszabontani, hogy ne zavarjon.
Ha levetted a fedelet nem biztos, hogy jobban szét kell szedned, a kefén van egy vágás az a kopás határ.
Ha nincs akkor alatta van.
Ha mégis szét akarod szedni jobban, azokat a csavarokat az ütve csavarhúzó is szépen kihozza.

Üdv.: Biti
XJ750

Szénkefe van benne, és nem mástól, mint Bititől vettem ha jól emléxem. Asszem 4000 Ft.-körül volt a két darab ára.
Ha leveszed a burkolatot, akkor látni ugyan őket, de nem férsz hozzá amíg a szénkefetartót le nem veszed, az ugyanis a burkolatra van csavarozva, gyárilag ragasztott csavarokkal. Ezeket ki kellett melegítenem hegesztőpisztollyal.
Szia Vilman!
A generátort szeretném átnézni, bár még semmi jelét nam adta annak, hogy valami gond lenne vele, de mivel jócskán van már benne kilométer saját megnyugtatásomra belenéznék.
Akkor a kérdéseim:
-bronzkefe vagy szénkefe van-e benne?
-hol vettél hozzá keféket, ebbe valót sikerült venni vagy hasonló lett bele faragva?
-ha leveszem a burkolatot amit ha minden igaz 3 csavar tart akkor a mögött azonnal látni a keféket vagy tovább kell bontani?
Kezdhetsz kérdezni XJ750...
Szia Vilman!

Örülök, hogy épségben hazaértél!
Lenne majd pár kérdésem hozzád a generátorral kapcsolatban, ha kipihented az utazást!
Üdv.:XJ750
http://members.tripod.com/dave...

Itt találsz még adatokat!
Turrrrbóst már láttam élőben, de hogy injektoros is volt már akkoriban ez új nekem. ill. nem. Nincs új a nap alatt !
Oké, rászólok a rokonyra hogy mi a pálya. Nem tudom mennyi melója van, úgyhogy bármi lehet...
Ez az eredeti injektoros típus! D jelzéssel!
Már lesegettem a hirdetést de nem vagyok nagy "kocsmába" járó! De meghívásnak tekintem az előzményeket és benézek!